Las het ja, eerst die kerel uitnodigen om te kijken of ie kan ballen, dat kan ie dus blijkbaar en dan sturen ze hem weg omdat ie teveel moet kosten.quote:Op zaterdag 26 april 2008 11:59 schreef methodmich het volgende:
Mille Mendes, de Braziliaan van Unitas die op proef was, komt in elk geval niet. Ze vonden hem goed, maar hikten aan tegen de 4 ton die je aan non EU-spelers moet betalen. Gaat nu testen bij Dender en AZ.
Dat mag best met grote letters. Domme rare zetquote:Op zaterdag 26 april 2008 12:20 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
dat had je vantevoren ook kunnen weten Piet...
quote:Samenwerking FC Utrecht met Derby County
Tell-a-Friend Tell-a-Friend Print dit artikel print nieuwsartikel
Home > Nieuws > Voetbalnieuws - Datum: 30-apr-2008 22:51
FC Utrecht en Derby County hebben woensdag een samenwerkingsverband gesloten. "Het gaat om een zo'n breed mogelijke samenwerking tussen beide clubs", aldus voorzitter Jan Willem van Dop (foto) op de clubsite. "Je moet dan denken aan het uitwisselen kennis, spelers en trainers, maar ook aan kennisoverdracht op het organisatorische en commerciële vlak."
De twee clubs spelen op 2 augustus een oefenduel op Pride Park, het stadion van Derby.
Dat laatste ben ik niet met je eens. Als ie uitzonderlijk goed kan ballen dan is die 4 ton misschien te overkomen. Is het matig tot goed dan is het risico niet waard. Ik vind het wel verstandig eerlijk gezegd.quote:Op zaterdag 26 april 2008 12:20 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Las het ja, eerst die kerel uitnodigen om te kijken of ie kan ballen, dat kan ie dus blijkbaar en dan sturen ze hem weg omdat ie teveel moet kosten.
dat had je vantevoren ook kunnen weten Piet...
Nelisse vertrekt, ook Willem denkt dat zei ie gisteren.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 13:00 schreef zatoichi het volgende:
Interessant; Nelisse is daar volgens mij goed geschikt voor; heeft laten zien te kunnen scoren maar kan ook goed assist geven. George ook wel, Sanmartean waarschijnlijk, van Dijk red zich wel en dan Vandenbergh?
Ben benieuwd in ieder geval.
Stel inderdaad maar eens eerst een goede verdediging neer die niets weggeeft... Niet alleen in de laatste wedstrijd, maar het hele seizoen heeft de defensie steken laten vallen, door domme, simpele dekkingsfouten. Haal dat er maar eerst uit en daarna gaan we dan wel met vijf aanvallers spelenquote:Op dinsdag 6 mei 2008 13:07 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Nelisse vertrekt, ook Willem denkt dat zei ie gisteren.
Verder vond ie wel dat we de spelers ervoor hebben (snel, behendig), maar ik heb eerlijk gezegd liever dat er eerst eens wat aan dat ontzettend slechte verdedigen wordt gedaan.
quote:Als talenten tekenen blijven mooie verhalen hangen
Door ARD SCHOUTEN
UTRECHT Elk jaar als jeugdige talenten als groep hun eerste contract tekenen in stadion Galgenwaard, zijn er van die verhalen die blijven hangen.
Die van Dirk Kuijt bijvoorbeeld. De jongen met die kromme benen uit visserdorp Katwijk, van wie niemand verwachtte dat hij het, van alle jongemannen die op dezelfde dag hun beginnend profbestaan bezegelden, het verst zou brengen. Speelt toch maar mooi op Anfield, in de kleuren van Liverpool. En wat te denken van Leroy George, die in zijn eerste interview met Radio M compleet dichtklapte, maar vervolgens wel zijn voeten liet spreken.
Sinds gisteravond kan daar het verhaal van Jeroen Nagel –overgekomen van amateurclub Haaglandia- aan worden toegevoegd. In het voetbalwereldje dat bol staat van poenerigheid was zijn relaas over de contractonderhandelingen hilarisch en ontwapenend tegelijk. ,,Ik had mijn broers meegenomen, De één in een lange leren jas, de ander in een pak met een aktetas. Ze vonden het wel gaaf. Pas middenin het gesprek kregen ze bij FC Utrecht door dat het mijn broers waren en niet mijn zaakwaarnemers. Gingen ze van de club ineens heel anders zitten, een beetje achterover, zo van ‘die hebben we binnen’. En mijn broers? Die zeiden; allemaal leuk en aardig, maar nu willen we gewoon het stadion zien….’’
Voor velen ging gisteren een droom in vervulling. Zoals van middenvelder Anouar Kali. Groot talent, kind van Ondiep, waar-ie nog vaak op het Wesley Sneijder-veldje te vinden is. ,,De jongens merken dat ik wat minder op straat ben sinds ik meer train bij Fc Utrecht, maar ze snepen het wel en leven enorm mee.’’
Hij traint al weken mee onder de grote Willem van Hanegem. Gadegeslagen door trotse familieleden. ,,Als je dan zo’n verhaal hoort over Dirk Kuijt, kun je alleen maar hopen dat ik net zo ver ga komen. Dat iedereen me een talent noemt is een compliment, ik word niet nerveus van dat stempel. Eerdaags krijg ik in drie oefenwedstrijden mijn kans, lijkt me mooi. Toen ik weg moest bij Ajax was dat even een teleurstelling, maar dat ik nu in mijn eigen stad speel is nog mooier.’’ Was getekend: Anouar Kali. Elftal? Vooralsnog de A1. Kwaliteiten? Behendig en handig. Debuut in Galgenwaard voor FC Utrecht 1? Slechts een kwestie van tijd.
* De spelers die tekenden; Bart Vriends, Christian Gandu, Anouar Kali, Jean-Pierre Kerkeboom en Bart van Wieringen stappen over van de B1 naar de A1. Tim Noordraven tekende als contractspeler voor dat team. Evert Brouwers gaat van de A1 naar Jong FC Utrecht, net als Gregory Schaken en Randy Wolters die beiden ook al in het vlaggenschip van de FC debuteerden.
Van buitenaf zijn voor Jong FC Utrecht aangetrokken: Mark van der Maarel (HFC Haarlem A1), Tony Schreurs (Pancratius), Jeroen Nagel (Haaglandia), Benamar Abdennour (Anderlecht), keeper Erik Cummins (Jong Feyenoord), Kevin Huijsman, Ismo Vostermans (beiden Ajax A1), Jahmill Flu (PSV A1), Nick de Jong (AZ A1) en Ken van Mierlo (Willem II).
quote:FC Utrecht wil Den Ouden
door onze Telesportredactie
AMSTERDAM - FC Utrecht heeft zijn oog laten vallen op Geert den Ouden (31). De spits van Excelsior heeft een clausule in zijn contract dat hij na de degradatie transfervrij mag vertrekken en moet bij de Utrechters als breekijzer gaan fungeren. Den Ouden kwam eerder onder meer voor ADO Den Haag, Willem II en RBC uit en heeft een schat aan ervaring. Hij speelde tot dusver 290 competitieduels, waarin hij 105 keer scoorde.
Technisch directeur Piet Buter wil niet op de naam Den Ouden ingaan. ,,Maar na het vertrek van Giuseppe Rossini zoeken we inderdaad een speler die we kunnen inzetten als het niet draait. Een oudere jongen die ook een kans krijgt op een basisplaats, maar het niet erg vindt om op de bank te zitten."
telesport
Inderdaad, maar ook niet meer dan datquote:Op donderdag 15 mei 2008 09:19 schreef PBateman1978 het volgende:
Als breekijzer vind ik het prima.
quote:Vier versterkingen voor AGOVV
AGOVV heeft toegeslagen op de Nederlandse transfermarkt. De Gelderse club haalt in één keer vier versterkingen binnen. Het kwartet komt op amateurbasis naar Berg & Bos.
Arno Splinter (30, Bennekom), Ramon Leeuwin (20, Jong FC Utrecht) en Gaetan Klaassen (21, Jong VVV Venlo) stromen direct door naar de A-selectie.
Che Jenner (20, Tonegido) begint bij Jong AGOVV, maar kan in de voorbereiding een plekje in de hoofdmacht verdienen. Hij is overigens het broertje van AZ-speler Julian Jenner, weet De Stentor.
quote:Hans Somers mogelijk terug naar Belgie
15-05-2008
Het zijn drukke tijden voor het Belgische Lierse SK. De tweedeklasser roert zich druk op de transfermarkt voor volgend seizoen. De Egyptische eigenaar Maged Samy beloofde afgelopen week na de blamage tegen Antwerp dat volgend jaar de promotie zal worden behaald via het kampioenschap.
Soccernews weet uit goede bron dat Maged zich sterk zou maken om ex-spelers Timothy Dreesen en Hans Somers terug te halen. Dreesen staat momenteel onder contract bij Club Brugge maar werd dit seizoen verhuurd aan Sint-Truiden. Somers speelt al 4 jaar voor FC Utrecht.
Klopt inderdaad, Jong FCU stelt niet zoveel voor, de B1 schijnt een hele goede lichting te zijn, die Christian Gandu bv. (die Willem op zijn 15e wilde laten debuteren bij NAC-uit)quote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:08 schreef methodmich het volgende:
Jasper Bolland zou ook in de belangstelling van IJsselmeervogels staan. Volgens mij is alles wat uit Jong FCU nog niet echt door Willem is gebruikt duidelijk niet zo bijzonder. Zegt wel wat als hij zelf met spelers uit A1 op de proppen komt in hun plaats.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |