abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57773662

Het is weer begonnen

Deelnemers:
Ben Caylor, Charlotte, North Carolina

Bobby Anderson, Niagara Falls, New York

Christina Machamer, St. Louis, Missouri

Corey Earling, Brooklyn, New York City, New York

Craig Schneider, Coram, New York

Dominic DiFrancesco, Catawba, South Carolina

Jason Underwood, Las Vegas, Nevada

Jennifer Gavin, Chicago, Illinois

Louis Petrozza, Charlotte, North Carolina

Louross Edralin, Las Vegas, Nevada

Matt Sigel, Pinehill, New Jersey

Rosann Fama, Staten Island, New York City, New York

Sharon Stewart, Las Vegas, Nevada

Shayna Zodoka, Buffalo, New York

Vanessa Gunnell, Bozeman, Montana

Game on
pi_57774085
Puik.

Hij staat trouwens niet in het filter TV.
  woensdag 2 april 2008 @ 10:00:42 #3
37895 Sharkdoggie
Made of chocolate
pi_57774669
Ik wacht totdat het in NL wordt uitgezonden. Hoop trouwens wel dat ze iets nieuws aan serie gaan toevoegen anders wordt het meer van hetzelfde.
meteen mijn laatste post hierzo
Op zondag 29 augustus 2004 03:57 schreef nikky het volgende:
*drukt Sharkdoggie stevig tegen haar boezum aan en kroelt een beetje in zijn haren*
pi_57775039
Leuke show. Heerlijk te zien hoe Gordon flink te keer gaat
Never argue with an idiot, he will take you down to his level and beat you with experience
  woensdag 2 april 2008 @ 10:39:13 #5
49017 Reneuh
Met je hoof
pi_57775262
Leuke serie, alleen minder dan de UK versies vind ik, alhoewel de teringzooi wel ernstiger is
I spoke proper England since I was a children.
pi_57776339
quote:
Op woensdag 2 april 2008 10:39 schreef Reneuh het volgende:
Leuke serie, alleen minder dan de UK versies vind ik, alhoewel de teringzooi wel ernstiger is
Volgens mij ben jij in de war met een andere serie van Gordon.
Never argue with an idiot, he will take you down to his level and beat you with experience
pi_57776922
Het was op zich wel weer vermakelijk, alleen erger ik me toch wel steeds meer aan het hele Amerikaanse show/overdreven/acteer gebeuren van iedereen, maakt het toch een stuk minder allemaal.

Maar er zitten weer genoeg belachelijke figuren in .
  woensdag 2 april 2008 @ 12:30:37 #8
49017 Reneuh
Met je hoof
pi_57777293
quote:
Op woensdag 2 april 2008 11:38 schreef skyrebel het volgende:

[..]

Oh, das idd Oorlog in de keuken
I spoke proper England since I was a children.
  woensdag 2 april 2008 @ 17:16:38 #9
101884 PeRi
Allons-y!
pi_57783479
Bobby the general !!!!! Had hem er liever uit gezien dan Dominic. Bah, patser.
Whatever I want.
pi_57783865
Lijkt me een beter seizoen dan vorig jaar hoor.

Gordon ook in het begin verkleden, haha geweldig!
pi_57783982
Gordon verkleed leek op die ene gozer van Top Gear
pi_57827590

Bobbbby!! the 4 star general
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_57853675
Heb het gezien, en weer net zo vermakelijk als altijd
pi_57853726
quote:
Op woensdag 2 april 2008 11:38 schreef skyrebel het volgende:

[..]

Nee hoor je hebt ook hells kitchen (uk) zijn tot nu toe ook 3 seizoenen van uitgezonden. dus kan wel
  maandag 7 april 2008 @ 06:55:28 #15
198779 skyrebel
Rebel4Life
pi_57882525
quote:
Op zaterdag 5 april 2008 19:02 schreef bob1234 het volgende:

[..]

Nee hoor je hebt ook hells kitchen (uk) zijn tot nu toe ook 3 seizoenen van uitgezonden. dus kan wel
Had het ook niet over het UK stuk, maar over de teringzooi die genoemd werd. Klinkt meer als oorlog in de keuken.
pi_57884065
de uk hells kitchen met gordon ... abi titmuss ofzo? .. geweldig
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
pi_57935030
Pwned

Maar goed wel logisch dat Sharon eruit is maar ik had Jen ook wel graag zien gaan

[ Bericht 58% gewijzigd door tonks op 09-04-2008 14:58:06 ]
pi_57943904
Blijft leuk en de volgende aflevering ziet er ook weer vermakelijk uit
pi_57944223
quote:
Op woensdag 9 april 2008 14:51 schreef tonks het volgende:
Pwned

Maar goed wel logisch dat Sharon eruit is maar ik had Jen ook wel graag zien gaan
[ afbeelding ]
ik ga hem vanavond voor het slapen gaan even bekijken ,
vind dit altijd wel prettig om te zien zo voor het pitten hoop dat bobby de 4 star general weer zn bek opentrekt
pi_57956035
Het lijkt wel of er dit seizoen meer prutsers meedoen dan voorheen, maar toch blijft het leuk
pi_57956084
Het is dit seizoen nog meer over de top dan het al was . Ik ga het denk ik niet meer kijken, een beetje theater en overdrijven is leuk, maar een totale geacteerde show gaat me voor dit weer net iets te ver.

Hopelijk komt Gordon snel weer met zijn Engelse series.
pi_57956933
quote:
Op donderdag 10 april 2008 13:26 schreef BliksemSchigt het volgende:
Het is dit seizoen nog meer over de top dan het al was . Ik ga het denk ik niet meer kijken, een beetje theater en overdrijven is leuk, maar een totale geacteerde show gaat me voor dit weer net iets te ver.

Hopelijk komt Gordon snel weer met zijn Engelse series.
Dat ligt natuurlijk niet aan gordon maar de amerikaanse media, en als ik me goed herinner was er een duidelijke reden waarom hij naar amerika toe om daar series te creeren ipv. in engeland. Dacht zoiets gelezen te hebben in zijn auto-biografie Humble Pie.

Zie alleen maar eens het verschil tussen Kitchen Nightmares op Fox .. en diezelfde Kitchen Nightmares op de BBC .. dus een andere narrator!! dat was echt ... anders
pi_57957169
Absoluut.

Bij Kitchen Nightmares US kon je elke aflevering van te voren voorspellen wat er precies ging gebeuren en hoe iedereen zou reageren . Kitchen Nigtmares UK was een stuk realistischer en leuker; al wordt daar natuurlijk ook wel een deel 'televisie-interessanter' gemaakt dan het misschien is.

Mij trekt het in ieder geval niet meer zo heel erg; het hele theater-achtige gedoe, voor Gordon zal het genoeg geld in het laatje brengen.
pi_57957831
quote:
Op donderdag 10 april 2008 14:15 schreef BliksemSchigt het volgende:
Absoluut.

Bij Kitchen Nightmares US kon je elke aflevering van te voren voorspellen wat er precies ging gebeuren en hoe iedereen zou reageren . Kitchen Nigtmares UK was een stuk realistischer en leuker; al wordt daar natuurlijk ook wel een deel 'televisie-interessanter' gemaakt dan het misschien is.

Mij trekt het in ieder geval niet meer zo heel erg; het hele theater-achtige gedoe, voor Gordon zal het genoeg geld in het laatje brengen.
Ik had het eigenlijk meer over dezelfde amerikaanse 10delige kitchen nightmares die ook uitgezenden werd in engeland. Alleen dan met een andere narrator en niet zoveel van die flits dingen in de show. Terwijl het in wezen wel hetzelfde was.

En zoals ik al zei, gordon had volgens mij een conflict destijds met een engelse uitzender, daardoor ging hij naar Fox..
pi_57958037
"I concider myself the black Gordon Ramsey"
pi_57958154
quote:
Op donderdag 10 april 2008 14:57 schreef Baseke het volgende:
"I concider myself the black Gordon Ramsey"
pi_57963217
quote:
Op woensdag 9 april 2008 14:51 schreef tonks het volgende:
Pwned

[ afbeelding ]
nu ik de aflevering gezien heb vind ik het echt jammer dat Jen niet weg is brrr wat een stom mens.
Ik vond het wel een leuke aflevering opzich

Mijn voorkeur gaat op dit moment naar die uhm, electrien / voormalig kok kereltje.
pi_58156525
Yaaaa, de aflevering was weer oke ^^_,
En zoals verwacht die er uit ging..

en oh ja ..

corey en haar lekkere lichaam . *cough *. LOL!!
pi_58156621
Alleen wat deed die Aaron daar nou opeens wat een zielig figuur.
pi_58158576
quote:
Op zaterdag 19 april 2008 12:28 schreef tonks het volgende:
Alleen wat deed die Aaron daar nou opeens wat een zielig figuur.
Ha!, ja dat was wel ff een verrassing, kwam wel een beetje overdreven over moet ik zeggen. Een grote glimlach op z'n gezicht en blijkbaar heeft hij z'n eigen restaurant.
pi_58158712
quote:
Op donderdag 10 april 2008 14:15 schreef BliksemSchigt het volgende:
Absoluut.

Bij Kitchen Nightmares US kon je elke aflevering van te voren voorspellen wat er precies ging gebeuren en hoe iedereen zou reageren .
Ja, echt alles is gespeeld van begin tot eind en het is idd elke week precies hetzelfde, beetje jammer wel.
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
  maandag 21 april 2008 @ 18:09:33 #32
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_58206863
Ah, nieuwe serie. Gauw eens even kijken.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_58207080
Vraag me af wie er dit keer gaat winnen . De eerste keer een man toen een vrouw toen een allochtoon en er zit dit seizoen geen lesbie/homo/transseksueel in
pi_58218264
quote:
Op maandag 21 april 2008 18:20 schreef tonks het volgende:
Vraag me af wie er dit keer gaat winnen . De eerste keer een man toen een vrouw toen een allochtoon en er zit dit seizoen geen lesbie/homo/transseksueel in
corey patroza of ben

1 van deze 3 denk ik

Al moet ik toegeven dat ik bij seizoen 2 niet verwacht had dat dat mens zou winnen. Wat ergerde ik me aan haar zeg .. pfoeij
  woensdag 23 april 2008 @ 11:26:22 #35
101884 PeRi
Allons-y!
pi_58249263
Weer nieuwe. Wat een aflevering weer. Pfft. Het is echt zó overdreven allemaal. Lijkt me echt stug dat mensen die zó slecht kunnen koken, uitgekozen worden voor het progamma. Okay, misschien voor het programma/plezier/leedvermaak, maar met zó'n prijs in het spel .

Craig naar huis, geen schok. . Denk dat Ben een goeie kans maakt om te winnen, Christina misschien, Louross, van hem hebben we eigenlijk geen echte skills gezien nog (behalve nu in de preview dan, volgende week wel), hij wordt wat achterwege gehouden? Maar verder..
Whatever I want.
pi_58249374
Ja ik vind het echt steeds 'nepper' worden en elk seizoen lijkt nu ook een beetje op elkaar qua uitdagingen. Dan is er het pasta maken dan met dat vuilnis binnekort moeten ze een eigen mini restaurantje openen en dan binnekort komt er een vrouw in het mannenteam of andersom.

Wat ook wel een leuk programma is en een beetje als hells kitchen is Top Chef. Maar die mensen hebben meestal al een eigen restaurant of een baan als kok ergens
  woensdag 23 april 2008 @ 11:31:49 #37
101884 PeRi
Allons-y!
pi_58249416
Top Chef vind ik leuker dan HK. Moet altijd zo lachen om Padma .
Whatever I want.
  vrijdag 25 april 2008 @ 00:08:51 #38
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_58292108
Zo, eindelijk helemaal bij.
4 afleveringen bekeken.
Wat een deuken hebben ze weer getypecast.
En er zitten zowaar een paar koks tussen.
Ik denk dat Ben en die 'Indiaan' bij de mannen de beste kansen hebben en bij de vrouwen weet ik het nog absoluut niet.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_58309416
quote:
Op vrijdag 25 april 2008 00:08 schreef golfer het volgende:
Zo, eindelijk helemaal bij.
4 afleveringen bekeken.
Wat een deuken hebben ze weer getypecast.
En er zitten zowaar een paar koks tussen.
Ik denk dat Ben en die 'Indiaan' bij de mannen de beste kansen hebben en bij de vrouwen weet ik het nog absoluut niet.
Opzich schat ik Corey wel vrij hoog in, de rest is drama..

Jenn is helemaaaaaaaal drama man o man wat erger ik me aan dat mens , voor de rest is dat gehypte manier van televisie maken puur amerikaans. Als je nu eenmaal iets uitzendt in de USA moet het nu eenmaal 'overdreven' pakkend overkomen

ach ik kijk toch wel
pi_58309504
Van jen kan je wel mooie .gifjes maken
  woensdag 30 april 2008 @ 14:13:17 #41
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_58398171
Nieuwe aflevering is er weer.
Poef.....gone! ©golfer
  woensdag 7 mei 2008 @ 20:52:58 #42
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_58540738
Heerlijke aflevering weer vandaag.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_58540768
Ja dit was wel weer een leuke diegene die eruit is die zag je toch al bijna nooit in beeld .
  woensdag 7 mei 2008 @ 21:54:48 #44
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_58542030
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 20:54 schreef tonks het volgende:
Ja dit was wel weer een leuke diegene die eruit is die zag je toch al bijna nooit in beeld .
Nee, die was mij eerder inderdaad nog niet opgevallen.
Leuk dat die janksmoel Matt er nog in zit en volgende week bij de vrouwen mag gaan koken.
Poef.....gone! ©golfer
pi_58542140
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 21:54 schreef golfer het volgende:

[..]

Leuk dat die janksmoel Matt er nog in zit en volgende week bij de vrouwen mag gaan koken.
Ja wat een kerel is dat
pi_58578692
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 21:59 schreef tonks het volgende:

[..]

Ja wat een kerel is dat
Het is echt jammer dat hij denkt dat hij wat voorstelt, in wezen zou het me niks verbazen als hij er straks als 1e uit is de volgende aflevering

Als winnaar tip ik nog steeds the 4 star general / corey / ben
Het zou me niks verbazen als 1 van die 3 gaat winnen.

Wat een vaag accent heb dat ny - italiaanse meiske zeg pfft.
pi_58578724
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 17:01 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Het is echt jammer dat hij denkt dat hij wat voorstelt, in wezen zou het me niks verbazen als hij er straks als 1e uit is de volgende aflevering

Als winnaar tip ik nog steeds the 4 star general / corey / ben
Het zou me niks verbazen als 1 van die 3 gaat winnen.

Wat een vaag accent heb dat ny - italiaanse meiske zeg pfft.
Zo praten ze allemaal daar lijkt wel een beetje op dat meisje uit de eerste aflevering van de amerikaanse Kitchen Nightmares.
pi_58583777
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 21:54 schreef golfer het volgende:

[..]

Geweldige kerel is dat die Matt

Ook dat die de chef nog bedankt na dat de beide teams gewonnen hadden

Die jankporem alleen al van 'm

Op naar volgende week wat weer het nodige scheld en smijtwerk van Gordon gaat worden
MOKUM XXX RATED
pi_58592688
Gordon is trouwens klaar met het filmen van het 2e seizoen van kitchen nightmares in amerika. Dat liet hij weten bij de talkshow bij Conan O brian .. voor degene die het interesseert
pi_58658824
Die Ben . Matt was ook wel grappig/goed deze aflevering.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')