Volgens mij ben jij in de war met een andere serie van Gordon.quote:Op woensdag 2 april 2008 10:39 schreef Reneuh het volgende:
Leuke serie, alleen minder dan de UK versies vind ik, alhoewel de teringzooi wel ernstiger is
Oh, das idd Oorlog in de keukenquote:Op woensdag 2 april 2008 11:38 schreef skyrebel het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij in de war met een andere serie van Gordon.
Nee hoor je hebt ook hells kitchen (uk) zijn tot nu toe ook 3 seizoenen van uitgezonden. dus kan welquote:Op woensdag 2 april 2008 11:38 schreef skyrebel het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij in de war met een andere serie van Gordon.
Had het ook niet over het UK stuk, maar over de teringzooi die genoemd werd. Klinkt meer als oorlog in de keuken.quote:Op zaterdag 5 april 2008 19:02 schreef bob1234 het volgende:
[..]
Nee hoor je hebt ook hells kitchen (uk) zijn tot nu toe ook 3 seizoenen van uitgezonden. dus kan wel
ik ga hem vanavond voor het slapen gaan even bekijkenquote:Op woensdag 9 april 2008 14:51 schreef tonks het volgende:
Pwned
Maar goed wel logisch dat Sharon eruit is maar ik had Jen ook wel graag zien gaan
[ afbeelding ]
Dat ligt natuurlijk niet aan gordon maar de amerikaanse media, en als ik me goed herinner was er een duidelijke reden waarom hij naar amerika toe om daar series te creeren ipv. in engeland. Dacht zoiets gelezen te hebben in zijn auto-biografie Humble Pie.quote:Op donderdag 10 april 2008 13:26 schreef BliksemSchigt het volgende:
Het is dit seizoen nog meer over de top dan het al was. Ik ga het denk ik niet meer kijken, een beetje theater en overdrijven is leuk, maar een totale geacteerde show gaat me voor dit weer net iets te ver.
Hopelijk komt Gordon snel weer met zijn Engelse series.
Ik had het eigenlijk meer over dezelfde amerikaanse 10delige kitchen nightmares die ook uitgezenden werd in engeland. Alleen dan met een andere narrator en niet zoveel van die flits dingen in de show. Terwijl het in wezen wel hetzelfde was.quote:Op donderdag 10 april 2008 14:15 schreef BliksemSchigt het volgende:
Absoluut.
Bij Kitchen Nightmares US kon je elke aflevering van te voren voorspellen wat er precies ging gebeuren en hoe iedereen zou reageren. Kitchen Nigtmares UK was een stuk realistischer en leuker; al wordt daar natuurlijk ook wel een deel 'televisie-interessanter' gemaakt dan het misschien is.
Mij trekt het in ieder geval niet meer zo heel erg; het hele theater-achtige gedoe, voor Gordon zal het genoeg geld in het laatje brengen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |