Inderdaad, dit zet het gepraat van de politici dan toch wel even in perspectief.. Niks daarover verder, maar zo komt het ineens wel een stuk dichterbij. Godzijdank is het bij de Nederlanders nog geen lopende band werk geworden zoals bij de Amerikanen, en krijgen ze de gepaste eer die ze op de meest zware manier verdiend hebben...quote:Op vrijdag 11 april 2008 02:11 schreef Pumatje het volgende:
juistem,
mooie post saviour
tranen schieten in mijn ogen.
De Amerikanen hebben dan ook een veelvoud aan troepen in A'stan en Irak.quote:Op vrijdag 11 april 2008 08:47 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Godzijdank is het bij de Nederlanders nog geen lopende band werk geworden zoals bij de Amerikanen
Die deed me meteen aan Larry Burrows denken...quote:Op dinsdag 8 april 2008 21:34 schreef RonaldV het volgende:
Tijdens de Golfoorlog (1991) werd een foto gemaakt van een gewonde en huilende sergeant in een helicopter die de World Press Photo 1991 werd.
idd speciale lenzen heb je jaquote:Op zaterdag 12 april 2008 18:14 schreef Lightning_NL het volgende:
Wow, die foto van die Australische sniper. Geweldig! Iemand enig idee hoe je zo'n foto maakt? Met een speciale groothoeklens ofzo?
quote:Op vrijdag 11 april 2008 09:14 schreef hollandFTW het volgende:
ik vind die Capa foto's ook nog steeds indrukweekend:
de meest beroemde:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja. Capa verloor het leven toen hij in (naar ik dacht) Vietnam tijdens de Franse oorlog aldaar op een mijn stapte.quote:Op zaterdag 12 april 2008 18:41 schreef Lightning_NL het volgende:
Heeft die fotograaf het ook overleefd? Ik wist niet eens dat zulke foto's bestonden. Hebben wel een ENORME historische waarde natuurlijk.
quote:Op vrijdag 11 april 2008 01:42 schreef __Saviour__ het volgende:
nederlandse verliezen in afghanistan
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is dezelfde dame die 2 foto's later haar been kwijt is. Ze leeft nog. Gelukkig.quote:Op zaterdag 12 april 2008 19:56 schreef Slappy het volgende:
[..]
Nederland heeft toch geen vrouwelijk militair verloren in Afghanistan
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |