Ik heb een vlekkenschaar.quote:Op donderdag 3 april 2008 01:25 schreef Leandra het volgende:
maar die zijn van de AH en er staat "vlekkenspons" op...
Met een soort lintje eraan... maar goed een pessarium is in de VS ook een heel veel gebruikt anti-conceptiemiddel terwijl dat hier bijna niet gebruikt wordt.quote:Op donderdag 3 april 2008 01:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Ohh???? Nooit van gehoord is dat met een touwtje of afstandsbediening ??
quote:
Ze hebben in de VS zelfs een 2de kans gehad... van de markt gehaald en 10 jaar later weer op de markt gebracht: http://en.wikipedia.org/wiki/Contraceptive_spongequote:Op donderdag 3 april 2008 01:26 schreef Coos het volgende:
[..]
Als anti-conceptie middel zou ik het NOOIT vertrouwen!!!
Het zaad kruipt waar het niet gaan kan.
Ik heb er tijdig een knoop in laten leggen.
Maar in de VS komen ook de meeste onbevlekte ontvangenissen voor.quote:Op donderdag 3 april 2008 01:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze hebben in de VS zelfs een 2de kans gehad... van de markt gehaald en 10 jaar later weer op de markt gebracht:
Ja... en als ik me een artikel in Time magazine uit 1986 goed herinner, 3 keer zoveel abortussen bij blanke meisjes tussen de 19 en de 24 als in Engeland en Frankrijk en 6 keer zoveel als in Nederland.quote:Op donderdag 3 april 2008 01:35 schreef Coos het volgende:
[..]
Maar in de VS komen ook de meeste onbevlekte ontvangenissen voor.
Flikker op naar je eigen forum man.....quote:Op donderdag 3 april 2008 00:59 schreef Ian_Nick het volgende:
NMNS, je stinkt.
Toestanden toch....quote:Op donderdag 3 april 2008 01:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja... en als ik me een artikel in Time magazine uit 1986 goed herinner, 3 keer zoveel abortussen bij blanke meisjes tussen de 19 en de 24 als in Engeland en Frankrijk en 6 keer zoveel als in Nederland.
Doe es lief tegen iedereen!!quote:Op donderdag 3 april 2008 01:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Flikker op naar je eigen forum man.....![]()
quote:Op donderdag 3 april 2008 01:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja... en als ik me een artikel in Time magazine uit 1986 goed herinner.
Trustequote:Op donderdag 3 april 2008 01:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik was bloedserieus![]()
Maar goed.... ik ben nu m'n bed in!
Truste![]()
![]()
En dat is waarom?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |