Ok tofquote:Op dinsdag 15 april 2008 14:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat mij betreft wel. Gewoon insturen (of als je opeens een goddelijke ingeving krijgt een nieuwe foto maken
), maar deze mag gewoon.
Ja, ik had er zelf ook moeite om de verf aan te brengen, het zat me dit keer ook niet helemaal mee.quote:Op dinsdag 15 april 2008 15:21 schreef ElizabethR het volgende:
Hmmm Erik, hoewel de foto zeker sfeer uitdraagt vind ik het niet echt stigmata, met andere woorden, je waterverf is niet goed aangebracht. Het lijkt meer op iemand die geknoeid heeft met verven.
Je kunt de grime beter omdraaien, eerst het rood, en als dat is ingedroogd met het zwart de gaten doen (of liever nog (donker)bruin, want dat heeft op de foto nog tekening, waarom denk je anders dat zwarte pieten op de tv altijd bruine pieten zijn!! Anders valt hun hele gezicht weg)
Daarna het rood voorzichtigjes aandeppen met vaseline zodat het op de foto vloeibaar lijkt, en vers.
Dat moet je ook laten doen door een beeldschone en stoere grimeur!!quote:Op dinsdag 15 april 2008 15:22 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, ik had er zelf ook moeite om de verf aan te brengen, het zat me dit keer ook niet helemaal mee.
quote:
DAT...staat bij mij ook nog een keer op de planningquote:Op vrijdag 18 april 2008 10:56 schreef Starfighter_Pilot het volgende:
Heb gisterenavond nog even een nieuwe poging gedaan.
Nu nog een keuze maken...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Iemand nog een uitgesproken voorkeur?
26 april 2008 is Wereld Tai Chi dagquote:Op vrijdag 18 april 2008 11:11 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
DAT...staat bij mij ook nog een keer op de planningMaar dan met een Tai-chïende dame of zo
Ik ga overigens ook voor #2
Mijn voorkeur ging uit naar een groep Tibetaanse monniken, maar die kon ik zo snel niet vinden...quote:Op vrijdag 18 april 2008 11:11 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
DAT...staat bij mij ook nog een keer op de planningMaar dan met een Tai-chïende dame of zo
Ik ga overigens ook voor #2
Helaas...dan ben ik al verhinderdquote:
Ik vind hem leukquote:Op vrijdag 18 april 2008 21:17 schreef Schanulleke het volgende:
Mooie foto's Starfighter! Ik vind de onderste de mooiste maar daar zou ik de bovenkant van af croppen.
Ik zit er aan te denken om voor bijgeloof te gaan
[ afbeelding ]
Het is inderdaad een foto waar je zonder tekst even over na moet denken, maar wie de moeite neemt om goed te kijken, zou het zonder tekst ook wel zien. Met tekst maakt het net wat duidelijker voor de luie medemensch denk ikquote:Op zaterdag 19 april 2008 09:36 schreef Vliegvrager het volgende:
goed bedacht en mooi dat het kruis buiten het scherptegebied ligt. Mijn twijfel zit wel bij het feit dat de foto pas de juiste lading krijgt door de tekst. Dat is tegelijkertijd de kracht en zwakte van de foto. Het kan erop duiden dat de foto te vergezocht of te subtiel is.
Niets mis met subtiel trouwens.
Hij is idd goed bedacht zoals VV al zeiquote:Op vrijdag 18 april 2008 23:28 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ik vind hem leukLekker andere invalshoek, mooie dof en grappig
Ik heb vandaag ook even buiten gespeeld. Denk dat dit hem gaat worden al ga ik morgen wellicht nog een poging doen maar dan met macro-voorzetlens. Dus tips wat nog beter kan zijn welkom
[ afbeelding ]
Zoiets had ik al gedacht iddquote:Op maandag 21 april 2008 09:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb een stuk papier gepakt, daar een kruis uit geknipt. Van de bovenkant licht doorheen laten schijnen, en daaronder lag de bijbel. Een beetje mikken met de lichtvlek en dat je niet in je eigen licht hangt en dan schieten maar.
quote:Op maandag 21 april 2008 21:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb dat ook hoor. En ik wil ook altijd wel vertellen hoe ik het gedaan heb (dan kan ik ook nog eens lachen om mijn amateurisme
).
Ik moest even 2 keer kijken, maar toen ik hem zag vond ik hem heel erg sterk!quote:Op maandag 21 april 2008 22:40 schreef Sugar het volgende:
Ik heb vanavond nog wat geprobeerd, maar ai ai, nog niet al te best geworden.
[ afbeelding ]
quote:Inzenden kan tot woensdag 26 april 2008 22.00 uur.
Ik denk dat we zaterdag bedoelen.quote:Op dinsdag 22 april 2008 09:15 schreef Ireth het volgende:
eehhmmm.. tot wanneer kunnen we nu inzenden?
[..]
Jawel! Wat je moet doen is een lange sluitertijd pakken en je cam op het eind laten flitsen. Vergt ook wat oefening, maar het werkt wel. Om de beweging van je hand goed te blijven zien, zou je bijv een klein lampje in je hand kunnen houden...quote:Op dinsdag 22 april 2008 23:52 schreef Sugar het volgende:
Hihi, misschien krijgen anderen hem beter, maar IK niet.Met zo'n lange sluitertijd krijg ik geen bewegingsloze en dus scherpe foto.
![]()
Dat heb ik altijd een leuke foto gevondenquote:Op woensdag 23 april 2008 07:54 schreef An24 het volgende:
[..]
Jawel! Wat je moet doen is een lange sluitertijd pakken en je cam op het eind laten flitsen. Vergt ook wat oefening, maar het werkt wel. Om de beweging van je hand goed te blijven zien, zou je bijv een klein lampje in je hand kunnen houden...
Dit is het effect dat ik bereikte:
[ afbeelding ]
Ik heb hier een sluitertijd van 10 seconden gepakt. Ben op de wc pot gaan zitten met doek er achter. En gedurende de tien seconden ben ik met een lichtje om me heen gaan draaien en ten de filts kwam stil gaan zitten.
Succes!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |