Op woensdag 2 april 2008 @ 19:23 door Re:quote:
Twijfelachtig... TBS'ers mogen op internetquote:Op woensdag 2 april 2008 19:27 schreef Re het volgende:
subforum psychologie en psychiatrie, met een focus op dat eerste denk ik...
Dank u automeneer die genaaid is.quote:Op woensdag 2 april 2008 19:26 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Op woensdag 2 april 2008 @ 19:23 door Re:
Topic van subforum "Relaties & Liefde" naar subforum "Psychologie & Psychiatrie" verplaatst.
Dat heeft bij mij echt nauwelijks invloed op mijn stemming eigenlijk!quote:Op woensdag 2 april 2008 21:56 schreef Miam het volgende:
Ik heb me wel eens beter gevoeld. geen zin om morgen te horen in hoeverre ik gefaald heb
bij de toets van vorige week.
Goed van je.. was ik maar zo.quote:Op woensdag 2 april 2008 21:59 schreef Lakai het volgende:
[..]
Dat heeft bij mij echt nauwelijks invloed op mijn stemming eigenlijk!
quote:Op donderdag 3 april 2008 18:53 schreef EdwinHeijmen het volgende:
[..]
hart onder riem steekt!
ot: twijfel tussen jetlag of gewoon lui..
nee gelukkig niet, omdat mijn vriend niet thuis is waar ik wel op gehoopt hadquote:Op donderdag 3 april 2008 20:55 schreef Juup© het volgende:
[..]
Omdat jouw doos toch zwart blijkt te zijn?
nee had willen kijken tijdens SEX met haar .......... maarja niet van gekomen woehahahaquote:Op donderdag 3 april 2008 20:55 schreef Juup© het volgende:
[..]
Omdat jouw doos toch zwart blijkt te zijn?
nou ja die sex kan ik vergetenquote:Op donderdag 3 april 2008 21:40 schreef candygirl het volgende:
[..]
nee had willen kijken tijdens SEX met haar .......... maarja niet van gekomen woehahaha![]()
ps ; super gezellige middag gehad , thanks doosje![]()
zaterdag kan ik niet...quote:
ot:quote:Op donderdag 3 april 2008 22:11 schreef heavenstar het volgende:
[..]
zaterdag kan ik niet......dan trouw ik al met ajf....
![]()
![]()
![]()
als jij al zo vroeg ligt te slapen wel jaquote:
conclusie is: het was allemaal jouw schuldquote:Op donderdag 3 april 2008 21:40 schreef candygirl het volgende:
[..]
nee had willen kijken tijdens SEX met haar .......... maarja niet van gekomen woehahaha![]()
ik was gefrustreerdquote:Op donderdag 3 april 2008 23:29 schreef skyrebel het volgende:
[..]
als jij al zo vroeg ligt te slapen wel ja
Weet je ook hoe ik me voelde toen ik om 8uur al helemaal klaar was voor jequote:Op vrijdag 4 april 2008 09:47 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
ik was gefrustreerdMaar dat is allemaal goed gekomen
doen we dit weekendquote:Op vrijdag 4 april 2008 12:47 schreef zwartedoos het volgende:
Zin om de hele dag in bed te liggen met mn
er hoeft er maar eentje de schuld te krijgen he...........quote:Op vrijdag 4 april 2008 06:55 schreef skyrebel het volgende:
[..]
conclusie is: het was allemaal jouw schuld
het gezegde dat je dingen uit je verleden of onbereikbare dingen gaat idealiseren klopt wel hierbijquote:
quote:Op vrijdag 4 april 2008 22:05 schreef heavenstar het volgende:
ben moe...heb het koud...maak me zorgen..![]()
hij is nu online op msn, what the hell moet ik zeggenquote:Op vrijdag 4 april 2008 18:45 schreef candygirl het volgende:
[..]
het gezegde dat je dingen uit je verleden of onbereikbare dingen gaat idealiseren klopt wel hierbij![]()
maar toch kreeg toch wel even kippenvel toen ik het zag, hij is mijn eerste vriendje geweest, een knipperlicht relatie van twee jaar van mijn 14 tot mijn 16 de, en ook de enige jongen die mij ooit liefdesverdriet heeft bezorgd.
Ik was zo naief toen, heb me erna nooit meer zo laten "gebruiken "
Sinds ik met de wat meer verstandigere klanten contact heb is het heerlijk communicerenquote:Op zaterdag 5 april 2008 10:13 schreef Houniet het volgende:
Net wakker, en tot nu toe alleen maar vriendelijke klanten gehad. En met dit weer is dat heel zeldzaam!
ja datquote:Op zaterdag 5 april 2008 10:47 schreef birdydontfly het volgende:
ja echt crappy en uitgeput
Geen top-3 notering vandaag dus?quote:Op zaterdag 5 april 2008 11:39 schreef draculettetje het volgende:
ondertussen ook ziek zwak en misselijk
en vooral koud
hij is net begonnenquote:
Daar ben ik te gaar voor.quote:
quote:Op zondag 6 april 2008 18:07 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik word gek van mn hoofdpijn
Het gaat maar niet weg..
quote:
Da's triest.quote:Op maandag 7 april 2008 09:00 schreef dj_ko het volgende:
helemaal klote voel ik me.
relatie net uit na 3 jaar, en niet omdat we niet meer van elkaar houden, maar omdat de afstand zo groot is.
en gezien ons toekomstbeeld gaat het samenwonen e.d. niet werken.
en wat helemaal verrot is hoorde ik dat ze een andere leuke jongen heeft ontmoet. en ze een beetje in de war is met haar gevoelens
Ik weet wat je voelt.. ik heb ook 2,5 maand geleden een 3 jarige relatie met m'n ex afgesloten. Wij woonde ook ver uit elkaar en we zijn ook uit elkaar gegaan omdat we uit elkaar zijn gegroeid.. pijnlijk maar it's part of life.quote:Op maandag 7 april 2008 09:00 schreef dj_ko het volgende:
helemaal klote voel ik me.
relatie net uit na 3 jaar, en niet omdat we niet meer van elkaar houden, maar omdat de afstand zo groot is.
en gezien ons toekomstbeeld gaat het samenwonen e.d. niet werken.
en wat helemaal verrot is hoorde ik dat ze een andere leuke jongen heeft ontmoet. en ze een beetje in de war is met haar gevoelens
Geniet d'r nog maar ff van, ben net thuis van nachtdienst.quote:Op maandag 7 april 2008 10:40 schreef Frenkpie het volgende:
ik voel me al een stuk beter, heerlijk uitgeslapen (kon nog wel úúren doorslapen maarja...), en zit nu met een lekker bakkie koffie wat te surfen op internet. Ik moet zometeen nog even studeren voor een tentamen van morgen en nog wat trainen met wat vrienden en voor de rest van de dag lekker filmpjes kijken en internetten..nog even genieten van m'n studentenleven..heb nog maar een half jaartje voordat ik klaar ben..
idem hierquote:Op maandag 7 april 2008 15:09 schreef kaatjejannie het volgende:
kut
PM is beschikbaar mocht het nodig zijnquote:
Dank je, je bent liefquote:Op maandag 7 april 2008 16:05 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
PM is beschikbaar mocht het nodig zijn![]()
Ja het is wat hequote:
Dat wil niet meer he,quote:
Ik ken nog wel iemand met een bed.quote:
De meeste mensen die ik ken hebben op zich wel één of meer beddenquote:
Dat denk ik ook wel,quote:Op maandag 7 april 2008 22:22 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
De meeste mensen die ik ken hebben op zich wel één of meer bedden
Maar goed de hint is duidelijk
Ga het regelen dan!quote:Op maandag 7 april 2008 17:45 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ja het is wat heAl eigenlijk ruim een jaar op dezelfde meid, alleen de ene periode wat heviger dan de andere
OT: Wel goed
Dat heb ik ook ja.. ik vind dat ook moeilijk! Tja, niet iedereen hoeft het te delen gelukkig. Ieder zijn/haar eigen manier!quote:Op dinsdag 8 april 2008 12:27 schreef candygirl het volgende:
Maar waaorn lukt mij dat zo moeilijk en echt te praten over hoe ik me voel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |