Er moest wel meer dit seizoen. Nee, ik heb er nog weinig vertrouwen in, sorry. Tegen PSV en Twente moest er ook gewonnen worden... 1 heel punt.quote:Op donderdag 3 april 2008 22:37 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Kom op zeg je hebt 2 degradatie kandidaten nog en Groningen met 11 geblesseerde dus alle 3 winnen zou gewoon moeten.
Hoop doet levenquote:Op donderdag 3 april 2008 22:49 schreef Ordinair het volgende:
Jongens.. Jullie lopen een beetje te hard van stapel.
Inderdaad.quote:Op donderdag 3 april 2008 22:49 schreef Ordinair het volgende:
Jongens.. Jullie lopen een beetje te hard van stapel.
Tuurlijk, maar het verschil is dat heel Ajax faalde en heel PSV, op Gomes naquote:Op donderdag 3 april 2008 22:55 schreef Chadi het volgende:
Nou PSV gaat verliezen maar die hebben ook d emazzel dat wij gaan verliezen .. Net of het kampioenschap door gomes is bepaald. Het is door het falen van Ajax bepaald. Wij verliezen zelfs van Quickboys bijna.
Quick boys?quote:Op donderdag 3 april 2008 22:55 schreef Chadi het volgende:
Nou PSV gaat verliezen maar die hebben ook d emazzel dat wij gaan verliezen .. Net of het kampioenschap door gomes is bepaald. Het is door het falen van Ajax bepaald. Wij verliezen zelfs van Quickboys bijna.
Dat dusquote:PSV doelman Gomes is halverwege de tweede helft in het duel tegen Fiorentina geblesseerd uitgevallen. Na een verre trap raakte hij geblesseerd. Hij kon vervolgens niet verder en moest met een brancard van het veld. Hij werd vervangen door tweede doelman Roorda. De ernst van de blessure is nog onduidelijk. Gesproken wordt over een zweepslag.
quote:Een zweepslag is een verscheuring van spierweefsel. De kuitspier is berucht voor een zweepslag, maar een dergelijke verscheuring kan ook optreden in de hamstrings. Een zweepslag treedt plotseling op, alsof degene een trap tegen de kuit krijgt. Een zweepslag is pijnlijk en leidt tot een wekenlange onderbreking van de normale activiteiten. De behandeling bestaat in de beginfase met name uit rust en koeling en soms een hakverhoging of een compressieverband. Rekoefeningen zijn in de beginfase erg pijnlijk dus daar kan dan later mee begonnen worden. Massage mag niet worden toegepast wegens mogelijke complicaties in de zin van spierontstekingen met kalkafzettingen. Genezing vergt ongeveer zes tot tien weken.
Die Kozakken zijn heel erg snel!quote:
Ik dacht al heb ik een wedstrijd gemist ofzo?quote:Op donderdag 3 april 2008 22:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die Kozakken zijn heel erg snel!.
Leer die naam nou eens spellenquote:Op donderdag 3 april 2008 22:42 schreef HeatWave het volgende:
Als Affelay nou niet weer geacteerd had en echt geblesseerd was geweest had het echt leuk geworden>
i second thatquote:Op donderdag 3 april 2008 23:01 schreef HeatWave het volgende:
Sjef vegoessah. Die man komt zo zwakzinnig op me over, sorry
.
Wat kan mij dat nou verrotten man. Moet ie maar een normale naam kiezenquote:
quote:
van Gomes gaat het wel meevallen hoorquote:
Idd, zijn eigen naam klopt niet eens. Wat is een Terro? Of een Obbie?quote:Op donderdag 3 april 2008 23:05 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is in da house
Laat het maar eens tegenvallen.. Wil PSV wel eens zien zonder Gomes.quote:Op donderdag 3 april 2008 23:06 schreef Houniet het volgende:
[..]
van Gomes gaat het wel meevallen hoor.
Dat is het garpje in zijn naamquote:Op donderdag 3 april 2008 23:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Idd, zijn eigen naam klopt niet eens. Wat is een Terro? Of een Obbie?.
Dan was vallevlaai het mijnequote:
Dat snap ik, maar het zal wel meevallen. Meestal zit het ze wel meequote:Op donderdag 3 april 2008 23:09 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Laat het maar eens tegenvallen.. Wil PSV wel eens zien zonder Gomes.
Idd, dat lucky PSVquote:Op donderdag 3 april 2008 23:11 schreef Houniet het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar het zal wel meevallen. Meestal zit het ze wel mee.
Maar goed, met of zonder Gomes, wij hadden die wedstrijden moeten winnen, en dat deden we niet.
Gebeurt niet dus je kan weer opflikkerenquote:Op donderdag 3 april 2008 23:36 schreef jorienvdherik het volgende:
als van gaal bij feyenoord trainer gaat worden
krijgen jullie er een ajax fan bij
Het grote Feijenoordtopic #365: Hossam, Hossam Ghaly!
Mochten jullie willen, een trainer met visie, wat zou die bij een visieloze (ja, nog visielozer dan Ajax) zoeken?quote:Op donderdag 3 april 2008 23:36 schreef jorienvdherik het volgende:
als van gaal bij feyenoord trainer gaat worden
krijgen jullie er een ajax fan bij
Het grote Feijenoordtopic #365: Hossam, Hossam Ghaly!
quote:Aanvoerder op 17-01-2008: Als Ajax in het seizoen 2007-'08 geen kampioen wordt, steekt hij de ArenA in brand.
wie had gedacht dat charisteas van ajax naar Feyenoord gingquote:Op donderdag 3 april 2008 23:37 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Gebeurt niet dus je kan weer opflikkeren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |