Oh shit, ik hou het allemaal niet meer bij....quote:Op donderdag 3 april 2008 00:58 schreef Ian_Nick het volgende:
Zit er nog een beetje snelheid in hier, tegenwoordig?
Ff on topic (sorry) maar wat is er met die sponsjes ...quote:Op donderdag 3 april 2008 01:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh shit, ik hou het allemaal niet meer bij....
Ja ik snap het ook niet.quote:Op donderdag 3 april 2008 01:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Ff on topic (sorry) maar wat is er met die sponsjes ...![]()
Kan wel een wonder gebruiken hier
Ik heb geen flauw idee... ik heb een hulp in de huishouding dus ik wonderspons sowieso niet zelf...quote:Op donderdag 3 april 2008 01:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Ff on topic (sorry) maar wat is er met die sponsjes ...![]()
Kan wel een wonder gebruiken hier
Oeh.. "the sponge" is in de VS dus gewoon een anti-conceptiemiddel hè... en maakt sex tijdens de menstruatie ook wat minder onfris.quote:Op donderdag 3 april 2008 01:20 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja ik snap het ook niet.
Ik heb zelf het idee dat die 'dubbelzinnege dozen' het over die sponsjes hebben die je in je muts kan doen zodat je tijdens je ongesteldheid gewoon door kan neuken.
Als ze een flauw kwartiertje heeft, laat mij d'r dan even lenen.quote:Op donderdag 3 april 2008 01:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee... ik heb een hulp in de huishouding
Ohh???? Nooit van gehoord is dat met een touwtje of afstandsbediening ??quote:Op donderdag 3 april 2008 01:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oeh.. "the sponge" is in de VS dus gewoon een anti-conceptiemiddel hè... en maakt sex tijdens de menstruatie ook wat minder onfris.
Wel grappig dat dat hier nooit echt bekendheid heeft gekregen als anti-conceptiemiddel.
Als anti-conceptie middel zou ik het NOOIT vertrouwen!!!quote:Op donderdag 3 april 2008 01:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wel grappig dat dat hier nooit echt bekendheid heeft gekregen als anti-conceptiemiddel.
Tuurlijk niet soo blijven ze schoonquote:Op donderdag 3 april 2008 01:25 schreef Leandra het volgende:
Ik bedacht trouwens net dat ik wel dingen had liggen die leken op een plaatje wat ik van een wonderspons gezien had, en ik heb ze gevonden, maar die zijn van de AH en er staat "vlekkenspons" op... ik heb ze maar eens daar neergelegd waar de HHHulp ze ook kan zien liggen... ben benieuwd of ze ze in gebruik neemt.
Ik heb een vlekkenschaar.quote:Op donderdag 3 april 2008 01:25 schreef Leandra het volgende:
maar die zijn van de AH en er staat "vlekkenspons" op...
Met een soort lintje eraan... maar goed een pessarium is in de VS ook een heel veel gebruikt anti-conceptiemiddel terwijl dat hier bijna niet gebruikt wordt.quote:Op donderdag 3 april 2008 01:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Ohh???? Nooit van gehoord is dat met een touwtje of afstandsbediening ??
quote:
Ze hebben in de VS zelfs een 2de kans gehad... van de markt gehaald en 10 jaar later weer op de markt gebracht: http://en.wikipedia.org/wiki/Contraceptive_spongequote:Op donderdag 3 april 2008 01:26 schreef Coos het volgende:
[..]
Als anti-conceptie middel zou ik het NOOIT vertrouwen!!!
Het zaad kruipt waar het niet gaan kan.
Ik heb er tijdig een knoop in laten leggen.
Maar in de VS komen ook de meeste onbevlekte ontvangenissen voor.quote:Op donderdag 3 april 2008 01:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze hebben in de VS zelfs een 2de kans gehad... van de markt gehaald en 10 jaar later weer op de markt gebracht:
Ja... en als ik me een artikel in Time magazine uit 1986 goed herinner, 3 keer zoveel abortussen bij blanke meisjes tussen de 19 en de 24 als in Engeland en Frankrijk en 6 keer zoveel als in Nederland.quote:Op donderdag 3 april 2008 01:35 schreef Coos het volgende:
[..]
Maar in de VS komen ook de meeste onbevlekte ontvangenissen voor.
Flikker op naar je eigen forum man.....quote:Op donderdag 3 april 2008 00:59 schreef Ian_Nick het volgende:
NMNS, je stinkt.
Toestanden toch....quote:Op donderdag 3 april 2008 01:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja... en als ik me een artikel in Time magazine uit 1986 goed herinner, 3 keer zoveel abortussen bij blanke meisjes tussen de 19 en de 24 als in Engeland en Frankrijk en 6 keer zoveel als in Nederland.
Doe es lief tegen iedereen!!quote:Op donderdag 3 april 2008 01:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Flikker op naar je eigen forum man.....![]()
quote:Op donderdag 3 april 2008 01:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja... en als ik me een artikel in Time magazine uit 1986 goed herinner.
Trustequote:Op donderdag 3 april 2008 01:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik was bloedserieus![]()
Maar goed.... ik ben nu m'n bed in!
Truste![]()
![]()
En dat is waarom?quote:
quote:Op donderdag 3 april 2008 07:39 schreef Lobasca het volgende:
[..]
I FEEL GOOD!!!!![]()
wil jij um ff van utube trekken...djeempz bruin?
Ik zag hetquote:Op donderdag 3 april 2008 07:50 schreef Lobasca het volgende:
Op dit moment voeren we onderhoudswerkzaamheden aan de site uit. Relax, we zijn zo terug.
![]()
Oh..ik trapte er inquote:
quote:Op donderdag 3 april 2008 08:07 schreef Lobasca het volgende:
Hij vreet wel mijn fokpagina opBrutale vlegel..is ook weer nieuw
Even shift ingedrukt houden als je kliktquote:Op donderdag 3 april 2008 08:10 schreef Lobasca het volgende:
Als ik op die link van jou druk, wordt de foksite vervangen door Utube, snappie?
Owkeeeeeeeeej..das weer nieuw dus?quote:Op donderdag 3 april 2008 08:13 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Even shift ingedrukt houden als je klikt
quote:
Oh, dat kun je instellenquote:Op donderdag 3 april 2008 08:18 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Bij mij werd er gewoon een nieuwe pagina geopend, normaal
Moet je even voor bellenquote:Op donderdag 3 april 2008 08:27 schreef Lobasca het volgende:
reuse windows? tisdatdan? het ligt dus gewoon aan die achterlijke lap van me .
Wanneer komt het grof vuil?
Ik pleurt het barrel wel in de grijze bak, bellen kan alleen op ma en di, en morgen wordt de grijze geledigdquote:
quote:Op donderdag 3 april 2008 08:34 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik pleurt het barrel wel in de grijze bak, bellen kan alleen op ma en di, en morgen wordt de grijze geledigd![]()
Hoppa
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |