quote:Op woensdag 2 april 2008 16:21 schreef Doevelaer het volgende:
Soms, heb ik een beetje het gevoel dat jij ècht niks te doen hebt.
Daarom zeg ik: Ga zo door, hier word ik vrolijk van.
dat is paaskonijn in zijn jongere jarenquote:Op woensdag 2 april 2008 16:25 schreef Noorseviking het volgende:
Mario zonder snor alstublieft. .
ja als ik de tijd die ik in mijn dopics steek in het schrijven van een bedrijfsplan voor de verkoop van ondergoed, zou ik zo miljonair kunnen zijn.quote:
we gaan toch niet gasturbine discrimineren huh ?quote:Op woensdag 2 april 2008 16:55 schreef hamkaastosti het volgende:
zijn het mighty tighty whities?
redelijk mooie underbruuk. maar die van Gepawneerd Label zijn toch ietjus mooier.quote:Op woensdag 2 april 2008 16:57 schreef hamkaastosti het volgende:
hoewel ik nooit tegen een portie discriminatie ben:
[ afbeelding ]
ietsjus? VELE MALEN MOOIER!!quote:Op woensdag 2 april 2008 16:58 schreef beverton het volgende:
[..]
redelijk mooie underbruuk. maar die van Gepawneerd Label zijn toch ietjus mooier.
quote:
ik krijg net nog een order binnen voor 2 setjes van Jekoos en 1 setje voor thesorrowquote:Op woensdag 2 april 2008 17:27 schreef Paaskonijn het volgende:
Wie wil deze boxers nou niet kopen? [ afbeelding ]
Welke setjes willen ze?quote:Op woensdag 2 april 2008 17:31 schreef beverton het volgende:
[..]
ik krijg net nog een order binnen voor 2 setjes van Jekoos en 1 setje voor thesorrow
ja dat is goed, mijn tekentafel is net gejat door een turk die dacht dat het een falafel wasquote:Op woensdag 2 april 2008 18:10 schreef Paaskonijn het volgende:
Sohe, hoe gaat het met de productie, moet ik zo ff helpen?
ik moet wel eerst mijn PO bio voor morgen afmakenquote:Op woensdag 2 april 2008 18:12 schreef beverton het volgende:
[..]
ja dat is goed, mijn tekentafel is net gejat door een turk die dacht dat het een falafel was
whehequote:Op woensdag 2 april 2008 18:18 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
ik moet wel eerst mijn PO bio voor morgen afmaken
Nouja afmaken, aan beginnen
ja dat is erg bio-logisch zal ik meteen even doen!quote:Op woensdag 2 april 2008 18:27 schreef Paaskonijn het volgende:
Doe anders ff de OP aanpassen en tyf je daar alle ondergoedjes met plaatje in met boxer 1>prijs, boxer 2>prijs etc erbij?
Supah!quote:Op woensdag 2 april 2008 18:28 schreef beverton het volgende:
[..]
ja dat is erg bio-logisch zal ik meteen even doen!
quote:Op woensdag 2 april 2008 18:40 schreef Paaskonijn het volgende:
2 afbeeldingen doen het niet
Verder wel super!1
OJEE ben ik nu zwangerquote:Op donderdag 3 april 2008 16:24 schreef Paaskonijn het volgende:
DAT KAN MAAR TOT 24 UUR NA DE OP
toch?
nee wel potentiequote:Op donderdag 3 april 2008 17:04 schreef Paaskonijn het volgende:
Ligt eraan, heb je aids?
Dan heb je geen baby!!1quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |