Sterrendatum 2529, logboeknummer 121
Beste maten,
Vandaag ben ik wedergekeerd. Ik ga jullie uitleggen wat er allemaal is gebeurd. Alstublieft. Stel vragen als je ze hebt.
Logboeknummer 34.342, Alberta, Canada.
Na een heerlijke avond baggeren ben ik naar alberta, Canada gegaan. Dit om een oude vriend te bezoeken die geheimen had, die hij niet door het blikje kon vertellen. Ik heb mijn vrienden van de clan (beverton, Paaskonijn en deepart) meegenomen tot we op een gegeven moment tegen een ijsschots vaarden. Op dat moment moesten ze van boord worden gered door het baggerschip van de vaarder remlof. Hij hield ze gevangen op het dek. Ik rook het al aankomen (eet minder knoflookjes, remlof!) en verstopte me in de bagger van de afgelopen dag. Toen remlof ten einde raad wegvoer, hoorde ik een knal, iets wat ik nu nog niet kan thuisbrengen, misschien verderop in het verhaal. Enfin. Ik lag daar tussen de commentaren van MASD en consorten en voelde me dus niet thuis. Integendeel, van dit soort bagger blijf ik liever ver vandaan!
Ik sprong in een sloep en vervolgde mijn koers richting alberta.
Na een tijd kwamen we (ik ben een aucoratieve wijverteller, let daar niet op. Ik ben in mijn eentje.) aan in alberta, maar dit is niet het alberta wat ik ken!
Zie tekst in ploatjeIk hoorde ineens een zoem. Ik hoorde rotsen vallen, dit kon maar één ding betekenen! WORF!
worfHéé worf, conjo. Wat hebben ze je aangedaan brader! Er zitten heul veel streepjes op je voorhoofd!
- Stop met praten! Ik heb gehoord van een complot tegen jou, door iemand met 2 letters en een lagetreepje ertussen!
Een streepje? Op de vagina? Bedoel je willeke alberti?
- lachpauze -
'Haha, goeie GT!'Enfin: hij kon niet lachen. Voordat ik besefte dat willeke alberti een +/-60 jarige volkszangeres is, moest ik duiken. Wat vloog daar nou voorbij?! Was het een superman? Een groene man met enorme armen? Een vliegtuig? Een Starfleet klasse Defiant oorlogscruiser uitgerust met fotonentorpedo's, optimale zichtbaarheid en elektrische laadruimtes? Nee! alhoewel. JAWEL! Hij was het wel! Ik besloot in al mijn wijsheid een zeehond naar het schip te gooien.
'pak aan, kankerschip!'Maar helaas. Ik gooide mis en ik werd aanboord gestraald.
'aaaaaaah'Daar ontdekte ik wie het was, c_c!!!! Ze is het kwaad wat ons universum der baggeritus vervloekt!
Nadat ik anale stimulatie heb bevorderd in afrika mocht ik gaan.
De rest kan ik niet meer herinneren. Groetjes,
GT
![]()
willekeurige tieten