dan moet je ook vooruit stekende punten op de voorvleugel monteren - als iemand je er niet langs laat tik je Hamilton-style tegen de achterbanden van de ander aan, en ze gaan aan het einde van de ronde vanzelf de pits inquote:Op vrijdag 18 april 2008 12:17 schreef NED het volgende:
Het zou de spanning iig ten goede komen denk ik!
Alhoewel, dan durft op de duur niemand meer in te halen en dan word het weer een lange optocht.
Hmmzzz, ik ben er nog neit helemaal uit geloof ik
quote:Porsche say Mosley scandal makes F1 unattractive
Fri Apr 18, 2008 2:21pm BST
BERLIN (Reuters) - Car makers Porsche and Volkswagen have ruled out entering Formula One, saying high costs and a sex scandal involving motorsport chief Max Mosley made the sport unattractive to them.
"300 million euros a year -- that is just burning money," Volkswagen chairman Ferdinand Piech told German news magazine Stern on Friday.
"And after the affair with Max Mosley and the women it would not be very savoury to get involved (in Formula One) now," added his Porsche counterpart Wolfgang Porsche.
Porsche are in the process of acquiring a majority shareholding in Volkswagen and both German companies have been seen as potential Formula One entrants in the past.
Photographs and a video of Mosley involved in what British Sunday newspaper News of the World described as a Nazi-style orgy with prostitutes have led to strong criticism of the International Automobile Federation (FIA) boss, particularly in Germany.
German Formula One car makers BMW and Mercedes, which owns 40 percent of McLaren, issued a joint statement this month questioning the 68-year-old Englishman's future at the helm of the sport's governing body.
Mosley has denied any Nazi connotations and is claiming unlimited damages against the News of the World. He has resisted calls to resign.
The Briton has also filed legal action in Paris to prevent the News of the World video being accessed from France via the Internet.
Judicial sources said on Friday that a ruling was expected on April 29 after the French judge considered the request.
quote:Ferrari heeft geen behoefte aan Fernando Alonso
Fernando Alonso als teamgenoot van regerend wereldkampioen Kimi Raikkonen is niet iets waar Ferrari-directeur Luca di Montezemolo op zit te wachten. Alonso heeft nooit een geheim van zijn wens om ooit voor de Italiaanse renstal uit te komen gemaakt, alleen zitten ze in Maranello niet om de Spanjaard te springen. Met Raikkonen en Felipe Massa is het duo goed genoeg om voor de wereldtitels te gaan.
Di Montezemolo: “Raikkonen en Alonso naast elkaar zetten betekent dat je jezelf in je voet wil schieten. Ik heb liever twee gelijke coureurs die samen kunnen werken.” Daarnaast hebben zowel Raikkonen als Massa ook voor na dit seizoen een contract bij Ferrari. De Italiaanse renstal heeft na een mislukte openingsrace in Melbourne de topvorm weer helemaal te pakken. Raikkonen won in Maleisië en Massa deed dat in Bahrein.
Net wat de Formule 1 nodig heeft; milieu-hippies.quote:
EU onderzoekt contracten circuit Valencia
22 april 2008
Stavros Dimas, Europees Commissaris van milieu, zal onderzoeken of er misschien regels van de Europese Unie zijn verbroken bij het aanleggen van het nieuwe stratencircuit in Valencia, waar later dit jaar de Europese Grand Prix zal worden gehouden.
Tegen het Spaanse nieuwsagentschap EFE meldde de Griek: "Ik zal onderzoeken of er bij het aanbieden van het contract misschien regels van de EU zijn verbroken." Er volgt mogelijk ook een onderzoek naar het geluidsniveau tijdens de race, om uit te zoeken of hierbij geen regels worden verbroken.
Het onderzoek komt na klachten van David Hammerstein, Raul Romeva en Monica Frassoni, die allen lid zijn van de Groene Partij. Hammerstein liet weten: "Het is mogelijk dat de regering van Valencia haar huiswerk niet goed heeft gedaan als het gaat om de transparantie bij de aanbiedingen van de contracten en het geluidsniveau. Het is goed mogelijk dat de snelheid van de Formule 1 serieuze problemen oplevert voor de Europese wet."
quote:Motregen verwacht voor Spaanse Grand Prix
23 april 2008
Zaterdag en zondag kan het gaan motregenen in Barcelona, waar dit weekend de Grand Prix van Spanje wordt verreden. Zo blijkt uit de laatste weersvoorspellingen.
Voor vrijdag wordt wel zonnig weer verwacht, al wordt het vermoedelijk niet warmer dan een graad of negentien. De dagen daarna zal het weer verslechteren en de temperatuur iets dalen. Vorige week donderdag waren er ook regenbuien boven het Circuit de Catalunya, toen de teams bezig waren aan hun laatste testdag.
Opnemen, radio uit op de terugweg, en kijk het 's avonds alsof het live isquote:Op woensdag 23 april 2008 11:16 schreef Atreidez het volgende:
Ah joh, Digitenne mee en je kan t zien waar je maar wilt, toch?
Ik op 1 handquote:Op woensdag 23 april 2008 11:07 schreef LeXX het volgende:
[..]
![]()
Overigens kan ik deze race niet live zien, ga naar het WSBK in Assen. Voor mij uitzonderlijk, ik denk dat ik in 15 jaar volledige seizoenen de gemiste live races op twee handen kan tellen...
Zullen we daarvoor ook de 75% regel toepassen?quote:Op woensdag 23 april 2008 16:31 schreef Atreidez het volgende:
Telt in slaap vallen bij Japan/Australie als wel of niet gezien?
Nee, gebeurt ook niet meer gok ik. Ze waren voor de eerste race al beschikbaar dus lijkt me niet een kwestie van tijd te zijnquote:Op donderdag 24 april 2008 15:08 schreef MaximusF1 het volgende:
Staan die nieuwe rijdersfoto's nu nog altijd niet in de manager ???
Bronquote:Force India blikvanger in paddock Barcelona
Het team van Force India heeft in de paddock van Barcelona flink uitgepakt met een enorm motorhome. Het is ieder jaar traditie dat de teams elkaar de loef afsteken als het gaat om het mooiste onderkomen achter de pits, maar Vijay Mallya heeft duidelijk diep in de buidel getast.
Dat de Indiase eigenaar van het voormalige Spyker geld heeft, is wel bekend, maar dat dat geld blijkbaar ook moeiteloos in een futuristisch motorhome gestoken kan worden, is nieuw. Waar je vorig seizoen bij Spyker niet veel meer dan een dak boven je hoofd had, staat er in Barcelona een gebouw dat zonder problemen kan concurreren met de absurd grote en ongetwijfeld extreem dure onderkomens van McLaren en Red Bull.
Mede-achterhoedeklant Super Aguri is ook aanwezig en heeft een aanzienlijk bescheidener motorhome meegebracht. Zij kunnen het zich immers niet veroorloven om geld te verkwisten aan een wedstrijdje 'motorhomes showen'...
Dat motorhome van Super Aguri komt me bekend voor.... Oh, ik weet het al! Dat is de oude kar van de visboer die hier iedere zaterdag op de markt staat!quote:Op donderdag 24 april 2008 17:36 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Bron
[ afbeelding ]
En ter vergelijking het hutje van Super Aguri:
[ afbeelding ]
@ Sanger, PM nog ontvangen?
quote:Op donderdag 24 april 2008 18:07 schreef LeXX het volgende:
[..]
Dat motorhome van Super Aguri komt me bekend voor.... Oh, ik weet het al! Dat is de oude kar van de visboer die hier iedere zaterdag op de markt staat!
Bij dat McLaren motorhome zie je nog iets terug van 2 trailers aan weerszijden. En tussen die 2 trailers in wordt dan die hele constructie opgebouwd denk ik, in principe dus eenzelfde constructie als de andere teams, maar dan 3 verdiepingen hoog en indrukwekkender als de gemiddelde wolkenkrabber.quote:Op donderdag 24 april 2008 18:56 schreef NED het volgende:
Hoe bouwen ze zo een ding eik op elke race? Dit zijn toch geen vrachtwagens meer die her en der een beetje uit elkaar klappen of wel?![]()
Tsja, het blijft krap natuurlijk.quote:Op vrijdag 25 april 2008 13:40 schreef sanger het volgende:
Over filmpjes gesproken
<object width="425" height="355"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/gW0IHJdlH-4&hl=en"></param><param name="wmode" value="transparent"></param><embed data-src="http://www.youtube.com/v/gW0IHJdlH-4&hl=en" style="visibility:hidden;" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="355"></embed></object>
Altijd lullig die muurtjes.quote:Op vrijdag 25 april 2008 13:40 schreef sanger het volgende:
Over filmpjes gesproken
<object width="425" height="355"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/gW0IHJdlH-4&hl=en"></param><param name="wmode" value="transparent"></param><embed data-src="http://www.youtube.com/v/gW0IHJdlH-4&hl=en" style="visibility:hidden;" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="355"></embed></object>
Nope, Heidfeld als het goed is.quote:
Bronquote:Weigl Group in last-minute Super Aguri bid
German automotive company Weigl Group is poised to make a last-minute bid to try and save Super Aguri from collapse, autosport.com has learned, as the team face a critical few days to try and secure their future.
With Super Aguri's deal with the Magma Group and Dubai International Capital (DIC) having collapsed recently, and little chance of them putting together a fresh offer, Aguri have been working hard on finding alternative investors.
Sources have told autosport.com that Weigl chief Franz Josef Weigl was at last weekend's Spanish Grand Prix for talks with Super Aguri.
It is believed that he has been offered a deal to get involved in the outfit as long as he is willing to bankroll the team for the rest of the season, a figure believed to be around £6.5 million.
Such a deal would provide the outfit with enough breathing space to try and sort out a more secure longer-term plan over the remainder of the season.
Super Aguri owner Aguri Suzuki has flown to Japan for discussions with senior Honda management tomorrow, and it is understood that he will propose Honda accept the Weigl offer so his team can continue.
Suzuki told autosport.com at the Spanish Grand Prix that the meeting with Honda would be vital to keeping his team in F1.
"It's very important in the next week," Suzuki said. "I have a meeting with Honda next Wednesday and it's a key point to the future of our team.
"Now, we don't have any development of the car and this is very serious. Anyway, we try to find some solutions to help us continue."
Zou mij niets verbazen als die test al heel snel werkelijkheid wordt.quote:
Patrick geïnteresseerd in Formule 1-test
Danica Patrick, die twee weken geleden in Motegi nog als eerste vrouw ooit een IndyCar-race won, staat niet onwelwillend tegen een Formule 1-test. Deze zou dan plaats moeten vinden bij Honda, dat ook de motoren aan de IndyCar-teams levert. Volgens directeur Nick Fry van het F1-team zou Patrick die kans wel kunnen krijgen.
"Elke coureur droomt ervan om ergens in zijn of haar leven een Formule 1-auto te besturen. Ik denk dan ook niets dat er iets op tegen zou zijn om een goede test te doen", vertelde de Amerikaanse coureur aan Autosport. "Ik had al wel de kans om in 2005 een demonstratierondje bij de Grand Prix op Indy te geven, maar daar had ik geen zin. Dan zou ik gewoon een show zijn en dat zou een beschamende vertoning zijn. Een echte test zou ik echter wel ja tegen zeggen."
Nick Fry liet weten: "We hebben het er nog niet over gehad, maar als Danica een test zou willen doen, dan zouden we daar graag over willen praten."
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 21:22 schreef HPoi het volgende:
DANICA Patrick for WC!!![]()
Als Danica een goede test heeft, zie ik zeker een kans voor haar om Formule 1 te gaan rijden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |