quote:Op woensdag 2 april 2008 19:04 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
![]()
Laten we het er op houden dat ik blijbaar niet van Versace-stijl houdt....
En de blik van die vrouw: the lights are on, but there's nobody home...
Ravenwood zijn mercenaries (huursoldaten) en ze werken voor J&R, dat zijn allemaal gemene mensen die stomme dingen doen.quote:Op woensdag 2 april 2008 19:06 schreef CarOnline het volgende:
Hey APK ik zit Jericho te kijken maar wat is Ravenwood ook weer precies?
En J&R weet ik ook niet meer hoe het zit, wat voor connecties hebben die ook weer met wie [ afbeelding ]
Help
Ga nu zo 3 bekijken als je het ff duidelijk gemaakt hebtquote:Op woensdag 2 april 2008 19:18 schreef APK het volgende:
[..]
Ravenwood zijn mercenaries (huursoldaten) en ze werken voor J&R, dat zijn allemaal gemene mensen die stomme dingen doen.![]()
Weet nog niet hoe ver je bent.
Daarom al dat glimmende goud waarschijnlijk... dan lijkt het nog wat met het licht aan....quote:Op woensdag 2 april 2008 19:04 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
![]()
Laten we het er op houden dat ik blijbaar niet van Versace-stijl houdt....
En de blik van die vrouw: the lights are on, but there's nobody home...
Ja, ik ben klaar.quote:Op woensdag 2 april 2008 19:20 schreef CarOnline het volgende:
Ga nu zo 3 bekijken als je het ff duidelijk gemaakt hebt
Ik weet al dat ehhhoor, daarom durfde ik ook niet verder te zoeken.
Heb jij alles al gezien?
Jorjina Verbaan misschien een optiequote:Op woensdag 2 april 2008 19:14 schreef APK het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mijn voornaam begint met een 'P', nog effe een rijk chickie scoren wiens naam met een 'J' begint.
Ik had gelezen dat Mimi bij J&R gaat werken en dat die Bonnie afschoten ofzoquote:Op woensdag 2 april 2008 19:24 schreef APK het volgende:
[..]
Ja, ik ben klaar.![]()
Gewoon kijken, dan wordt het wel weer duidelijk.
Niet té blond, maar ik zeg verder lekker niksquote:Op woensdag 2 april 2008 19:31 schreef CarOnline het volgende:
Vandaar dat ik nu ff wil weten hoe het nu ook weer precies zit. Maar dan heb je dus Regering -> J&R -> Ravenwood?
Of ben ik nu écht te blond.
Hah, ik zie dat ik nét te vroeg was met mn vraagquote:Op woensdag 2 april 2008 20:02 schreef APK het volgende:
[..]
Niet té blond, maar ik zeg verder lekker niks
Rijke chick wiens naam begint met een Jquote:Op woensdag 2 april 2008 19:14 schreef APK het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mijn voornaam begint met een 'P', nog effe een rijk chickie scoren wiens naam met een 'J' begint.
In de Safe spelen is nóg veiligerquote:Op woensdag 2 april 2008 20:31 schreef Gert het volgende:
Yo P, o leermeester, de lay is gedaald. Op safe spelen of niet?![]()
[ afbeelding ]
UIh... ik snap 'm niet.quote:Op woensdag 2 april 2008 20:38 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
In de Safe spelen is nóg veiliger
Zet je nog in op PSV, quotes zijn vrij redelijkquote:Op woensdag 2 april 2008 20:31 schreef Gert het volgende:
Yo P, o leermeester, de lay is gedaald. Op safe spelen of niet?![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 2 april 2008 20:45 schreef Gert het volgende:
Over 2 minuten Eef.
[..]
UIh... ik snap 'm niet.![]()
Hopelijk komt dat omdat-ie zo flauw is, en niet omdat ik dom ben ofsow.
Is dat Libresse?!quote:Op woensdag 2 april 2008 20:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik heb hier nog wat doekjes voor het bloeden.....iemand interesse ?
Lieffie, jij toch niet ook in de ban van het gokken?quote:Op woensdag 2 april 2008 20:48 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Zet je nog in op PSV, quotes zijn vrij redelijk
Neuj, weet me inmiddels meestal te beheersen, zo af en toe zet ik nog in op PSVquote:Op woensdag 2 april 2008 20:53 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Lieffie, jij toch niet ook in de ban van het gokken?
Good boy!! Hoe groot is de kans dat van Bommel weer bij PSV komt spelen?quote:Op woensdag 2 april 2008 20:56 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Neuj, weet me inmiddels meestal te beheersen, zo af en toe zet ik nog in op PSV
Weet het niet, hoop natuurlijk wel dat hij terug komt, maar denkt dat het voor hem ook af hangt wie er bij dan bij PSV spelen en clubliefde bestaat bijna niet meerquote:Op woensdag 2 april 2008 21:26 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Good boy!! Hoe groot is de kans dat van Bommel weer bij PSV komt spelen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |