quote:Op donderdag 3 april 2008 16:58 schreef Gert het volgende:
Nie normaal meer, is abnormaal. [ afbeelding ]
OLEE 't is domweg niet normaal [ afbeelding ]
't Is abnormaal [ afbeelding ]
't is gewoon niet te gleuve[ afbeelding ]
Ja maar ik probeer het verlies van Kleinzusje nog te verwerken en dat mag wel wat kostenquote:Op donderdag 3 april 2008 16:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Emoties zijn big business....
Tenminste fijn dat het ook vergoed wordtquote:Op donderdag 3 april 2008 17:06 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ja maar ik probeer het verlies van Kleinzusje nog te verwerken en dat mag wel wat kosten
Mijn verzekering dekt maar 8 bezoeken aan een psycholoog, ik denk niet dat ik dat ga reddenquote:Op donderdag 3 april 2008 17:42 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Tenminste fijn dat het ook vergoed wordt
Ah....wacht even rustig af is het devies.....Kleine zusjes die gaan komen groots terugquote:Op donderdag 3 april 2008 17:06 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ja maar ik probeer het verlies van Kleinzusje nog te verwerken en dat mag wel wat kosten
Wij helpen je wel door deze moeilijke tijd heen.quote:Op donderdag 3 april 2008 17:46 schreef PC eend het volgende:
[..]
Mijn verzekering dekt maar 8 bezoeken aan een psycholoog, ik denk niet dat ik dat ga redden
Ik wacht even tot 21-22 meiquote:Op donderdag 3 april 2008 18:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Wij helpen je wel door deze moeilijke tijd heen.
Kz weg, Lobasca gedraagt zich sinds haar tweede ban... hoe moet het nou toch met het rellen?
Kwestie van tijd.....één verkeerde maaltijd of een dropshot teveel en je komt weer aan je trekkenquote:Op donderdag 3 april 2008 18:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Kz weg, Lobasca gedraagt zich sinds haar tweede ban... hoe moet het nou toch met het rellen?
quote:Op donderdag 3 april 2008 18:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Ah..we gaan weer persoonlijk worden?quote:Op donderdag 3 april 2008 19:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Kwestie van tijd.....één verkeerde maaltijd of een dropshot teveel en je komt weer aan je trekken
quote:Op donderdag 3 april 2008 19:06 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ah..we gaan weer persoonlijk worden?
Remloooooooooooooooooooooooooooooooooof!!!
Nog zo'n teleurgestelde ziel.quote:Op donderdag 3 april 2008 19:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Kwestie van tijd.....één verkeerde maaltijd of een dropshot teveel en je komt weer aan je trekken
Waar lees jij teleurstelling in zijn reactiequote:
We zien dus beiden het verlangen naar een rel.quote:Op donderdag 3 april 2008 19:36 schreef APK het volgende:
[..]
Waar lees jij teleurstelling in zijn reactie
Ik zie eerder voorpret....
Er hangt best een goede sfeer jaquote:Op donderdag 3 april 2008 18:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Ah okay, iemand anders mag de kar deze keer trekken.quote:Op donderdag 3 april 2008 19:45 schreef Gert het volgende:
We zien dus beiden het verlangen naar een rel.
quote:Op donderdag 3 april 2008 19:51 schreef APK het volgende:
[..]
Ah okay, iemand anders mag de kar deze keer trekken.
Blurk, post eens iets.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |