En gelijk de fipo scorenquote:Op woensdag 2 april 2008 13:09 schreef yvonne het volgende:
Ik zie het woord wondersponsje en móet wel reageren
Oh, maar dat lukt ook met een ouderwets schuursponsje en wat Jif, of Cif of hoe die zooi tegenwoordig dan ook mag heten.... daar staat me nog iets van bij uit de tijd dat mijn koter niet alleen op papier maar ook op de tafel zat te tekenenquote:Op woensdag 2 april 2008 13:16 schreef debuurvrouw het volgende:
Je kan vast wel zonder.![]()
Ik ga echt alles te lijf met mijn wonderspons. Maar volgens mij heb ik net niet alleen de stift maar ook de lak van mijn tafel geschrobt
dat klopt. Maar andere dingen die echt niet lukken met Cif en schuurspons lukken toch met wonderspons. Heel eng is dat.quote:Op woensdag 2 april 2008 13:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh, maar dat lukt ook met een ouderwets schuursponsje en wat Jif, of Cif of hoe die zooi tegenwoordig dan ook mag heten.... daar staat me nog iets van bij uit de tijd dat mijn koter niet alleen op papier maar ook op de tafel zat te tekenen
Uhuh, wonderspons, e-smoker, het kan niet op.quote:Op woensdag 2 april 2008 13:15 schreef Copycat het volgende:
Yvonne, wilde ik je nog steeds vragen: gebruik jij die e-sigaret nu nog?
Aha. Dat zou wel eens het probleem kunnen zijn in huize Cc ...quote:Op woensdag 2 april 2008 13:27 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik merk wel dat naar mate de schoonfactor toeneemt, de houdbaarheid van mijn sponsjes ook toeneemt.
quote:
En dan valt 'ie na afloop uit elkaar?quote:Op woensdag 2 april 2008 14:03 schreef Copycat het volgende:
Ik hang in de kroeg altijd de wonderspons uit.
oké.quote:
Ja, daar moet ik nog iets op zien te verzinnen.quote:
Na afloop lijkt me goed... tijdens lijkt me minder...quote:Op woensdag 2 april 2008 14:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, daar moet ik nog iets op zien te verzinnen.
Is sex met dieren eigenlijk al strafbaar of is dat slechts een wetsvoorstel?quote:Op woensdag 2 april 2008 14:11 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
oké.
[ afbeelding ]
There you go!
Ik zou het niet weten. dat is niet een tak van sport die mij kan boeien eigenlijk.quote:Op woensdag 2 april 2008 14:13 schreef APK het volgende:
[..]
Is sex met dieren eigenlijk al strafbaar of is dat slechts een wetsvoorstel?
Anders ga ik eerst nog effe flink overheen.
Zeg, dat MDV-ding. Wat ga ik daar nu eigenlijk mee doen? Ik koop wel al die shit maar en nu??quote:Op woensdag 2 april 2008 13:49 schreef Prospera het volgende:
Ik heb ook sinds gisteren de wonderspons, wonderdoekjes en MVD; ik voorzie een poetsverslaving
Microvezeldoekje, is tha bomb. Geen flauw idee wat ik ermee moet maar leuke kleurtjes joh!!quote:Op woensdag 2 april 2008 15:04 schreef Copycat het volgende:
Wat is MDV?
Wel lekker nat zo'n zeehondje.quote:Op woensdag 2 april 2008 14:13 schreef APK het volgende:
[..]
Is sex met dieren eigenlijk al strafbaar of is dat slechts een wetsvoorstel?
Anders ga ik eerst nog effe flink overheen.
Glazenwassers!quote:Op woensdag 2 april 2008 15:08 schreef Copycat het volgende:
Oh die, die heb ik ook in alle kleuren en maten. En gooi ze dan steeds weer in het wasmachine met wasverzachter waardoor de werkzame stof eruit verdwijnt.
Volgens mij moet je met één doekje lappen en met het andere drogen. Of zo. Ik maak gewoon gebruik van de glazenwasser aan huis die in mijn straat woont (die dan vervolgens tegen mij zegt dat het wel handig is als ik dan zelf de binnenkant was) .
quote:Op woensdag 2 april 2008 15:43 schreef kleinzusje het volgende:
Ben van FOK af !!!
Velen zullen dat vieren, neem het er van !
Tot nooit meer ziens![]()
Geniet van dit forum![]()
![]()
Alweer?quote:Op woensdag 2 april 2008 15:43 schreef kleinzusje het volgende:
Ben van FOK af !!!
Velen zullen dat vieren, neem het er van !
Tot nooit meer ziens![]()
Geniet van dit forum![]()
![]()
Je had gewoon een paar jaar moeten wachten met die verhuizing, dan hadden de kids het kunnen doen.quote:Op woensdag 2 april 2008 16:28 schreef CarOnline het volgende:
Is er ook een wondergarageuitruimerenkleinekamertjesinruimer?
Wondersponsje nat maken en met een droge MVD erna langs gaan.quote:Op woensdag 2 april 2008 15:03 schreef noekje het volgende:
[..]
Zeg, dat MDV-ding. Wat ga ik daar nu eigenlijk mee doen? Ik koop wel al die shit maar en nu??
Ik wil straks de ramen lappen en de auto wassen. Hoe gaat dat mvd mij helpen?
Ja we hebben al weleens vaker met dat bijltje gehakt.quote:
Zoals het er nu uitziet gaat het ook nog wel een paar jaar durenquote:Op woensdag 2 april 2008 16:52 schreef APK het volgende:
[..]
Je had gewoon een paar jaar moeten wachten met die verhuizing, dan hadden de kids het kunnen doen.
Een microvezeldoekje kan ik niet aanraken, daar word ik helemaal iebelig van. Ik heb ze weggegooid.quote:Op woensdag 2 april 2008 16:55 schreef Prospera het volgende:
[..]
Wondersponsje nat maken en met een droge MDV erna langs gaan.
Ik deed maar liefst 20 ramen, die ik normaal liever niet schoonmaak, al dat gedoe, in 20 minuten en streeploos ook nog. Dat is een wonder
Maar je moet geen taartvandemuurschraap-schrapert? Of een ranja-uit-het tapijd-week-weekmiddel?quote:Op woensdag 2 april 2008 17:00 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Zoals het er nu uitziet gaat het ook nog wel een paar jaar duren![]()
Maar ik ben alweer helemaal Zen enzo.
Ik wacht tot vrijdagmiddag, dan gaat het het snelst. Ik presteer het beste onder druk
Nee hoor, ik heb zeer welopgevoede kidsquote:Op woensdag 2 april 2008 17:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar je moet geen taartvandemuurschraap-schrapert? Of een ranja-uit-het taptijd-weelk-weekmiddel?
Nou ja, in ieder geval is de stoep nog wél schoon.
Je onaangepaste post vond ik persoonlijk inhoudelijk beterquote:
Dag moppie, dag Buuf en dag Cc, APK en Caro ( en allen)quote:
Ik snap niet waarom ze zo tegen Gert tekeer gaat.quote:Op woensdag 2 april 2008 17:12 schreef Manu82 het volgende:
Je onaangepaste post vond ik persoonlijk inhoudelijk beter
quote:Op woensdag 2 april 2008 17:12 schreef Manu82 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Hoe is het? Nog altijd goed met je tanden?
quote:Op woensdag 2 april 2008 17:15 schreef Lobasca het volgende:
[..]
![]()
Drama in 3 bedrijvenhad maandag de vervolgafspraak staan, maar ben ziek, had dus afgebeld, krijg ik gvd vandaag last
Griep en een blaasontsteking, en nu dus weer die ontstoken kaak, hoeveel antibioticum kan mijn lijf aan... Place your bets pleasequote:Op woensdag 2 april 2008 17:17 schreef Manu82 het volgende:
[..]
![]()
Wat heb je dan?
Had vandaag m'n vervolgafspraak en nu weer 2 kronen erbij
Mooi klote dus....quote:Op woensdag 2 april 2008 17:22 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Griep en een blaasontsteking, en nu dus weer die ontstoken kaak, hoeveel antibioticum kan mijn lijf aan... Place your bets please![]()
Maarruh....hoeveel kronen heb jij nu?
Oh ja, toen kon je nog niet downloaden.quote:Op woensdag 2 april 2008 17:24 schreef Manu82 het volgende:
Die film heb is mijn eerste internetaankoop geweest
Neuj is niet echt wat, had toen een vriendinnetje die daar gek van wasquote:Op woensdag 2 april 2008 17:28 schreef APK het volgende:
[..]
Oh ja, toen kon je nog niet downloaden.
Ken die hele film verder niet.
Is 'ie leuk?
En je bent van '82? Mijn God, toch wel ongelukjes hè?quote:Op woensdag 2 april 2008 17:23 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Mooi klote dus....
Heb er nu 4, denk dat er volgend jaar wel weer 2 bijkomen. Kan maar 2 per jaar laten vergoeden
Laat ik het er op houden dat mijn oude tandarts een seniele debiel was, waar ik veel te laat bij ben weggegaanquote:Op woensdag 2 april 2008 17:30 schreef Lobasca het volgende:
[..]
En je bent van '82? Mijn God, toch wel ongelukjes hè?
12 uur tijdsverschil...geen enkel probleem....6 uur of zelfs 1 uur kan ik ook nog mee leven....een post missen op een paar minuten is ondragelijk..quote:
Oef..zoéén heb ik ook in het verleden gehad, breek me de bek niet openquote:Op woensdag 2 april 2008 17:35 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Laat ik het er op houden dat mijn oude tandarts een seniele debiel was, waar ik veel te laat bij ben weggegaan
Zuidafrikaanse munteenheid.quote:Op woensdag 2 april 2008 17:39 schreef Jappie het volgende:
De hoed weet je van...weet je ook van de rand ?
Zo...dat zit er maar weer inquote:Op woensdag 2 april 2008 17:53 schreef APK het volgende:
[..]
Zuidafrikaanse munteenheid.![]()
Het huis van voetballer Phil Neville.![]()
Het lijkt er inderdaad op dat hij een Jordanese op de kop heeft getikt.quote:Op woensdag 2 april 2008 18:37 schreef Jappie het volgende:
Ennuh...die Neville he...komt die soms uit de Jordaan dat jij weet ?![]()
quote:Op woensdag 2 april 2008 17:53 schreef APK het volgende:
[..]
Zuidafrikaanse munteenheid.![]()
Het huis van voetballer Phil Neville.![]()
quote:Op woensdag 2 april 2008 19:04 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
![]()
Laten we het er op houden dat ik blijbaar niet van Versace-stijl houdt....
En de blik van die vrouw: the lights are on, but there's nobody home...
Ravenwood zijn mercenaries (huursoldaten) en ze werken voor J&R, dat zijn allemaal gemene mensen die stomme dingen doen.quote:Op woensdag 2 april 2008 19:06 schreef CarOnline het volgende:
Hey APK ik zit Jericho te kijken maar wat is Ravenwood ook weer precies?
En J&R weet ik ook niet meer hoe het zit, wat voor connecties hebben die ook weer met wie [ afbeelding ]
Help
Ga nu zo 3 bekijken als je het ff duidelijk gemaakt hebtquote:Op woensdag 2 april 2008 19:18 schreef APK het volgende:
[..]
Ravenwood zijn mercenaries (huursoldaten) en ze werken voor J&R, dat zijn allemaal gemene mensen die stomme dingen doen.![]()
Weet nog niet hoe ver je bent.
Daarom al dat glimmende goud waarschijnlijk... dan lijkt het nog wat met het licht aan....quote:Op woensdag 2 april 2008 19:04 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
![]()
Laten we het er op houden dat ik blijbaar niet van Versace-stijl houdt....
En de blik van die vrouw: the lights are on, but there's nobody home...
Ja, ik ben klaar.quote:Op woensdag 2 april 2008 19:20 schreef CarOnline het volgende:
Ga nu zo 3 bekijken als je het ff duidelijk gemaakt hebt
Ik weet al dat ehhhoor, daarom durfde ik ook niet verder te zoeken.
Heb jij alles al gezien?
Jorjina Verbaan misschien een optiequote:Op woensdag 2 april 2008 19:14 schreef APK het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mijn voornaam begint met een 'P', nog effe een rijk chickie scoren wiens naam met een 'J' begint.
Ik had gelezen dat Mimi bij J&R gaat werken en dat die Bonnie afschoten ofzoquote:Op woensdag 2 april 2008 19:24 schreef APK het volgende:
[..]
Ja, ik ben klaar.![]()
Gewoon kijken, dan wordt het wel weer duidelijk.
Niet té blond, maar ik zeg verder lekker niksquote:Op woensdag 2 april 2008 19:31 schreef CarOnline het volgende:
Vandaar dat ik nu ff wil weten hoe het nu ook weer precies zit. Maar dan heb je dus Regering -> J&R -> Ravenwood?
Of ben ik nu écht te blond.
Hah, ik zie dat ik nét te vroeg was met mn vraagquote:Op woensdag 2 april 2008 20:02 schreef APK het volgende:
[..]
Niet té blond, maar ik zeg verder lekker niks
Rijke chick wiens naam begint met een Jquote:Op woensdag 2 april 2008 19:14 schreef APK het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mijn voornaam begint met een 'P', nog effe een rijk chickie scoren wiens naam met een 'J' begint.
In de Safe spelen is nóg veiligerquote:Op woensdag 2 april 2008 20:31 schreef Gert het volgende:
Yo P, o leermeester, de lay is gedaald. Op safe spelen of niet?![]()
[ afbeelding ]
UIh... ik snap 'm niet.quote:Op woensdag 2 april 2008 20:38 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
In de Safe spelen is nóg veiliger
Zet je nog in op PSV, quotes zijn vrij redelijkquote:Op woensdag 2 april 2008 20:31 schreef Gert het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 2 april 2008 20:45 schreef Gert het volgende:
Over 2 minuten Eef.
[..]
UIh... ik snap 'm niet.![]()
Hopelijk komt dat omdat-ie zo flauw is, en niet omdat ik dom ben ofsow.
Is dat Libresse?!quote:Op woensdag 2 april 2008 20:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik heb hier nog wat doekjes voor het bloeden.....iemand interesse ?
Lieffie, jij toch niet ook in de ban van het gokken?quote:Op woensdag 2 april 2008 20:48 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Zet je nog in op PSV, quotes zijn vrij redelijk
Neuj, weet me inmiddels meestal te beheersen, zo af en toe zet ik nog in op PSVquote:Op woensdag 2 april 2008 20:53 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Lieffie, jij toch niet ook in de ban van het gokken?
Good boy!! Hoe groot is de kans dat van Bommel weer bij PSV komt spelen?quote:Op woensdag 2 april 2008 20:56 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Neuj, weet me inmiddels meestal te beheersen, zo af en toe zet ik nog in op PSV
Weet het niet, hoop natuurlijk wel dat hij terug komt, maar denkt dat het voor hem ook af hangt wie er bij dan bij PSV spelen en clubliefde bestaat bijna niet meerquote:Op woensdag 2 april 2008 21:26 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Good boy!! Hoe groot is de kans dat van Bommel weer bij PSV komt spelen?
Doe maar.quote:Op woensdag 2 april 2008 20:31 schreef Gert het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |