Volgens mij ben jij in de war met een andere serie van Gordon.quote:Op woensdag 2 april 2008 10:39 schreef Reneuh het volgende:
Leuke serie, alleen minder dan de UK versies vind ik, alhoewel de teringzooi wel ernstiger is
Oh, das idd Oorlog in de keukenquote:Op woensdag 2 april 2008 11:38 schreef skyrebel het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij in de war met een andere serie van Gordon.
Nee hoor je hebt ook hells kitchen (uk) zijn tot nu toe ook 3 seizoenen van uitgezonden. dus kan welquote:Op woensdag 2 april 2008 11:38 schreef skyrebel het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij in de war met een andere serie van Gordon.
Had het ook niet over het UK stuk, maar over de teringzooi die genoemd werd. Klinkt meer als oorlog in de keuken.quote:Op zaterdag 5 april 2008 19:02 schreef bob1234 het volgende:
[..]
Nee hoor je hebt ook hells kitchen (uk) zijn tot nu toe ook 3 seizoenen van uitgezonden. dus kan wel
ik ga hem vanavond voor het slapen gaan even bekijkenquote:Op woensdag 9 april 2008 14:51 schreef tonks het volgende:
Pwned
Maar goed wel logisch dat Sharon eruit is maar ik had Jen ook wel graag zien gaan
[ afbeelding ]
Dat ligt natuurlijk niet aan gordon maar de amerikaanse media, en als ik me goed herinner was er een duidelijke reden waarom hij naar amerika toe om daar series te creeren ipv. in engeland. Dacht zoiets gelezen te hebben in zijn auto-biografie Humble Pie.quote:Op donderdag 10 april 2008 13:26 schreef BliksemSchigt het volgende:
Het is dit seizoen nog meer over de top dan het al was. Ik ga het denk ik niet meer kijken, een beetje theater en overdrijven is leuk, maar een totale geacteerde show gaat me voor dit weer net iets te ver.
Hopelijk komt Gordon snel weer met zijn Engelse series.
Ik had het eigenlijk meer over dezelfde amerikaanse 10delige kitchen nightmares die ook uitgezenden werd in engeland. Alleen dan met een andere narrator en niet zoveel van die flits dingen in de show. Terwijl het in wezen wel hetzelfde was.quote:Op donderdag 10 april 2008 14:15 schreef BliksemSchigt het volgende:
Absoluut.
Bij Kitchen Nightmares US kon je elke aflevering van te voren voorspellen wat er precies ging gebeuren en hoe iedereen zou reageren. Kitchen Nigtmares UK was een stuk realistischer en leuker; al wordt daar natuurlijk ook wel een deel 'televisie-interessanter' gemaakt dan het misschien is.
Mij trekt het in ieder geval niet meer zo heel erg; het hele theater-achtige gedoe, voor Gordon zal het genoeg geld in het laatje brengen.
quote:Op donderdag 10 april 2008 14:57 schreef Baseke het volgende:
"I concider myself the black Gordon Ramsey"
nu ik de aflevering gezien heb vind ik het echt jammer dat Jen niet weg isquote:Op woensdag 9 april 2008 14:51 schreef tonks het volgende:
Pwned
Maar goed wel logisch dat Sharon eruit is maar ik had Jen ook wel graag zien gaan
[ afbeelding ]
Ha!, ja dat was wel ff een verrassing, kwam wel een beetje overdreven over moet ik zeggen. Een grote glimlach op z'n gezicht en blijkbaar heeft hij z'n eigen restaurant.quote:Op zaterdag 19 april 2008 12:28 schreef tonks het volgende:
Alleen wat deed die Aaron daar nou opeenswat een zielig figuur.
Ja, echt alles is gespeeld van begin tot eind en het is idd elke week precies hetzelfde, beetje jammer wel.quote:Op donderdag 10 april 2008 14:15 schreef BliksemSchigt het volgende:
Absoluut.
Bij Kitchen Nightmares US kon je elke aflevering van te voren voorspellen wat er precies ging gebeuren en hoe iedereen zou reageren.
corey patroza of benquote:Op maandag 21 april 2008 18:20 schreef tonks het volgende:
Vraag me af wie er dit keer gaat winnen. De eerste keer een man toen een vrouw toen een allochtoon en er zit dit seizoen geen lesbie/homo/transseksueel in
Opzich schat ik Corey wel vrij hoog in, de rest is drama..quote:Op vrijdag 25 april 2008 00:08 schreef golfer het volgende:
Zo, eindelijk helemaal bij.
4 afleveringen bekeken.
Wat een deuken hebben ze weer getypecast.![]()
En er zitten zowaar een paar koks tussen.
Ik denk dat Ben en die 'Indiaan' bij de mannen de beste kansen hebben en bij de vrouwen weet ik het nog absoluut niet.
Nee, die was mij eerder inderdaad nog niet opgevallen.quote:Op woensdag 7 mei 2008 20:54 schreef tonks het volgende:
Ja dit was wel weer een leuke diegene die eruit is die zag je toch al bijna nooit in beeld.
Ja wat een kerel is datquote:Op woensdag 7 mei 2008 21:54 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, die was mij eerder inderdaad nog niet opgevallen.
Leuk dat die janksmoel Matt er nog in zit en volgende week bij de vrouwen mag gaan koken.
Het is echt jammer dat hij denkt dat hij wat voorstelt, in wezen zou het me niks verbazen als hij er straks als 1e uit is de volgende afleveringquote:
Zo praten ze allemaal daarquote:Op vrijdag 9 mei 2008 17:01 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Het is echt jammer dat hij denkt dat hij wat voorstelt, in wezen zou het me niks verbazen als hij er straks als 1e uit is de volgende aflevering
Als winnaar tip ik nog steeds the 4 star general / corey / ben
Het zou me niks verbazen als 1 van die 3 gaat winnen.
Wat een vaag accent heb dat ny - italiaanse meiske zeg pfft.
Geweldige kerel is dat die Mattquote:Op woensdag 7 mei 2008 21:54 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, die was mij eerder inderdaad nog niet opgevallen.
Leuk dat die janksmoel Matt er nog in zit en volgende week bij de vrouwen mag gaan koken.
Bron ?quote:
quote:
Stond op een site ergensquote:CANCELED/ENDING
· BACK TO YOU
· CANTERBURY'S LAW
· K-VILLE
· NASHVILLE
· NEW AMSTERDAM
· RETURN OF JEZEBEL JAMES, THE
· UNHITCHED
VERNIEUWD VOOR EEN NIEUW SEIZOEN
· 24
· AMERICA'S MOST WANTED: AMERICA STRIKES BACK
· ARE YOU SMARTER THAN A FIFTH GRADER?
· AMERICAN DAD
· AMERICAN IDOL
· BONES
· COPS
· FAMILY GUY
· HELL'S KITCHEN
· HOUSE
· KING OF THE HILL
· KITCHEN NIGHTMARES
· PRISON BREAK
· SIMPSONS, THE
· TERMINATOR: THE SARAH CONNOR CHRONICLES
· 'TIL DEATH
NIEUWE SERIES VOOR VOLGEND SEIZOEN
· DOLLHOUSE
· FRINGE
· DO NOT DISTURB
· THE CLEVELAND SHOW
· SIT DOWN, SHUT UP
FOX
Maandag
8-9 uur: Terminator: The Sarah Connor Chronicles
9-10 uur: Prison Break
Dinsdag
8-9 uur: House
9-10 uur: Fringe (nieuw)
Woensdag
8-9 uur: Bones
9-9.30 uur: Til Death
9.30-10 uur: Do Not Disturb (nieuw)
Donderdag
8-9 uur: The Moment Of Truth
9-10 uur: Kitchen Nightmares
Vrijdag
8-9 uur: Are You Smarter Than a 5th Grader?
9-10 uur: Don’t Forget the Lyrics!
Zondag
7-8 uur: Comedy Encores
8-8.30 uur: The Simpsons
8.30-9 uur: King of the Hill
9-9.30 uur: Family Guy
9.30-10 uur: American Dad
Toen jen zo even ging juichen of doen toen de meiden hadden verloren moest ik echt even vooruit spoelenquote:Op woensdag 21 mei 2008 17:06 schreef golfer het volgende:
Dat was weer een erg heftige aflevering vandaag.
20 ingrediënten werden opeens 21 ingrediënten met een stuk van Matt's duim erbij.
En Jen wordt steeds irritanter.
Wat een eindequote:Op donderdag 29 mei 2008 08:33 schreef Happel het volgende:
Petrozza is goed en een gouden vent.
Mag het van mij wel winnen, maar ik verwacht dat het een van de dames wordt. Jen en Matt zijn de volgende die eruit vliegen. terug moeten wisselen
idd...quote:Op woensdag 4 juni 2008 21:49 schreef golfer het volgende:
Eindelijk is die volkomen gestoorde janksmoel (Matt) er uit.![]()
Niet geloven zoals die als een klein kind kon reageren.
Petrozza kan, buiten het feit dat hij een varken is, wel goed koken.quote:Op donderdag 5 juni 2008 08:29 schreef tonks het volgende:
Zit er nog wel iemand bij die echt goed kan koken? Bij de vorige seizoenen kon je echt merken dat sommige mensen goed aan het koken waren maar nu focussen ze alleen op de rare dingen die ze doen.
Maarja, goed dat Matt eruit it wat een idiootstaat ie daar zichzelf op zijn hoofd te slaan
Ach die man had een topdagquote:Op donderdag 12 juni 2008 00:51 schreef tonks het volgende:
Ik vind het echt jammer dat die JP zo vaak in beeld komt. volgens mij willen ze hem een spin-off show geven ofzo
idd, ik had zooooooooooooooooo gehoopt dat de 4star general zou blijven maja, die fucking doos van een Jenn is er nog steeds is. En opzich ook wel opvallend dat die 25 jarige culinary student ^^ al zo vaak op het chopping block heeft gestaan en altijd maar door kan gaan. Het zou mij niks verbazen als het tussen Corey en Petroza gaat.quote:Op donderdag 12 juni 2008 09:07 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
Ach die man had een topdag![]()
Vind het persoonlijk wel jammer dat Bobby weg is ipv Jen, maar snap de redenen wel waarom Ramsay hem wegdeed.
Ben benieuwd nu, de aankondiging voor volgende week zag er wel weer stoer uit
Je hebt gelijk gekregen. De finale, volgende week, gaat tussen Christina en Petroza.quote:Op donderdag 19 juni 2008 07:46 schreef Lijnloos het volgende:
Mooie aflevering was het weer.... kan haast niet wachten tot de finale. Denk dat Corey nu gaat afvallen en Christina en Petroza de finale gaan uitvechten...
Christina stelt ook niet veel voor, en doet mee veel denken aan dat domme mokkel in deel 2, dat overal ja en amen op zei en alleen maar hard werkte.quote:Op donderdag 26 juni 2008 18:54 schreef PeRi het volgende:
Petroza, hmm zó goed issie nu ook weer niet. Typisch gevalletje van er moet een vent in staan. Mja Corey vond ik ook niet echt boeiend.
Dit seizoen is echt het matigste tot nu toe.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |