Doe maar.quote:Op woensdag 2 april 2008 20:31 schreef Gert het volgende:
Yo P, o leermeester, de lay is gedaald. Op safe spelen of niet?![]()
quote:Op woensdag 2 april 2008 22:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En wel graag fatsoenlijke bedragen inzetten...dan tientjeswerk wordt niemand wijzer van....
True.. maar daar moet ik nog even achter komen voordat ik al mijn spaargeld stort.quote:Op woensdag 2 april 2008 22:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
En wel graag fatsoenlijke bedragen inzetten...dan tientjeswerk wordt niemand wijzer van....
Ja lachuh, gaan we eerst vechten om wie op de computer mag, worden we daarna allebei gebanned op Betfair wegens een dubbel account.quote:
Kunnen we het gaan kijken biij iemand met een draadloos router?quote:Op woensdag 2 april 2008 23:29 schreef APK het volgende:
[..]
Ja lachuh, gaan we eerst vechten om wie op de computer mag, worden we daarna allebei gebanned op Betfair wegens een dubbel account.
RBC heeft baat bij verlies tegen Den Bosch.
Ook leuk om in de gaten te houden....
(Niet tegen de huidige odd, die is te laag.)
Welnee. Laat maar rusten.quote:
Werken de wondersponsjes niet?quote:
Weet ik niet, doe niet aan wondersponsjes. Veul ergerquote:
quote:Op woensdag 2 april 2008 23:45 schreef CarOnline het volgende:
Oh en als t bij Karn is kom ik ook, verhuizing of niet![]()
Oh en als t niet bij Karn is ook
Niet zo nieuwsgierig Manu. Dat zijn oudere vrouwen dingen. Daar hebben wij niets mee te maken!!quote:
Moet ik dat nog aan d'r doorgeven denk je?quote:
Doe 's niet zo huilie, tralalala!quote:Op woensdag 2 april 2008 15:43 schreef kleinzusje het volgende:
Ben van FOK af !!!
Velen zullen dat vieren, neem het er van !
Tot nooit meer ziens![]()
Geniet van dit forum![]()
![]()
Deze kan wel dicht..quote:
Verkeerde forumquote:
Je moet me zeggen......quote:
Tuurlijk niet, zonder jou geen SCquote:Op donderdag 3 april 2008 00:54 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
![]()
Is er al een SC MEET georganiseerd in mijn afwezigheid?
Diverse dacht ik ..quote:
Ik zit geloof ik op een ander kanaal.quote:Op donderdag 3 april 2008 00:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
COOS!!! M'n nachtrust?!! Wat doe je?!!!!
Nou, je kan wel weer naar bed. Je hebt je gemiddelde effe een lekkere boost gegeven.quote:Op donderdag 3 april 2008 00:58 schreef Ian_Nick het volgende:
Zit er nog een beetje snelheid in hier, tegenwoordig?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |