Edit: 12 euro bij Bolquote:Op woensdag 2 april 2008 11:48 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Maak ff Atlas van je Altas in je sig
Maar dan had je'm aan een modem/router hangen denk ik? Niet aan een modem alleen?quote:Op woensdag 2 april 2008 12:30 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Nope, je kunt m.i. met meerdere computers het netwerk op. Heb ook een jaar zo'n ding gehad (veelal gaan ze na een jaar wel kapot) en toen kon ik met al mijn Macs en PC het netwerk op.
en dat staat gewoon al maanden zo!quote:Op woensdag 2 april 2008 11:48 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Maak ff Atlas van je Altas in je sig
Hahahaquote:Op woensdag 2 april 2008 12:38 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
en dat staat gewoon al maanden zo!![]()
Gefixt! Misschien dat er nu wel iemand is die reageertquote:
Jawel, gewoon met een UTP-kabel van Casema-modem voor kabel-internet naar Airport Express.quote:Op woensdag 2 april 2008 12:35 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Maar dan had je'm aan een modem/router hangen denk ik? Niet aan een modem alleen?
Koel!quote:Op woensdag 2 april 2008 12:47 schreef Sjoewe het volgende:
Volgensmij heeft een Airport Express gewoon een DHCP-server, dus kan 'ie IP-adressen uitdelen, dus kan je er inprincipe knoertend veel computers aan hangen. Maar wel even zorgen dat er maar één apparaat in de keten is dat IP adressen uitdeekt anders kom je in de knoei.
Express is alleen draadloos. En de Express kan minder Macs voorzien van een netwerk ( max. 10). Airport Extreme heeft dus zoals gezegd wel 3 UTP poorten voor bekabeld netwerk , en maximaal 100 Macs voorzien van een netwerk en een USB poort voor een printer, harde schijf e.d.quote:Op woensdag 2 april 2008 13:00 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Koel!
Wat is dan het verschil met de Extreme? (los van de opslag die er tegenwoordig in zit en het grotere aantal ethernetpoorten)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |