Ja, die laatste is echt mooiquote:Op vrijdag 2 mei 2008 13:17 schreef Sugar het volgende:
Zo, hier moest ik maar eens een paar oude foto's plaatsen als start naar de zoektocht...
1
[ afbeelding ]
2
][ afbeelding ]
3
[ afbeelding ]
Deze mag ik zo niet eens gebruiken, hoor, want bewerkt door Starfighter_pilot en Klappernoot
4
[ afbeelding ]
Grappig idee, maar ik vind hem een beetje te donker Robbedoes.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 09:24 schreef -Robbedoes- het volgende:
Past deze een beejte naar jullie smaak in het onderwerp.
Verlangen naar een schoon milieu
[ afbeelding ]
Zal nog eens wat aan de schuiven trekken.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 11:06 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Grappig idee, maar ik vind hem een beetje te donker Robbedoes.
Mwjah...niet zo'n sterk beeld eigenlijk. Wat heeft dit met verlangen naar te maken?quote:
Ok. Dan vind ik hem best ver gezocht eigenlijkquote:Op zondag 4 mei 2008 09:02 schreef Sugar het volgende:
Oh, dit was antwoord op PdeHoog, die letterlijk vroeg wat het ermee te maken heeft.
Een lege plek aan de muur is misschien beter danquote:Op zondag 4 mei 2008 13:54 schreef Shark.Bait het volgende:
Goed om te zien dat mijn vriendjes bijna allemaal dezelfde smaak hebben! Voor deze maand kan ik een mooie foto insturen van mezelf naast een leeg canvas, mijn "verlangen" *kuch* naar een prijs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop