Heb op slaapkamer ook wel gordijnen, op werkkamer luxaflex, maar in woonkamer alleen sfeergordijnen waardoor het hele park hier naar binnen kan kijkenquote:Op donderdag 3 april 2008 09:13 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik heb hier zowel houten luxaflex als gordijnen, als ik wil, moet het helemaal donker kunnen zijn![]()
En jij, nog napijn in je mondje?
Is dat je tandarts?quote:Op donderdag 3 april 2008 09:17 schreef HiDiHo het volgende:
Ik denk dat drieenhuizen een stuk van de achterkant van me tand heeft gebroken![]()
Zit er steeds met me tong aan nu
gelukkig! jij loopt ook de deur plat bij de mediciquote:Op donderdag 3 april 2008 09:16 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Heb op slaapkamer ook wel gordijnen, op werkkamer luxaflex, maar in woonkamer alleen sfeergordijnen waardoor het hele park hier naar binnen kan kijken
Nee, helemaal geen last gehad van mond, vorige keer was erger.
Wel net afspraak gemaakt bij fysio
Nog welquote:
quote:Op donderdag 3 april 2008 09:20 schreef Lobasca het volgende:
[..]
gelukkig! jij loopt ook de deur plat bij de medici
drieënhuizen, waar zit 'ie? in dat nieuwe pand, in de Waldervaart?quote:Op donderdag 3 april 2008 09:17 schreef HiDiHo het volgende:
Ik denk dat drieenhuizen een stuk van de achterkant van me tand heeft gebroken![]()
Zit er steeds met me tong aan nu
'de miljonairs'quote:
Ah, dan is het mooi klote, zal wel een kroon worden danquote:
Nee, molenbuurt geloof ik. Maar ik zit er aan te denken om naar die nieuwe te gaan, bij het tunneltje zit een nieuwe praktijk.quote:Op donderdag 3 april 2008 09:21 schreef Lobasca het volgende:
[..]
drieënhuizen, waar zit 'ie? in dat nieuwe pand, in de Waldervaart?
quote:Op donderdag 3 april 2008 09:21 schreef Manu82 het volgende:
[..]is gezellig
![]()
en die verzekering heb ik niet voor niks
Het ging nog wel even, zei ie. En anders idd kroonquote:Op donderdag 3 april 2008 09:22 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ah, dan is het mooi klote, zal wel een kroon worden dan
Ben één keer bij Drieënhuizen geweest, verstandskies trekken, vond het wel een aardige kerelquote:Op donderdag 3 april 2008 09:24 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Nee, molenbuurt geloof ik. Maar ik zit er aan te denken om naar die nieuwe te gaan, bij het tunneltje zit een nieuwe praktijk.
Ja, ik vind 'm alleen een beetje hardhandig. Ik kom altijd met gescheurde mondhoeken en lippen van hem vandaanquote:Op donderdag 3 april 2008 09:28 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ben één keer bij Drieënhuizen geweest, verstandskies trekken, vond het wel een aardige kerel
quote:Op donderdag 3 april 2008 09:30 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja, ik vind 'm alleen een beetje hardhandig. Ik kom altijd met gescheurde mondhoeken en lippen van hem vandaan
oh ja, had ik al verteld dat ik kleinzerig ben![]()
Ja en ?quote:
Kan het niet vinden, ze zeiden het net op de radioquote:
Morge, lekkerquote:Op donderdag 3 april 2008 09:40 schreef Copycat het volgende:
Mooi begin van de werkdag: je twee uit naam van je baas uitgepoepte columns op je bureau vinden met de toevoeging 'multe bene'.
Iemand koffie met slagroom en een appelpunt?
Mooi werk!quote:Op donderdag 3 april 2008 09:40 schreef Copycat het volgende:
Mooi begin van de werkdag: je twee uit naam van je baas uitgepoepte columns op je bureau vinden met de toevoeging 'multe bene'.
Schagen FM?quote:Op donderdag 3 april 2008 09:43 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Kan het niet vinden, ze zeiden het net op de radio
quote:Op donderdag 3 april 2008 09:40 schreef Copycat het volgende:
How nicequote:Op donderdag 3 april 2008 09:50 schreef Copycat het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Met vriendelijke groet,
uw Coffeecat
[ afbeelding ]
Die van mij belde me om 7.30 uur wakker!quote:Op donderdag 3 april 2008 09:40 schreef Copycat het volgende:
Ik heb het over haar toekomstquote:Op donderdag 3 april 2008 10:08 schreef HiDiHo het volgende:
Waar stopte Amanda het pistoletje de vorige keer dan?
quote:
Zet er dan even bij dat je het nog gaat wijzigen !quote:Op donderdag 3 april 2008 10:15 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Gelieve mij niet te quoten, voor ik mijn tekst heb gewijzigd
quote:Op donderdag 3 april 2008 10:16 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Zet er dan even bij dat je het nog gaat wijzigen !
quote ook maar even aangepast![]()
James Brown?quote:Op donderdag 3 april 2008 14:35 schreef Gert het volgende:
... hoe gaat het met hem nu. [ afbeelding ]
Nee, met de geliefde van Bonnie !quote:
Naast de spelfouten, denkt die politieman dat dat mens zelf haar kop en handen er af gehakt heeft?quote:DCI McMillan said yesterday the woman was attractive, with brown shoulder-length hair and freckles. She also had a distinctive scar on her forehead.
He added that the fine was still being treated as a suspicious indident rather than a murder inquiry.
Iig toch nog suspiciousquote:Op donderdag 3 april 2008 15:42 schreef APK het volgende:
Police identify woman whose severed head and hands were found on beach.
[..]
Naast de spelfouten, denkt die politieman dat dat mens zelf haar kop en handen er af gehakt heeft?
quote:Op donderdag 3 april 2008 16:58 schreef Gert het volgende:
Nie normaal meer, is abnormaal. [ afbeelding ]
OLEE 't is domweg niet normaal [ afbeelding ]
't Is abnormaal [ afbeelding ]
't is gewoon niet te gleuve[ afbeelding ]
Ja maar ik probeer het verlies van Kleinzusje nog te verwerken en dat mag wel wat kostenquote:Op donderdag 3 april 2008 16:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Emoties zijn big business....
Tenminste fijn dat het ook vergoed wordtquote:Op donderdag 3 april 2008 17:06 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ja maar ik probeer het verlies van Kleinzusje nog te verwerken en dat mag wel wat kosten
Mijn verzekering dekt maar 8 bezoeken aan een psycholoog, ik denk niet dat ik dat ga reddenquote:Op donderdag 3 april 2008 17:42 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Tenminste fijn dat het ook vergoed wordt
Ah....wacht even rustig af is het devies.....Kleine zusjes die gaan komen groots terugquote:Op donderdag 3 april 2008 17:06 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ja maar ik probeer het verlies van Kleinzusje nog te verwerken en dat mag wel wat kosten
Wij helpen je wel door deze moeilijke tijd heen.quote:Op donderdag 3 april 2008 17:46 schreef PC eend het volgende:
[..]
Mijn verzekering dekt maar 8 bezoeken aan een psycholoog, ik denk niet dat ik dat ga redden
Ik wacht even tot 21-22 meiquote:Op donderdag 3 april 2008 18:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Wij helpen je wel door deze moeilijke tijd heen.
Kz weg, Lobasca gedraagt zich sinds haar tweede ban... hoe moet het nou toch met het rellen?
Kwestie van tijd.....één verkeerde maaltijd of een dropshot teveel en je komt weer aan je trekkenquote:Op donderdag 3 april 2008 18:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Kz weg, Lobasca gedraagt zich sinds haar tweede ban... hoe moet het nou toch met het rellen?
quote:Op donderdag 3 april 2008 18:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Ah..we gaan weer persoonlijk worden?quote:Op donderdag 3 april 2008 19:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Kwestie van tijd.....één verkeerde maaltijd of een dropshot teveel en je komt weer aan je trekken
quote:Op donderdag 3 april 2008 19:06 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ah..we gaan weer persoonlijk worden?
Remloooooooooooooooooooooooooooooooooof!!!
Nog zo'n teleurgestelde ziel.quote:Op donderdag 3 april 2008 19:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Kwestie van tijd.....één verkeerde maaltijd of een dropshot teveel en je komt weer aan je trekken
Waar lees jij teleurstelling in zijn reactiequote:
We zien dus beiden het verlangen naar een rel.quote:Op donderdag 3 april 2008 19:36 schreef APK het volgende:
[..]
Waar lees jij teleurstelling in zijn reactie
Ik zie eerder voorpret....
Er hangt best een goede sfeer jaquote:Op donderdag 3 april 2008 18:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Ah okay, iemand anders mag de kar deze keer trekken.quote:Op donderdag 3 april 2008 19:45 schreef Gert het volgende:
We zien dus beiden het verlangen naar een rel.
quote:Op donderdag 3 april 2008 19:51 schreef APK het volgende:
[..]
Ah okay, iemand anders mag de kar deze keer trekken.
Blurk, post eens iets.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |