Daar is niks mis meequote:Op woensdag 2 april 2008 13:39 schreef DJ_Ryow het volgende:
het ergste is z'n overduidelijke Rotterdams accent
nein van Kees & Coquote:Op woensdag 2 april 2008 13:44 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Daar is niks mis meeMet die kerel deste meer.
Hij is toch van een of ander idols achtig programma?
So you wanna be a popstar.quote:Op woensdag 2 april 2008 13:44 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Daar is niks mis meeMet die kerel deste meer.
Hij is toch van een of ander idols achtig programma?
Dat is al gedaan, getuige zijn ljnkeroog (wat voor ons rechts op het plaatje staat. De dader wat alleen een bangepoepert en is eglijk weggerend.quote:Op woensdag 2 april 2008 13:41 schreef Relneger18 het volgende:
Hij heeft echt zon kop van, dat wanneer hij jou een keer aan staart, je hem gelijk in zijn harses moet rammen.
Mensen als hij bestempel ik toch niet als echte man, daarom mag die van mij best een wijvennaam hebbenquote:Op woensdag 2 april 2008 13:53 schreef Jesse_ het volgende:
En er heeft nog steeds niemand geklaagd dat hij een vrouwen naam heeft
Je kijkt teveel ONMquote:Op woensdag 2 april 2008 13:56 schreef tralalala het volgende:
Whehe hij heeft aids
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
Sacha is oorspronkelijk een jongensnaam hoor..quote:Op woensdag 2 april 2008 13:53 schreef Jesse_ het volgende:
En er heeft nog steeds niemand geklaagd dat hij een vrouwen naam heeft
Mooie vrouwquote:Op woensdag 2 april 2008 14:22 schreef de_boswachter het volgende:
Sacha de Boer
Inderdaadquote:Op woensdag 2 april 2008 13:39 schreef DJ_Ryow het volgende:
het ergste is z'n overduidelijke Rotterdams accent
Inderdaadquote:
quote:Op woensdag 2 april 2008 14:15 schreef fathank het volgende:
[..]
Je kijkt teveel ONMTsja, mijn zus kijkt hetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en jij MOET zeker meekijken?quote:
Nee, maar ze kijkt altijd 's ochtends via uitzending gemist en dan zit ik mijn brood te etenquote:Op woensdag 2 april 2008 14:41 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
en jij MOET zeker meekijken?
Je kunt toch in dat half uur je vriendin batsen of whatever.
Ik dacht dat je zei dat hij zijn zusje moest batsenquote:Op woensdag 2 april 2008 14:41 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
en jij MOET zeker meekijken?
Je kunt toch in dat half uur je vriendin batsen of whatever.
quote:Op woensdag 2 april 2008 14:44 schreef Gluckskafer het volgende:
Je dochter zal maar met zoeen gast thuiskomen
Dat hij zoeen tasje om z'n nek heeft hangen, met z'n lippenbalsem, handcreme en bruiningscreme.
Indien hij uit Staphorst komt wel ja.quote:Op woensdag 2 april 2008 14:46 schreef Jennaaa het volgende:
[..]
Ik dacht dat je zei dat hij zijn zusje moest batsen![]()
Of Urkquote:Op woensdag 2 april 2008 14:47 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Indien hij uit Staphorst komt wel ja.
Met emotionele nasleep zeker. Nee dankje.quote:
Nee nee.quote:Op woensdag 2 april 2008 15:03 schreef Jennaaa het volgende:
[..]
Met emotionele nasleep zeker. Nee dankje.
Andere keer, want ik krijg me net toch opeens een hoofdpijn..quote:Op woensdag 2 april 2008 15:15 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nee nee.
Gewoon als tussendoortje. Net hetzelfde als je zin hebt in een chokotoff, maar dan net wat anders.
Ze willen 'm natuurlijk uit de serie schrijven.quote:Op woensdag 2 april 2008 16:21 schreef de_boswachter het volgende:
Ik zag net bij ONM dat ie AIDS had![]()
Hoe kan dat heeft ie genaaid met een gay ?????
quote:Op woensdag 2 april 2008 16:21 schreef de_boswachter het volgende:
Ik zag net bij ONM dat ie AIDS had![]()
Hoe kan dat heeft ie genaaid met een gay ?????
Nee serieus. Ik was toenjust een tosti met ketchup aan het eten voor de tv toen ik ineens een lekker wijf zag die in een of ander restaurant werkte. Komt die kutkop waar ik just een topic heb geschreven voorbijquote:
quote:Op woensdag 2 april 2008 14:44 schreef Gluckskafer het volgende:
Je dochter zal maar met zoeen gast thuiskomen
Dat hij zoeen tasje om z'n nek heeft hangen, met z'n lippenbalsem, handcreme en bruiningscreme.
Ja die heb ik ook gezienquote:Op woensdag 2 april 2008 13:24 schreef de_boswachter het volgende:
Vanmorgen was ie bij een of ander wijf die een date met hem gewont had, met een hoofd waarvan je zegt: OMG !Vraagt ie zo: Date jij veel ? Dat wijf zo: Nee, want jongens willen maar 1 ding
Toen dacht ik zo bij mezelf van wat willen ze nou dan met jou, je zo snel mogelijk kwijt raken WTF !11_
Was hij toen ook al zo popi-jopie?quote:
Whehehe dat wijf had ook allemaal emo vriendinnenquote:Op woensdag 2 april 2008 13:24 schreef de_boswachter het volgende:
Doet net alsof ie iedereen kan krijgen de opschepper. Heeft ie een programma bij TMF () wordt ie ineens aanbeden door van die posters op de kamer hang chicks.
Vanmorgen was ie bij een of ander wijf die een date met hem gewont had, met een hoofd waarvan je zegt: OMG !Vraagt ie zo: Date jij veel ? Dat wijf zo: Nee, want jongens willen maar 1 ding
Toen dacht ik zo bij mezelf van wat willen ze nou dan met jou, je zo snel mogelijk kwijt raken WTF !11_
Volgende keer als je een verkapte ik-was-op-tv-post wil maken, doe het dan beterquote:Op donderdag 3 april 2008 00:04 schreef Sjibble het volgende:
kanker, ik dacht dat het over mij ging
*Was vorige jaar in zomervakantie op TMF![]()
![]()
quote:Op maandag 14 april 2008 15:26 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Volgende keer als je een verkapte ik-was-op-tv-post wil maken, doe het dan beter
quote:Op maandag 14 april 2008 15:51 schreef Rnie het volgende:
Heeft die gast ook niet zijn kop kaalgeschoren omdat de wijfen dat wouden via een stemsysteem op TMF?
Hielden ze maar een stemronde over of z'n nek moet worden doorgesneden, dan ren ik meteen naar de winkel om een webcam te kopen en voor te stemmen!quote:Op maandag 14 april 2008 15:51 schreef Rnie het volgende:
Heeft die gast ook niet zijn kop kaalgeschoren omdat de wijfen dat wouden via een stemsysteem op TMF?
quote:Op maandag 14 april 2008 15:26 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Volgende keer als je een verkapte ik-was-op-tv-post wil maken, doe het dan beter
quote:Op woensdag 23 juli 2008 18:19 schreef right_turn het volgende:
We kicken gewoon elke dag een de_boswachter verhaal uit den oude doosch tot den boschwachtert weer schwart ziet
Hij is toch een VJ?quote:
Op TMF?!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |