Je onaangepaste post vond ik persoonlijk inhoudelijk beterquote:
Dag moppie, dag Buuf en dag Cc, APK en Caro ( en allen)quote:
Ik snap niet waarom ze zo tegen Gert tekeer gaat.quote:Op woensdag 2 april 2008 17:12 schreef Manu82 het volgende:
Je onaangepaste post vond ik persoonlijk inhoudelijk beter
quote:Op woensdag 2 april 2008 17:12 schreef Manu82 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Hoe is het? Nog altijd goed met je tanden?
quote:Op woensdag 2 april 2008 17:15 schreef Lobasca het volgende:
[..]
![]()
Drama in 3 bedrijvenhad maandag de vervolgafspraak staan, maar ben ziek, had dus afgebeld, krijg ik gvd vandaag last
Griep en een blaasontsteking, en nu dus weer die ontstoken kaak, hoeveel antibioticum kan mijn lijf aan... Place your bets pleasequote:Op woensdag 2 april 2008 17:17 schreef Manu82 het volgende:
[..]
![]()
Wat heb je dan?
Had vandaag m'n vervolgafspraak en nu weer 2 kronen erbij
Mooi klote dus....quote:Op woensdag 2 april 2008 17:22 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Griep en een blaasontsteking, en nu dus weer die ontstoken kaak, hoeveel antibioticum kan mijn lijf aan... Place your bets please![]()
Maarruh....hoeveel kronen heb jij nu?
Oh ja, toen kon je nog niet downloaden.quote:Op woensdag 2 april 2008 17:24 schreef Manu82 het volgende:
Die film heb is mijn eerste internetaankoop geweest
Neuj is niet echt wat, had toen een vriendinnetje die daar gek van wasquote:Op woensdag 2 april 2008 17:28 schreef APK het volgende:
[..]
Oh ja, toen kon je nog niet downloaden.
Ken die hele film verder niet.
Is 'ie leuk?
En je bent van '82? Mijn God, toch wel ongelukjes hè?quote:Op woensdag 2 april 2008 17:23 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Mooi klote dus....
Heb er nu 4, denk dat er volgend jaar wel weer 2 bijkomen. Kan maar 2 per jaar laten vergoeden
Laat ik het er op houden dat mijn oude tandarts een seniele debiel was, waar ik veel te laat bij ben weggegaanquote:Op woensdag 2 april 2008 17:30 schreef Lobasca het volgende:
[..]
En je bent van '82? Mijn God, toch wel ongelukjes hè?
12 uur tijdsverschil...geen enkel probleem....6 uur of zelfs 1 uur kan ik ook nog mee leven....een post missen op een paar minuten is ondragelijk..quote:
Oef..zoéén heb ik ook in het verleden gehad, breek me de bek niet openquote:Op woensdag 2 april 2008 17:35 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Laat ik het er op houden dat mijn oude tandarts een seniele debiel was, waar ik veel te laat bij ben weggegaan
Zuidafrikaanse munteenheid.quote:Op woensdag 2 april 2008 17:39 schreef Jappie het volgende:
De hoed weet je van...weet je ook van de rand ?
Zo...dat zit er maar weer inquote:Op woensdag 2 april 2008 17:53 schreef APK het volgende:
[..]
Zuidafrikaanse munteenheid.![]()
Het huis van voetballer Phil Neville.![]()
Het lijkt er inderdaad op dat hij een Jordanese op de kop heeft getikt.quote:Op woensdag 2 april 2008 18:37 schreef Jappie het volgende:
Ennuh...die Neville he...komt die soms uit de Jordaan dat jij weet ?![]()
quote:Op woensdag 2 april 2008 17:53 schreef APK het volgende:
[..]
Zuidafrikaanse munteenheid.![]()
Het huis van voetballer Phil Neville.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |