abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 30 april 2008 @ 23:27:40 #251
125915 Dribbel_
Who Needs Guitars Anyway?
pi_58407396
"simpel"

opgelost
pi_58407515
quote:
Op woensdag 30 april 2008 23:25 schreef -Robbedoes- het volgende:

[..]

Vaak zijn de meest simpele dingen het mooist.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
klopt
maar hoe zet je iets simpels hoopvol op de plaat?
Thank Drunk I'm a Goddess!
  woensdag 30 april 2008 @ 23:38:31 #253
181764 -Robbedoes-
Nee dit is geen banaan
pi_58407702
Met een fototoestel.
Simpel toch
pi_58407816
quote:
Op woensdag 30 april 2008 23:38 schreef -Robbedoes- het volgende:
Met een fototoestel.
Simpel toch
waren de bijdehandjes lekker??

ps mijn camera heeft geen optie : hoopvol
  woensdag 30 april 2008 @ 23:50:25 #255
181764 -Robbedoes-
Nee dit is geen banaan
pi_58407939
quote:
Op woensdag 30 april 2008 23:44 schreef prupke het volgende:

[..]

waren de bijdehandjes lekker??

ps mijn camera heeft geen optie : hoopvol
Bijdehandjes kun je niet eten.
Alleen je bips wordt er lekker zacht van
pi_58407991
quote:
Op woensdag 30 april 2008 23:50 schreef -Robbedoes- het volgende:

[..]

Bijdehandjes kun je niet eten.
Alleen je bips wordt er lekker zacht van
[ afbeelding ]
Ik krijg in enen het idee om een schap met anti rimpel creme te gaan fotograferen
  woensdag 30 april 2008 @ 23:55:24 #257
181764 -Robbedoes-
Nee dit is geen banaan
pi_58408038
quote:
Op woensdag 30 april 2008 23:52 schreef prupke het volgende:

[..]

Ik krijg in enen het idee om een schap met anti rimpel creme te gaan fotograferen
Ja met een leuk oud rippelig dametje er naast
pi_58408091
quote:
Op woensdag 30 april 2008 23:55 schreef -Robbedoes- het volgende:

[..]

Ja met een leuk oud rippelig dametje er naast
dank je voor je inspiratie
  woensdag 30 april 2008 @ 23:59:18 #259
181764 -Robbedoes-
Nee dit is geen banaan
pi_58408117
Graag gedaan
  donderdag 1 mei 2008 @ 01:18:43 #260
181312 kvdv
<=50mm Baby!
pi_58409476
Heb voor de komende maand ook alweer een ideetje... maar moet er nog de juiste locatie voor spotten
Of een rondleiding door een gevangenis
Of een man zonder benen.
Of een..
Of...

Zeg verzin zelf iets!
Crack open the cranium, and let awareness begin...
&gt; Zoekt kamer in Utrecht!
  donderdag 1 mei 2008 @ 22:16:54 #261
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_58424675
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 22:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Dames en heren,

Deze wedstrijd heeft altijd geprobeerd open en eerlijk plaats te vinden. Dat lukt vrijwel altijd. Deze maand helaas niet. We hebben vernomen dat het stemmen niet eerlijk is gegaan. Groepen mensen hebben afspraken gemaakt om collectief wel of niet op anderen te stemmen. Dat gaat in tegen het idee van deze wedstrijd, en daarom zijn we, de FOTmods en (F)A's tot de conclusie gekomen dat deze maand de wedstrijd ongeldig wordt verklaard. Sjoemelen met de stemmen heeft dus negatieve gevolgen voor iedereen.

Dat betekent dat er geen puntenlijst komt, geen winnaar en ook geen prijs.

Wel wil ik graag alle inzenders enorm bedanken, het resultaat deze maand was erg goed en het spijt me zeer dat het zo moet aflopen. Ik hoop ten zeerste dat volgende maand weer net als normaal kan gaan.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  donderdag 1 mei 2008 @ 22:17:23 #262
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_58424687
Sja, logische uitslag wel.
Maar jammer voor degene die aan het winnen was.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  donderdag 1 mei 2008 @ 22:19:45 #263
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_58424752
Ik vind het ook erg jammer dat het zo loopt.
Hoogachtend,
Erik.
  FOK!Fotograaf donderdag 1 mei 2008 @ 22:20:57 #264
18921 freud
Who's John Galt?
pi_58424778
Welke fotowedstrijd is ooit verlopen zonder dat er op vriendjes is gestemd, users werden geronseld of afspraken zijn gemaakt? De fotowedstrijd was net zo eerlijk als een Eurovisie songfestival.

Beetje jammer dat er nu zo gereageerd is. Zou ook graag iets meer onderbouwing willen voor welke fraude er dan gepleegd is, welke afspraken er dan waren, en waarom men de wedstrijd dan plat legt? Door deze opzet moet je accepteren dat dergelijke zaken kunnen gebeuren.

Nogmaals: jammer dat het afgeblazen is, om redenen die imo vaker voorgekomen zijn zonder ingrijpen. Waarom nu wel ineens?
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
  donderdag 1 mei 2008 @ 22:32:08 #265
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_58425004
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 22:20 schreef freud het volgende:
Welke fotowedstrijd is ooit verlopen zonder dat er op vriendjes is gestemd, users werden geronseld of afspraken zijn gemaakt? De fotowedstrijd was net zo eerlijk als een Eurovisie songfestival.

Beetje jammer dat er nu zo gereageerd is. Zou ook graag iets meer onderbouwing willen voor welke fraude er dan gepleegd is, welke afspraken er dan waren, en waarom men de wedstrijd dan plat legt? Door deze opzet moet je accepteren dat dergelijke zaken kunnen gebeuren.

Nogmaals: jammer dat het afgeblazen is, om redenen die imo vaker voorgekomen zijn zonder ingrijpen. Waarom nu wel ineens?
Beetje jammer dat het nodig is om het zo af te handelen. De schuld ligt niet bij de organisatie. De schuld ligt bij degenen die het stemmen zodanig beinvloeden dat er echt geen sprake is van eerlijkheid.

Waarom er nu wel is ingegrepen en eerder niet? Geen idee. Ik kan niet spreken voor de moderators die de wedstrijd voor mij regelde. Mij viel nu in ieder geval op dat een blok mensen elkaars lijstje kopiëerde en op die manier dus de eerlijkheid onderuit haalde.

Natuurlijk komt het vaker voor dat men afspraakjes maakt (wat ik niet snap , want hoeveel plezier haal je nou uit een onsportieve wedstrijd ), maar op deze schaal en in deze vorm valt het niet te negeren. Daarom is er gekozen om zo te handelen.
Hoogachtend,
Erik.
pi_58425015
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 22:20 schreef freud het volgende:

Volgens mij is het toch altijd aardig goedgegaan (misschien een paar uitzonderingen daargelaten )

Maar wat je zegt : dat er mensen zijn die anderen dus oproepen om op hun te stemmen en afspraken worden er gemaakt en dat soort ongein (wat dat vind ik het) Dat is dan toch zielig van die persoon uit?
(als het al gebeurd dan he )
En mensen die er op ingaan ,laten we het daar dan maar niet over hebben!

Wat ik eerder al zei is : ik vind het prima dat ze SharkB allemaal 5 punten geven , alleen hadden ze dan wel ff de moeite moeten doen om goed naar de andere inzendingen te kijken en die te beoordelen.
Shark had al gezegd dat hij de prijs niet wilde hebben.
Maar dat is niet gebeurd en dat is (vind ik) jammer. Anders was het verder gewoon eerlijk(er) geweest
  donderdag 1 mei 2008 @ 22:37:09 #267
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_58425108
Misschien een nieuwe stemming houden onder alleen diegene die hebben ingezonden en dan de stemmen in te laten zenden via pm? Op die manier krijg je een redelijke onbeinvloedbare stemming. Ik vind het namelijk wel erg sneu voor al diegenen die mee hebben gedaan deze maand... (en daar hoor ik niets eens bij!)
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
  FOK!Fotograaf donderdag 1 mei 2008 @ 22:37:52 #268
18921 freud
Who's John Galt?
pi_58425129
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 22:32 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Beetje jammer dat het nodig is om het zo af te handelen. De schuld ligt niet bij de organisatie. De schuld ligt bij degenen die het stemmen zodanig beinvloeden dat er echt geen sprake is van eerlijkheid.

Waarom er nu wel is ingegrepen en eerder niet? Geen idee. Ik kan niet spreken voor de moderators die de wedstrijd voor mij regelde. Mij viel nu in ieder geval op dat een blok mensen elkaars lijstje kopiëerde en op die manier dus de eerlijkheid onderuit haalde.

Natuurlijk komt het vaker voor dat men afspraakjes maakt (wat ik niet snap , want hoeveel plezier haal je nou uit een onsportieve wedstrijd ), maar op deze schaal en in deze vorm valt het niet te negeren. Daarom is er gekozen om zo te handelen.
Mja, het is niet echt leuk om een lijst te kopieren, maar het mag wel. Als je naar de regels kijkt, is er niets overtreden. Dat de stemming niet netjes is op die manier, dat snap ik, maar hey, het leven is niet eerlijk. Als men op die manier een ludieke actie uit wil halen, why not? Nu speel je ze alleen maar in de kaart zo.

Mar goed, jullie zijn de MODjes, en een van de spelregels van het forum is, is dat het een geleide democratie is. Jullie goed recht dus om een fotowedstrijd af te kappen als er niet gestemd wordt naar wat jullie voor ogen hebben. Hoop dat het de volgende keer wel naar wens gaat .

PS
Neem de organisatie niets kwalijk hoor. De users ook niet. Wilde alleen mijn zegje even doen. Boeit me verder niet wie er wint .
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
  donderdag 1 mei 2008 @ 22:46:03 #269
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_58425331
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 22:37 schreef freud het volgende:

[..]

Mja, het is niet echt leuk om een lijst te kopieren, maar het mag wel. Als je naar de regels kijkt, is er niets overtreden. Dat de stemming niet netjes is op die manier, dat snap ik, maar hey, het leven is niet eerlijk. Als men op die manier een ludieke actie uit wil halen, why not? Nu speel je ze alleen maar in de kaart zo.
Wat is dat toch dat alles maar in de regels moet staan. Ik dacht ook wel min of meer uit te kunnen gaan van gezond verstand, van eerlijkheidsgevoel.
"Ja, ik stuur een foto in die drie jaar geleden gewonnen had, dat mag want het staat niet in de regels!"
"Oh, we kopieren met z'n allen een lijstje omdat iemand reclame maakt om op hem te stemmen, er staat toch niet in de regels dat je de inzendingen moet bekijken en een eigen mening moet vormen"

Wat kunnen we volgende maand verwachten omdat het niet in de regels staat?
quote:
Mar goed, jullie zijn de MODjes, en een van de spelregels van het forum is, is dat het een geleide democratie is. Jullie goed recht dus om een fotowedstrijd af te kappen als er niet gestemd wordt naar wat jullie voor ogen hebben. Hoop dat het de volgende keer wel naar wens gaat .

PS
Neem de organisatie niets kwalijk hoor. De users ook niet. Wilde alleen mijn zegje even doen. Boeit me verder niet wie er wint .
Het boeit mij ook niet wie er wint, als het maar op een normale manier gedaan wordt.
Hoogachtend,
Erik.
  vrijdag 2 mei 2008 @ 01:54:34 #270
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_58429220
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 16:07 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Ik vind het een beetje zielig worden eigenlijk Zoveelste keer dat er gerotzooi is met het stemmen. Kan er niet gewoon tegen worden opgetreden?
Inderdaad, kleutertuintje hier, en altijd door dezelfden.
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 16:35 schreef MissyMirjaM het volgende:
en ach, laten we wel wezen, FOT heeft natuurlijk altijd wel te lijden gehad onder dat vreselijke kliekjesgedrag, dit soort dingen komen gewoon eens in de zoveel tijd langs..
Door die dus!!

Er is maar één oplossing, alles anoniem. Je mag de foto die je instuurt niet meer posten in een of ander topic, en hij wordt anoniem geplaatst. Maar ja, de kliek zal dan wel gaan lopen PMmen, die en die foto is van mij. Kortom, stoppen met die wedstrijden. Laat de kleuters onderling maar lekker een westrijdje organiseren. Dan kunnen ze fijn op elkaar blijven stemmen.
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
pi_58430024
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 01:54 schreef ElizabethR het volgende:
Door die dus!!

Er is maar één oplossing, alles anoniem. Je mag de foto die je instuurt niet meer posten in een of ander topic, en hij wordt anoniem geplaatst. Maar ja, de kliek zal dan wel gaan lopen PMmen, die en die foto is van mij. Kortom, stoppen met die wedstrijden. Laat de kleuters onderling maar lekker een westrijdje organiseren. Dan kunnen ze fijn op elkaar blijven stemmen.
Mwjah...ik durf niet te vragen wat of wie die kliek dan eigenlijk is, maar als je naar de posts kijkt dan zie ik alleen maar onbekenden elke keer hetzelfde rijtje stemmen. Dat lijkt me toch niet echt meer kliekjeswerk he!

En er is op elke manier van inzenden wel een manier van fraude te bedenken. Daarnaast is het altijd een leuk onderdeel geweest van de wedstrijd om je foto al in het discussietopic te gooien en op die manier iets van feedback te ontvangen.

Het lijkt me echt niet nodig om nou gelijk weer een totaal andere aanpak van de wedstrijd te gaan overwegen.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  vrijdag 2 mei 2008 @ 05:50:52 #272
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_58430028
goh! ben blij dat ik deze keer niet meegedaan heb!!

Trouwens PdeHoog, liep jij over de phoenixstraat op K-dag rond 5en?
zon beetje bij de ouwe bioskoop...?
☐ Geschikt | ☑ Ongeschikt
Carved upon my stone my body lie, but still I roam...
pi_58430029
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 05:50 schreef mrSPLIFFY het volgende:
goh! ben blij dat ik deze keer niet meegedaan heb!!

Trouwens PdeHoog, liep jij over de phoenixstraat op K-dag rond 5en?
zon beetje bij de ouwe bioskoop...?
Zou goed kunnen In een groepje van 5 man?
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_58430451
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 05:28 schreef PdeHoog het volgende:

[..]
Het lijkt me echt niet nodig om nou gelijk weer een totaal andere aanpak van de wedstrijd te gaan overwegen.
Van mij hoeft dat ook niet. Vind de huidige opzet leuk zoals ie is.

Al zou ik wel iets van een blacklist opstellen zodat je evt. fraudeurs/saboteurs in de toekomst kunt uitsluiten van deelname en stemmen.
You don't need eyes to see, you need vision.
pi_58430941
Misschien een domme vraag hoor, maar waarom wordt er niet gestemd via de mail met de uitslag achteraf?

Natuurlijk ga je fraude niet tegen, maar het voorkomt wel een hoop "strategisch stemmen".
Heb je alweer een hoop gezeik opgelost toch?
pi_58431050
Mag iedereen meedoen aan deze wedstrijd of moet je echt hier komen (in dit subforum) om mee te mogen doen?

(ik ben hier gekomen met een vraag over fotobewerking voor de verjaardag van mijn zoontje en ben blijven hangen omdat ik het interessant vind )
  vrijdag 2 mei 2008 @ 10:07:54 #277
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_58431120
Iedereen met een Fok!-account mag meedoen.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  vrijdag 2 mei 2008 @ 12:25:41 #278
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_58433655
Iedereen mag zeker meedoen, graag zelfs.
Hoogachtend,
Erik.
  vrijdag 2 mei 2008 @ 12:40:05 #279
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_58433954
Hoogachtend,
Erik.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')