erkel + 1quote:Op woensdag 2 april 2008 19:26 schreef erkel het volgende:
Wellington
Zo snel...quote:Op woensdag 2 april 2008 20:10 schreef SpiekerJozef het volgende:
Een pannenkoek?
Kan inderdaad ook. Doe mij maar een portie...quote:Op woensdag 2 april 2008 20:13 schreef Mascleta het volgende:
haha, dat van pannekoeken wist ik niet, ik maak altijd poffertjes van half boekweitmeel en half bloem
Hij zit erbijquote:Op woensdag 2 april 2008 20:13 schreef Mark het volgende:
Doe mij er dan maar 1 voor die 20 presidenten, Platina heeft zich ook niet meer laten zien....
quote:
Nee joh, die van Platina over 20 presidenten. Even een supergrote opsomvraag stellen en dan gelijk weggaan.quote:
quote:Op woensdag 2 april 2008 20:21 schreef Houtspeer het volgende:
[..]
Nee joh, die van Platina over 20 presidenten. Even een supergrote opsomvraag stellen en dan gelijk weggaan.
dat was wel zijn geboorte plaats, maar heeft daar niks in de politiek gedaan.quote:
Dat was inderdaad mijn tweede gok, maar ik wil geen vraag meer stellen:)quote:Op woensdag 2 april 2008 20:26 schreef Houtspeer het volgende:
Utrecht.
Als ik haar niet eruit had geknipt zou iedereen het wel weten, jammer eigenlijk.quote:Op woensdag 2 april 2008 20:41 schreef TimmyAsd het volgende:
Krezip
Haha wel Krezip dusquote:Op woensdag 2 april 2008 20:41 schreef TimmyAsd het volgende:
Krezip
Fuck, Dat was het eerste wat ik dacht maar zag haar idd ook niet dus gokte op wat anders.quote:Op woensdag 2 april 2008 20:42 schreef TimmyAsd het volgende:
Wel tricky aangezien de leadzangeres er vanaf is geknipt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |