bron: Tv.comquote:This show is about a super social sister and her anti-social brother who are both dealing with living the Greek life in college. The series focuses on a group of college students in and out of the fraternity and sorority system at a campus.
Set at the fictitious Cyprus-Rhodes University, which focuses on the social minefield that is the Greek system. We will see the characters through this treacherous terrain as they try to find their place at this University or one of the Greek houses such as "Slacker" Cappie's house or "It Girl" Casey's house.
Directing the pilot is 10 Things I Hate About You and Kyle XY Gil Junger. The show is written by the creator and producer of Summerland and Wildfire Sean Smith.
Ach, twee epsilons zouden niet opvallenquote:
Dat geldt voor mij wel ja... lekker herkenbaar: dat gekunstelde wereldje vol met ogenschijnlijk zinloze tradities, neppe relaties, maar ook diepe vriendschappen. Ik vind dat ze zowel de zin als de onzin van het verenigingsleven goed weten neer te zettenquote:Op woensdag 2 april 2008 09:28 schreef OldJeller het volgende:
Mensen die dit helemaal geweldig vinden gaan zelf ook bij een grote vereniging als ze gaan studeren, of doen dat nu, of hebben dat gedaan.. neem ik aan?
quote:Op woensdag 2 april 2008 09:28 schreef OldJeller het volgende:
Mensen die dit helemaal geweldig vinden gaan zelf ook bij een grote vereniging als ze gaan studeren, of doen dat nu, of hebben dat gedaan.. neem ik aan?
Ik kijk het ook en geniet er nog steeds vanquote:Op dinsdag 20 mei 2008 17:29 schreef Lucky_Strike het volgende:
He, zijn er nog mensen die dit nog steeds kijken?
Ik wel ,ben nu aan t wachten op de ep van gisterenavond. volgende week de laatste van dit seizoen. Weet iemand of t verlengd wordt?
Best wel leuke serie, niet helemaal super maar dat kan nog komen.
Nu pas?!quote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:44 schreef -Mo- het volgende:
Toevallig een maandje geleden wat afleveringen gedownload, maar nog niet gekeken. Zie nu dit topic pas, en aangezien nu blijkt dat Zhenar het ook kijkt, ga ik ze snel kijken.
Kappa Tau Gamma, natuurlijk.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:56 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik kijk het ook en geniet er nog steeds vanDe serie is zo heerlijk zorgeloos
![]()
Welke fraternity vinden jullie het tofst?![]()
Ben nu alweer vergeten wat dat allerlaatste moment dan wel niet was...quote:Op dinsdag 10 juni 2008 17:03 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Beetje raar einde van het seizoen, dat allerlaatste moment.
"Dude, naked chicks! Are you thinking what I'm thinking...?"quote:Op dinsdag 10 juni 2008 22:44 schreef Headlong het volgende:
[..]
Ben nu alweer vergeten wat dat allerlaatste moment dan wel niet was...
Ineens was die 'echte' praeses erquote:Op woensdag 10 september 2008 23:16 schreef Zhenar het volgende:
Nieuwe eps zijn tof![]()
Ik moest wel lachen toen er aan het begin van ep3 werd uitgelegd dat Evan niet de praeses van de Omega Chi's was. Dat was altijd al zo vaag
idd, wiki:quote:Op dinsdag 16 september 2008 11:34 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Dat is wel gewoon Cappie. Dacht ik tenminste.
Die nieuwe Max houden ze ook lekker mysterieus, ben benieuwd...quote:* Evan Chambers (Jake McDorman) is Calvin's Big Brother and Pledge Educator at Omega Chi Delta.
*Cappie (Scott Michael Foster) is Rusty's Big Brother and president of Kappa Tau Gamma.
Je bedoeld Ashley?quote:Op donderdag 25 september 2008 14:34 schreef flyguy het volgende:
PS. dat wijf dat de HELE tijd 'JEEJ!' zegt moet echt er uit geschreven worden!
Yups!quote:Op donderdag 25 september 2008 14:39 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Je bedoeld Ashley?
[ afbeelding ]
Lekkerste meid?quote:Op donderdag 25 september 2008 19:07 schreef Seam het volgende:
Waarom zou je de lekkerste meid eruit willen ? Goed haar personage is niet echt interessant, maar het zorgt wel altijd voor mooie plaatjes
Ja ik val op vrouwen. Jij niet ?quote:
Ja zeker daarom vraag ik het even. Vind Franny, Casey en Jen K allemaal toch een stuk beterquote:
Seizoen 1 begon daar wel mee hoor en vanwege de staking eindigde dat seizoen. Dus seizoen 2 zal ook wel netjes stoppen bij het einde van het schooljaar.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 00:37 schreef Lucky_Strike het volgende:
Vind t wel leuk dat deze serie niet standaard met een seizoen begint aan het begin van het schooljaar en daar ook mee eindigt. Ben benieuwd naar Hell Week en hoe t verder met Rusty gaat.
Arme Dale...
Nee joh; na de staking hebben ze seizoen 1 gewoon weer opgepakt en afgemaakt (20 eps ofzo). En dat eindigde dus halverwege het schooljaar.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 00:59 schreef Seam het volgende:
[..]
Seizoen 1 begon daar wel mee hoor en vanwege de staking eindigde dat seizoen. Dus seizoen 2 zal ook wel netjes stoppen bij het einde van het schooljaar.
Frannyquote:Op woensdag 29 oktober 2008 18:45 schreef Purky het volgende:
Omg wat een kuteind!Stomme Franny met d'r lelijke kop!
![]()
Wist niet dat hiervan een topic was dus ben blij dat ik ff ging zoeken en nu m'n gal kan spuien![]()
Helemaal mee eens. Denk ook wel dat dat het geval is aangezien cappie nu in het frat huis gaat wonen. Nog maar even en dan begint het weerquote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:49 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Van mij mag er wel een stuk minder Casey-gezeik in, zowel dat liefdes soap gedoe als dat onboeiende strijd met Fanny. Er moet gewoon veel meer Spitter, Cappie en de andere jongens die lol maken in.
Ja, die reactie had ik ook! Ik zat tot aan de laatste scene te wachten op iets heftigs dat nog zou gaan gebeuren maar helaas...quote:
Maar ze blijft wel fucking sexyquote:Op donderdag 4 juni 2009 19:17 schreef Da_Ripper het volgende:
Kut aflevering, alles was zo poezelig-roze-braaf ... en die Casey kon ik wel schieten
En die scene met haar in die hot pants in aflevering 18quote:
quote:
quote:Op donderdag 4 juni 2009 18:16 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ja, die reactie had ik ook! Ik zat tot aan de laatste scene te wachten op iets heftigs dat nog zou gaan gebeuren maar helaas...
Waarom denkt iedereen dat dit de finale wasquote:Op donderdag 4 juni 2009 18:33 schreef Seam het volgende:
Was dat echt al de finale?
Leuke aflevering hoor, maar zie het niet echt als finale
Geen idee, maar als het net zo gaat als vorig jaar, dan doen ze in de herfst de eerste helft en dan in het voorjaar van 2010 de andere helft.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 09:35 schreef McTasty het volgende:
oeh en weten jullie al wanneer season 3 van start gaat ? ik kan niet wachten lol
:/ damn dat duurt nog lang... seizoen 2 is nog niet afgelopen toch? aangezien 20 niet de season finale ken zijn.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:48 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Geen idee, maar als het net zo gaat als vorig jaar, dan doen ze in de herfst de eerste helft en dan in het voorjaar van 2010 de andere helft.
ah juist handige linksquote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:05 schreef funrider het volgende:
Gisteravond was aflevering 21 van seizoen 2 nu in US op tv volgende week maandag ep 22 (laatste dit seizoen). Check anders voortaan even de officiële website of wikipedia
Dan zou ik toch eens je horizon verbreden..quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:01 schreef McTasty het volgende:
[..]
ah juist handige linksjammer dat seizoen 2 alweer bijna is afgelope god damn
dit is veruit de beste serie die er is
verbreed jij mijn horizon dan eens qua series?quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dan zou ik toch eens je horizon verbreden..
Tja, keuze genoeg natuurlijk. Op het gebied van comedy vind ik zelf How I Met Your Mother, 30 Rock, The Office, The Big Bang Theory, Scrubs en Entourage top.quote:Op woensdag 17 juni 2009 09:40 schreef McTasty het volgende:
[..]
verbreed jij mijn horizon dan eens qua series?
yep ja die comedys zijn niet mijn ding ik ben wel van plan TBBT te downloaden binnekort de rest sopranos heb ik gezien was een topper, the wire heb ik gister toevallig seizoen 1 gedownload. die andere zijn ook niet mijn ding prison break enz :/quote:Op woensdag 17 juni 2009 12:24 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Tja, keuze genoeg natuurlijk. Op het gebied van comedy vind ik zelf How I Met Your Mother, 30 Rock, The Office, The Big Bang Theory, Scrubs en Entourage top.
Wat betreft kwaliteitsseries kan je denken aan bijv. Sopramos, Lost, The Wire, OZ, The Shield, 24 en wat luchtiger vermaak als Burn Notice, Heroes, Prison Break (wordt wel een stuk minder na s1) en vooral Chuck![]()
Ik vind Greek zeker een leuke serie, maar het is toch wat simplistisch allemaal, vind het gewoon niet een type serie waarbij iemand kan zeggen dat het de best show ever is zeg maar
indeed ik eerder een keer een aflevering op tv gezien zomaar ergens midden in het seizoen vond hem wel vet indeed ik zal die ook eens downloadenquote:Op woensdag 17 juni 2009 13:15 schreef Tim86 het volgende:
Weeds en The OC zijn ook tof ja, misschien vind je One Tree Hill dan ook wel tof. Dat is meer OC achtig.
quote:
Graciasquote:Op woensdag 17 juni 2009 21:25 schreef Lucky_Strike het volgende:
Zo, net ook maar de laatste twee afleveringen gezien. Ik weet nog steeds niet helemaal wat ik van deze serie moet vinden. Eigenlijk zegt het al genoeg dat ik niet echt uitkijk naar komende afleveringen maar toch blijf ik kijken![]()
Ik hoop dat Evan volgens jaar (net als Frannie) weg is. Die heeft echt zo'n niet boeiende verhaallijn die met niemand iets te maken heeft dat ik het gewoon storend vind om scenes aan hem te geven! Wat iemand hier eerder zei, is Frannie best een goede actrice ja, had er nog nooit zo over nagedacht maar ze kan echt vanalles spelen en dat kan niet iedereen.
Inderdaad goede smaak Tim86! Behalve Chuck![]()
Slecht geacteerd, volkomen ongeloofwaardig, slechte humor en een slechte verhaallijn. Maar er schijnen bergen mensen te zijn die het een hele goede serie vinden dus het ligt ongetwijfeld aan mij!quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:14 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[..]
Gracias
LS, wat is er mis met Chuck? Echt een fantastische serie in mijn ogen, altijd de eerste download die ik aan zet op de desbetreffende dag
Absolute aanrader, Veronica Mars, luchtig, maar soms ook zo aangrijpend en het heeft een geweldig script en acteerwerk. Ik vind de finale van seizoen 1 nog altijd de beste series finale allertijden.quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:25 schreef Tim86 het volgende:
Greek is wel een lekkere en luchtige zomerserie ja. Hoewel ik al veel te veel series kijk en heb gezien is mijn "to watch" list ook nog altijd flink. Bij The Shield ben ik pas bij S4 van de 7 in totaal, Rome S2 moet ik nog kijken, The Mentalist ben ik net in begonnen en Veronica Mars schijnt dan ook nog leuk te zijn dus die staat ook al klaar
Grappig, ik vond The OC geweldig, maar One Tree Hill erg irritant. Maar heb er ook maar 2 of 3 afleveringen van gezien.quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:15 schreef Tim86 het volgende:
Weeds en The OC zijn ook tof ja, misschien vind je One Tree Hill dan ook wel tof. Dat is meer OC achtig.
Het tweede deel van het laatste seizoen was toch een stuk minder dan de restquote:Op donderdag 18 juni 2009 18:01 schreef MaxC het volgende:
OTH vond ik de eerste paar afleveringen ook niks, maar daar moet je even doorheen. Daarna word het echt tof!
Veronica Mars zou ik niet aan beginnen, geweldige serie inderdaad maar het is veel te frustrerend dat je niet verder kan kijken omdat het gecanceld is
OTH is iets meer stereotype Amerikaans denk ik..wat minder the fast life als in The OC en wat conservatieverquote:Op donderdag 18 juni 2009 17:10 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Grappig, ik vond The OC geweldig, maar One Tree Hill erg irritant. Maar heb er ook maar 2 of 3 afleveringen van gezien.
Ik ben nu Greek aan het kijken als zomerserie en ik vind het zeker wel leuk, maar nog niet geniaal. Heb nu de eerste 11 gezien.
Zo te zien wel ja. Fisher heet hij geloof ik.quote:Op vrijdag 4 september 2009 00:19 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik zat even niet op te letten, wie was die gozer nou van Rebecca? Die schoonmaker van Ashley?
"Greek returns for its sixth Chapter on January 25, 2010. The sixth Chapter consist of 10 new episodes which will air Mondays 10pm on ABC Family"quote:Op dinsdag 10 november 2009 13:49 schreef Lucky_Strike het volgende:
Nou ja zeg, ik begin het net weer leuk te vinden, is het voor dit jaar afgelopen. Ze gaan pas weer verder in april
Tofquote:Op maandag 1 februari 2010 12:38 schreef -Mo- het volgende:
Zhenar,
Ik ben helemaal bij met Greek. [ afbeelding ]
Kusjes,
-Mo-
PS: Puikeresque serie.
Ik vind Greek helemaal leuk de laatste weken, het begint echt een goede serie te worden. Het is niet alleen meer vermaak voor verveelmomenten, ik kijk er elke week weer enigzins naar uit. Ik had nooit gedacht dat dat me met deze serie zou gebeurenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:34 schreef Zhenar het volgende:
Ben benieuwd naar de battle plan van Rusty op Myrtle Beach
Oh, en wanneer gaan Rusty en Ashley EINDELIJK up-hooken? Dat zit er al zó lang aan te komen...![]()
Volgens mij gaat daar nog wel een seizoen overheen. 1 Greekseizoen is meestal 1 semester geloof ik. En Casey zou voorlopig nog niet weg gaan dacht ik; ze hoopte op nog een paar (laatste) maanden met Cappie immers. En er kan nog veel veranderen in die tijd. Ik denk dat ze een nieuwe lover vindt, waar ze wél voor op de campus blijft, en dat Cappie daar natuurlijk erg pissed over raakt.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:37 schreef Maartel het volgende:
Zo, ik heb even ingelopen en ben nu helemaal bij![]()
Ben benieuwd hoe seizoen 4 er uit gaat zien nu toch een aantal personages de campus gaan verlaten!
Ze verdelen elk seizoen in 2 chapters. Elke chapter is ongeveer een semester. Wat ze doen is dat wanneer er een stop aan komt, zoals de winterstop, laten ze de karakters op vakantie gaan en wanneer het tv-seizoen in januari ofzo weer verder gaat komen de kiddos ook terug van vakantie. Spring Break hoort in maart te zijn, maar dat is wordt ook altijd maar ongeveer zo uitgezonden. Het lijkt bijzonder moeilijk te zijn om zulke afleveringen in de tijd uit te zenden waarin het zich af moet spelenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:44 schreef Maartel het volgende:
Oké.. die semesters t.o.v. seizoenen vind ik altijd vrij verwarrend bij Greek. Nou heb ik t tot nog toe nooit realtime gevolgd (was één grote inhaalrace) maar ik had wel steeds 't gevoel van 'huh, nieuw seizoen maar geen nieuw schooljaar?', 'huh, springbreak in de zomer?'
Nee, JIJ bent voor bazenquote:
Er zijn tien afleveringen besteld geloof ik.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:41 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Volgens mij gaat daar nog wel een seizoen overheen. 1 Greekseizoen is meestal 1 semester geloof ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 08-03-2011 16:10:45 ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |