Ohh, Jens ken ik welquote:Op donderdag 3 april 2008 09:07 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik zie het helemaal voor me![]()
![]()
Net zoals Jens, iedereen 'kent' hem, maar ik weet nog steeds niet wie die knakker nu is..
Heb hier geen echte gordijnen in de woonkamer dus kijk altijd naar buitenquote:Op donderdag 3 april 2008 09:06 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik heb de tent nog potdicht zitten, geen idee wat het weer dus is..![]()
Ja, nergens last meer van, daarom ben ik zo blij![]()
Bij de volgende toon is het 9 uur en 12 minuten..... piepquote:Op donderdag 3 april 2008 09:10 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ohh, Jens ken ik wel![]()
![]()
Hoe laat is het?
quote:Op donderdag 3 april 2008 09:12 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Bij de volgende toon is het 9 uur en 12 minuten..... piep
Ik heb hier zowel houten luxaflex als gordijnen, als ik wil, moet het helemaal donker kunnen zijnquote:Op donderdag 3 april 2008 09:11 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Heb hier geen echte gordijnen in de woonkamer dus kijk altijd naar buiten
Mooi dat je in ieder geval beter bent
Heb op slaapkamer ook wel gordijnen, op werkkamer luxaflex, maar in woonkamer alleen sfeergordijnen waardoor het hele park hier naar binnen kan kijkenquote:Op donderdag 3 april 2008 09:13 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik heb hier zowel houten luxaflex als gordijnen, als ik wil, moet het helemaal donker kunnen zijn![]()
En jij, nog napijn in je mondje?
Is dat je tandarts?quote:Op donderdag 3 april 2008 09:17 schreef HiDiHo het volgende:
Ik denk dat drieenhuizen een stuk van de achterkant van me tand heeft gebroken![]()
Zit er steeds met me tong aan nu
gelukkig! jij loopt ook de deur plat bij de mediciquote:Op donderdag 3 april 2008 09:16 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Heb op slaapkamer ook wel gordijnen, op werkkamer luxaflex, maar in woonkamer alleen sfeergordijnen waardoor het hele park hier naar binnen kan kijken
Nee, helemaal geen last gehad van mond, vorige keer was erger.
Wel net afspraak gemaakt bij fysio
Nog welquote:
quote:Op donderdag 3 april 2008 09:20 schreef Lobasca het volgende:
[..]
gelukkig! jij loopt ook de deur plat bij de medici
drieënhuizen, waar zit 'ie? in dat nieuwe pand, in de Waldervaart?quote:Op donderdag 3 april 2008 09:17 schreef HiDiHo het volgende:
Ik denk dat drieenhuizen een stuk van de achterkant van me tand heeft gebroken![]()
Zit er steeds met me tong aan nu
'de miljonairs'quote:
Ah, dan is het mooi klote, zal wel een kroon worden danquote:
Nee, molenbuurt geloof ik. Maar ik zit er aan te denken om naar die nieuwe te gaan, bij het tunneltje zit een nieuwe praktijk.quote:Op donderdag 3 april 2008 09:21 schreef Lobasca het volgende:
[..]
drieënhuizen, waar zit 'ie? in dat nieuwe pand, in de Waldervaart?
quote:Op donderdag 3 april 2008 09:21 schreef Manu82 het volgende:
[..]is gezellig
![]()
en die verzekering heb ik niet voor niks
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |