WELK0M TERUGGGquote:
die al dicht isquote:Op donderdag 3 april 2008 17:22 schreef beverton het volgende:
[..]
welcome terug, ik maak even een topicje voor je.
modje, dit is een banaanvraag!quote:Op donderdag 3 april 2008 18:01 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
mag ts een ban? hij verpest mijn goede bui met zijn anti grappige topics.
gegroet.quote:
ik heb gekeken mattie, alleen is ie gecloserd. tevens kunnen we onze plannen bespreken in het daarvoor centraal aangewezen topic om in dit topic de verkoop levendig te houdenquote:Op donderdag 3 april 2008 18:24 schreef GasTurbine het volgende:
Ik wijs beverton even op de feiters.
jij wilt geen tieten, want ik kan aan je posts zien dat je homo bent. maar ik ben het wel met je eens dat mijn collega gasturbine mooie topics opent.quote:Op donderdag 3 april 2008 18:35 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
gasturbine maakt tenminste goede topics, met tieten en goede paints... daar kan jij nog wat van leren bever
en mag dat niet dan? een banaan vraag
Wat een complimenters allemaal!quote:Op donderdag 3 april 2008 18:35 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
gasturbine maakt tenminste goede topics, met tieten en goede paints... daar kan jij nog wat van leren bever
en mag dat niet dan? een banaan vraag
ik zal dan even marktonderzoek doen,quote:Op donderdag 3 april 2008 18:48 schreef Breathtaking het volgende:
Sorry ik draag geen boxers!
Waarom maak je geen ander leuk ondergoed?
okey, heel erg bedankt voor deze informatie, wij zullen ons actief inzetten voor verbetering van onze producten.quote:Op donderdag 3 april 2008 19:00 schreef Breathtaking het volgende:
goedendag zou u deze vragen willen beantwoorden? Tuuurlijk.
1. wat is uw naam? Ilse
2. wat is uw leeftijd? 16
3. waar kent u onze producten van? Fok.nl
4. wat voor ondergoed draagt u zelf/ draagt u liever? Ehm, hipsters of strings?
5. heeft u voorkeur voor toekomstige producten? Ja ik wil graag strings met bevers erop.
6. heeft u tips of feedback voor ons? Hm, keep up the good work!
Omdat op stringetjes amper logo's passen.quote:Op donderdag 3 april 2008 18:48 schreef Breathtaking het volgende:
Sorry ik draag geen boxers!
Waarom maak je geen ander leuk ondergoed?
Kan heel fok niemand vinden om te daten ofzoquote:Op donderdag 3 april 2008 19:01 schreef beverton het volgende:
[..]
okey, heel erg bedankt voor deze informatie, wij zullen ons actief inzetten voor verbetering van onze producten.
trouwens u bent 16zullen we daten ?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |