Edit: 12 euro bij Bolquote:Op woensdag 2 april 2008 11:48 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Maak ff Atlas van je Altas in je sig
Maar dan had je'm aan een modem/router hangen denk ik? Niet aan een modem alleen?quote:Op woensdag 2 april 2008 12:30 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Nope, je kunt m.i. met meerdere computers het netwerk op. Heb ook een jaar zo'n ding gehad (veelal gaan ze na een jaar wel kapot) en toen kon ik met al mijn Macs en PC het netwerk op.
en dat staat gewoon al maanden zo!quote:Op woensdag 2 april 2008 11:48 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Maak ff Atlas van je Altas in je sig
Hahahaquote:Op woensdag 2 april 2008 12:38 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
en dat staat gewoon al maanden zo!![]()
Gefixt! Misschien dat er nu wel iemand is die reageertquote:
Jawel, gewoon met een UTP-kabel van Casema-modem voor kabel-internet naar Airport Express.quote:Op woensdag 2 april 2008 12:35 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Maar dan had je'm aan een modem/router hangen denk ik? Niet aan een modem alleen?
Koel!quote:Op woensdag 2 april 2008 12:47 schreef Sjoewe het volgende:
Volgensmij heeft een Airport Express gewoon een DHCP-server, dus kan 'ie IP-adressen uitdelen, dus kan je er inprincipe knoertend veel computers aan hangen. Maar wel even zorgen dat er maar één apparaat in de keten is dat IP adressen uitdeekt anders kom je in de knoei.
Express is alleen draadloos. En de Express kan minder Macs voorzien van een netwerk ( max. 10). Airport Extreme heeft dus zoals gezegd wel 3 UTP poorten voor bekabeld netwerk , en maximaal 100 Macs voorzien van een netwerk en een USB poort voor een printer, harde schijf e.d.quote:Op woensdag 2 april 2008 13:00 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Koel!
Wat is dan het verschil met de Extreme? (los van de opslag die er tegenwoordig in zit en het grotere aantal ethernetpoorten)
Coole dingen.quote:Op woensdag 2 april 2008 13:12 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Express is alleen draadloos. En de Express kan minder Macs voorzien van een netwerk ( max. 10). Airport Extreme heeft dus zoals gezegd wel 3 UTP poorten voor bekabeld netwerk , en maximaal 100 Macs voorzien van een netwerk en een USB poort voor een printer, harde schijf e.d.
System Pref. -> Displays -> Arrangement -> En dan even dat witte balkje naar het scherm slepen wat je hoofdscherm moet zijn.quote:Op woensdag 2 april 2008 14:44 schreef DutchErrorist het volgende:
Weet iemand hier hoe je als je een beeldscherm op je macbook aansluit het hoofdbeeldscherm kan wijzigen?
Nou is maar goed, dat ik nog niet geupdate heb..quote:Comments on Adobe Lightroom 1.4 Release
The entire Lightroom team is extremely sorry for any problems we've caused our loyal customers with the March 14th 1.4 update. In our eagerness to get new camera support into customers' hands as promptly as possible, we let some bugs slip past our testing that were frankly unacceptable. Compared to other Adobe applications, we've taken a much more aggressive approach to releasing frequent new versions with new features, but it's clear we need to take a hard look at our release process to make sure that this aggressive approach doesn't sacrifice quality. One thing that we may consider is continuing the community approach we've taken in the past by releasing betas of our updates, so that they can get the broadest testing possible before they are certified as final. The timing for what will need to be a Lightroom 1.4.1 release has not been determined but updated information will be posted to this blog when available.
Bron
Multiple libraries in iTunes 7quote:Op woensdag 2 april 2008 15:19 schreef Sjoewe het volgende:
Net toch maar een Mobile Disk gekocht. Ben het zat om iedere keer als ik moet DJ'en de hele snoerenboel van m'n LaCie Porsche los te trekken.
Is het eigenlijk mogelijk om je iTunes Libary 2x weg te schrijven op twee verschillende harddisks?
Let wel op, als je dan muziek toevoegd aan de library dat hij het toevoegd aan de lokatie die ingesteld staat in de voorkeuren. (iTunes - Advanced - General)quote:The recently-released iTunes 7 has added the much wished-for ability to manage multiple music libraries, and the Klavr weblog points out how simple it is.
Switching libraries is simple; hold down the option key on your Mac (or shift key on Windows) when you launch iTunes et voil , you'll get the option to create a new library or choose the library you want to load. For iPhoto users, this is the same shortcut you would use if you wanted to manage multiple libraries in iPhoto. Shareware app Libra iTunes library manager used to give users a way to do this, but it's nice to see Apple add this feature directly to iTunes (and yes, free is always better).
Apart, je wijst hem wel gewoon naar het library bestand? Geeft hij een melding?quote:Op woensdag 2 april 2008 15:39 schreef Sjoewe het volgende:
En nu wil het ding m'n oude libary niet meer gebruikenGRRRR.
Misschien moet je je "normal.dot" nog instellen..quote:Op woensdag 2 april 2008 15:47 schreef portier het volgende:
Ik word echt gek van Office voor Mac 2008.
Ik heb in Word al 3x ingesteld dat de styles Normal en Normaal gewoon No spacing en Arial 10pt moeten zijn, maar als ik Word dan weer opstart of een nieuw document begin zit er weer spacing tussen en is het Cambria 12pt. Iemand een idee waar ik dat in kan stellen zodat het onthouden wordt?
In Excel springt de weergave bij het opstarten van een nieuw document op Page layout en 100% zoom. Ik wil Normal layout en 125% zoom, maar dat wordt dus ook niet onthouden...
Vooral dat eerste is irritant. Iemand?
De MX Revolution is zeer tof!quote:Op woensdag 2 april 2008 16:12 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Wat is een goede draadloze Logitech muis? Ik lees dat de MX1000 erg prima is, maar die is al redelijk oud imho...
65 euro. Prima muis , heb hem zelf ook.quote:Op woensdag 2 april 2008 16:15 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Die is 100 euro; daarvoor kan ik een avondje champagne zuipen in de Yab Yum
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |