normaliter, maar niet hierquote:Op woensdag 23 april 2008 22:10 schreef ultra_ivo het volgende:
Eh, probleempje, Dervisjen zijn normaliter mannen ;0
Moet je PK eens aan het draaien zetten
heb ik ook gehadquote:Op woensdag 23 april 2008 13:01 schreef PankPinther het volgende:
Staat er net een mannetje van TNT voor de deur met de prijs van vorige maand (gelukkig staken ze nog niet)
Ik denk nog 'goh, lekker groot' (60x90)
hmm, wacht eens... ik had toch een vierkante foto opgestuurd?
ach, de rest zal wel vulling zijn.
maak ik em open, gewoon een derde van de foto af gesneden![]()
die lege ruimte aan de zijkant vonden ze blijkbaar onnodig ofzo![]()
ja ik weet het, gegeven paard enzo![]()
vond het gewoon een beetje suf.
verder mooi ding hoor
Mocht de winnaar van de komende maand(en) veel lege ruimte in z'n foto hebben, vermeld er dan even bij dat dat zo hoort
quote:Op woensdag 23 april 2008 10:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat heb ik altijd een leuke foto gevondenEn ik moet altijd lachen als ik bedenk dat die op de wcpot gemaakt is
Daar is ook een topic voorquote:Op woensdag 23 april 2008 23:10 schreef An24 het volgende:
[..]
Je had helemaal gelachen als je had gezien hoe ik aan mijn blauwe plekken ben gekomen. Ik heb heel wat foto's met alleen een been of een hand in beeld gehad
![]()
Ik vind de eerste fotografisch veel beterquote:
Thanks! Ik ben zelf ook heel tevreden met de eerste, en dat van die string das natuurlijk met opzet om het geheel een flinkequote:Op vrijdag 25 april 2008 05:59 schreef Sugar het volgende:
Hahahaha, die string erbovenuit!![]()
Idee vind ik wel echt heel goed en compo van 1 het beste.
Maar die string kan echt niet, vind ik.
Hmmm.. you've got a point there. Maar ik denk niet dat het nog lukt om voor zondag een nieuwe foto te maken met gepaste kleding.quote:Op vrijdag 25 april 2008 06:17 schreef Sugar het volgende:
Maar die knipoog maakt hem wel veeeeeeel minder sterk, vind ik. Voor deze wedstrijd dan.
Dat is een kwestie van smaak hoor, ik vind het juist een ab-so-luut pluspunt. Waarom zou een wedstrijdfoto geen humor mogen bevatten?quote:Op vrijdag 25 april 2008 06:17 schreef Sugar het volgende:
Maar die knipoog maakt hem wel veeeeeeel minder sterk, vind ik. Voor deze wedstrijd dan.
Ik zou de eerste kiezen. Hij lijkt iets onscherp? Toch een toffe foto en de kleurtjes doen het goed.quote:Op vrijdag 25 april 2008 12:31 schreef Ynske het volgende:
@Castor, t idee en uitvoering zijn idd leuk
maar die string vind ik meer afbreuk doen aan de foto dan iets anders
Iemand nog iets over de mijne te zeggen? [Wedstrijddiscussietopic] April - Geloof
Je eerste foto heeft idd mooie kleuren maar ik mis een stukje diepte. Ik kan bijna niet zien of het nu een schildering is of dat het beeldhouwkunst is. Je tweede foto is een stuk sterker, ik vind de eenvoud en sereniteit van die foto erg goed.quote:Op vrijdag 25 april 2008 12:31 schreef Ynske het volgende:
@Castor, t idee en uitvoering zijn idd leuk
maar die string vind ik meer afbreuk doen aan de foto dan iets anders
Iemand nog iets over de mijne te zeggen? [Wedstrijddiscussietopic] April - Geloof
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |