quote:Op maandag 7 april 2008 13:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ga binnenkort maar eens even de stigmata ontvangen. Of hoe zeg je zoiets.
April - Geloof - standaard photoshopregelsquote:Op zaterdag 5 april 2008 00:24 schreef kvdv het volgende:
Mag zoiets eventueel?
[ afbeelding ]
Of is het teveel bewerkt?
Mocht het mogen dan ga ik nog even verder het e.e.a. wegwerken
Edit: definitieve versie:
[ afbeelding ]
Maja wordt 'm waarschijnlijk niet... gok ik zo![]()
hier staat het origineel
Wegens godslastering?quote:Op maandag 7 april 2008 13:47 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
April - Geloof - standaard photoshopregels
Kvdv, het is een leuk experiment, maar wordt per direct door de Wedstrijdleiding gediskwalificeerd.
Jammer de pammer
je eerste foto doet t niet.quote:Op maandag 7 april 2008 17:48 schreef P_B het volgende:
Met als onderschrift:
...en het licht Gods daalde neder op Aard.
of
Deze foto wordt vergezeld met een Hemels "Aaaaahhhhhh". Batterijen niet inbegrepen.
[ afbeelding ]
Maar of ik er mee wegkomen en punten scoor vraag ik me af...![]()
De radertjes in mijn hoofd moeten nog maar even hun werk gaan doen.
Volgens mij hoort er ook maar 1 foto te zijnquote:Op maandag 7 april 2008 18:08 schreef Ynske het volgende:
[..]
je eerste foto doet t niet.
en de tweede... ben bang dat ik m niet echt voel. t geloof althans
k heb hier ook nog zo'n foto waar je een aureooltje bij wil tekenen
[ afbeelding ]
en ja hijs niet goed scherp
De tweede vind ik beter in het thema passen.. De eerste vind ik dan qua compositie weer veel mooier.quote:Op zaterdag 12 april 2008 14:07 schreef Starfighter_Pilot het volgende:
Welke vinden jullie beter?
#1.
[ afbeelding ]
#2.
[ afbeelding ]
Ah oke, ik twijfelde al, omdat het idd in het gebied lijkt te vallen wat niet meer scherp is.quote:Op zaterdag 12 april 2008 14:20 schreef Starfighter_Pilot het volgende:
De puntjes zijn trouwens meeuwen die in grote groepen richting zee vlogen.
daar is het gat van de deurquote:Op woensdag 9 april 2008 22:30 schreef Sugar het volgende:
Ik zet hier ook even een tvp neer.
[ afbeelding ]
2quote:Op zaterdag 12 april 2008 14:07 schreef Starfighter_Pilot het volgende:
Welke vinden jullie beter?
#1.
[ afbeelding ]
#2.
[ afbeelding ]
1940-1945 Joodsgeloof...quote:Op zondag 13 april 2008 17:36 schreef tonja het volgende:
Ik snap hem niet![]()
Ik vind het wel een hele mooie foto.
Ik vind de tweede sterker maar idd dan wel scherp.quote:Op maandag 14 april 2008 06:53 schreef Sugar het volgende:
Prupke, dankje voor je reactie. Ik zou inderdaad nummer 2 dan nog overdoen voor de scherpte. Ik denk dat ik daar nog even mee aan de slag ga, vind het idee van 2 zelf beter dan van 1.
Iemand wees me op deze post, ik lees niet (meer) mee.quote:Op zondag 13 april 2008 23:18 schreef Tha_Erik het volgende:
@Shark.Bait (als ie überhaupt meeleest); ik zie dat je dezelfde foto hebt ingestuurd die in 2005 bij het onderwerp religie gewonnen heeft en ik moet je toch echt even melden dat ik dit niet vind getuigen van veel stijl of creativiteit. Ik heb het mee naar achter genomen om te kijken of we het wel toestaan om dezelfde winnende foto nogmaals in te sturen.
Ja dat hoorde ik ook, op de radio toen ik alweer van het zuiden in noord was gearriveerd, terwijl ik mijn hele uitrusting met me mee had naar Limburgquote:Op maandag 14 april 2008 15:49 schreef Ynske het volgende:
heel apart, dit
kom er vanmorgen achter dat gister de kloosters van de nonnen open dag hadden in Zuid Limburg
quote:Op maandag 14 april 2008 15:37 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Iemand wees me op deze post, ik lees niet (meer) mee.
Zwak om als modje het falen van je eigen systeem zo bias vormend aan te kaarten. Ik heb de foto ingestuurd op verzoek van een mede fokker.
De foto voldoet 100% aan de policy voorwaarden, het is overigens niet hetzelfde ding als toen, de grootte is iig anders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |