abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57773662

Het is weer begonnen

Deelnemers:
Ben Caylor, Charlotte, North Carolina

Bobby Anderson, Niagara Falls, New York

Christina Machamer, St. Louis, Missouri

Corey Earling, Brooklyn, New York City, New York

Craig Schneider, Coram, New York

Dominic DiFrancesco, Catawba, South Carolina

Jason Underwood, Las Vegas, Nevada

Jennifer Gavin, Chicago, Illinois

Louis Petrozza, Charlotte, North Carolina

Louross Edralin, Las Vegas, Nevada

Matt Sigel, Pinehill, New Jersey

Rosann Fama, Staten Island, New York City, New York

Sharon Stewart, Las Vegas, Nevada

Shayna Zodoka, Buffalo, New York

Vanessa Gunnell, Bozeman, Montana

Game on
pi_57774085
Puik.

Hij staat trouwens niet in het filter TV.
  woensdag 2 april 2008 @ 10:00:42 #3
37895 Sharkdoggie
Made of chocolate
pi_57774669
Ik wacht totdat het in NL wordt uitgezonden. Hoop trouwens wel dat ze iets nieuws aan serie gaan toevoegen anders wordt het meer van hetzelfde.
meteen mijn laatste post hierzo
Op zondag 29 augustus 2004 03:57 schreef nikky het volgende:
*drukt Sharkdoggie stevig tegen haar boezum aan en kroelt een beetje in zijn haren*
pi_57775039
Leuke show. Heerlijk te zien hoe Gordon flink te keer gaat
Never argue with an idiot, he will take you down to his level and beat you with experience
  woensdag 2 april 2008 @ 10:39:13 #5
49017 Reneuh
Met je hoof
pi_57775262
Leuke serie, alleen minder dan de UK versies vind ik, alhoewel de teringzooi wel ernstiger is
I spoke proper England since I was a children.
pi_57776339
quote:
Op woensdag 2 april 2008 10:39 schreef Reneuh het volgende:
Leuke serie, alleen minder dan de UK versies vind ik, alhoewel de teringzooi wel ernstiger is
Volgens mij ben jij in de war met een andere serie van Gordon.
Never argue with an idiot, he will take you down to his level and beat you with experience
pi_57776922
Het was op zich wel weer vermakelijk, alleen erger ik me toch wel steeds meer aan het hele Amerikaanse show/overdreven/acteer gebeuren van iedereen, maakt het toch een stuk minder allemaal.

Maar er zitten weer genoeg belachelijke figuren in .
  woensdag 2 april 2008 @ 12:30:37 #8
49017 Reneuh
Met je hoof
pi_57777293
quote:
Op woensdag 2 april 2008 11:38 schreef skyrebel het volgende:

[..]

Oh, das idd Oorlog in de keuken
I spoke proper England since I was a children.
  woensdag 2 april 2008 @ 17:16:38 #9
101884 PeRi
Allons-y!
pi_57783479
Bobby the general !!!!! Had hem er liever uit gezien dan Dominic. Bah, patser.
Whatever I want.
pi_57783865
Lijkt me een beter seizoen dan vorig jaar hoor.

Gordon ook in het begin verkleden, haha geweldig!
pi_57783982
Gordon verkleed leek op die ene gozer van Top Gear
pi_57827590

Bobbbby!! the 4 star general
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_57853675
Heb het gezien, en weer net zo vermakelijk als altijd
pi_57853726
quote:
Op woensdag 2 april 2008 11:38 schreef skyrebel het volgende:

[..]

Nee hoor je hebt ook hells kitchen (uk) zijn tot nu toe ook 3 seizoenen van uitgezonden. dus kan wel
  maandag 7 april 2008 @ 06:55:28 #15
198779 skyrebel
Rebel4Life
pi_57882525
quote:
Op zaterdag 5 april 2008 19:02 schreef bob1234 het volgende:

[..]

Nee hoor je hebt ook hells kitchen (uk) zijn tot nu toe ook 3 seizoenen van uitgezonden. dus kan wel
Had het ook niet over het UK stuk, maar over de teringzooi die genoemd werd. Klinkt meer als oorlog in de keuken.
pi_57884065
de uk hells kitchen met gordon ... abi titmuss ofzo? .. geweldig
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
pi_57935030
Pwned

Maar goed wel logisch dat Sharon eruit is maar ik had Jen ook wel graag zien gaan

[ Bericht 58% gewijzigd door tonks op 09-04-2008 14:58:06 ]
pi_57943904
Blijft leuk en de volgende aflevering ziet er ook weer vermakelijk uit
pi_57944223
quote:
Op woensdag 9 april 2008 14:51 schreef tonks het volgende:
Pwned

Maar goed wel logisch dat Sharon eruit is maar ik had Jen ook wel graag zien gaan
[ afbeelding ]
ik ga hem vanavond voor het slapen gaan even bekijken ,
vind dit altijd wel prettig om te zien zo voor het pitten hoop dat bobby de 4 star general weer zn bek opentrekt
pi_57956035
Het lijkt wel of er dit seizoen meer prutsers meedoen dan voorheen, maar toch blijft het leuk
pi_57956084
Het is dit seizoen nog meer over de top dan het al was . Ik ga het denk ik niet meer kijken, een beetje theater en overdrijven is leuk, maar een totale geacteerde show gaat me voor dit weer net iets te ver.

Hopelijk komt Gordon snel weer met zijn Engelse series.
pi_57956933
quote:
Op donderdag 10 april 2008 13:26 schreef BliksemSchigt het volgende:
Het is dit seizoen nog meer over de top dan het al was . Ik ga het denk ik niet meer kijken, een beetje theater en overdrijven is leuk, maar een totale geacteerde show gaat me voor dit weer net iets te ver.

Hopelijk komt Gordon snel weer met zijn Engelse series.
Dat ligt natuurlijk niet aan gordon maar de amerikaanse media, en als ik me goed herinner was er een duidelijke reden waarom hij naar amerika toe om daar series te creeren ipv. in engeland. Dacht zoiets gelezen te hebben in zijn auto-biografie Humble Pie.

Zie alleen maar eens het verschil tussen Kitchen Nightmares op Fox .. en diezelfde Kitchen Nightmares op de BBC .. dus een andere narrator!! dat was echt ... anders
pi_57957169
Absoluut.

Bij Kitchen Nightmares US kon je elke aflevering van te voren voorspellen wat er precies ging gebeuren en hoe iedereen zou reageren . Kitchen Nigtmares UK was een stuk realistischer en leuker; al wordt daar natuurlijk ook wel een deel 'televisie-interessanter' gemaakt dan het misschien is.

Mij trekt het in ieder geval niet meer zo heel erg; het hele theater-achtige gedoe, voor Gordon zal het genoeg geld in het laatje brengen.
pi_57957831
quote:
Op donderdag 10 april 2008 14:15 schreef BliksemSchigt het volgende:
Absoluut.

Bij Kitchen Nightmares US kon je elke aflevering van te voren voorspellen wat er precies ging gebeuren en hoe iedereen zou reageren . Kitchen Nigtmares UK was een stuk realistischer en leuker; al wordt daar natuurlijk ook wel een deel 'televisie-interessanter' gemaakt dan het misschien is.

Mij trekt het in ieder geval niet meer zo heel erg; het hele theater-achtige gedoe, voor Gordon zal het genoeg geld in het laatje brengen.
Ik had het eigenlijk meer over dezelfde amerikaanse 10delige kitchen nightmares die ook uitgezenden werd in engeland. Alleen dan met een andere narrator en niet zoveel van die flits dingen in de show. Terwijl het in wezen wel hetzelfde was.

En zoals ik al zei, gordon had volgens mij een conflict destijds met een engelse uitzender, daardoor ging hij naar Fox..
pi_57958037
"I concider myself the black Gordon Ramsey"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')