Je bedoeld Ashley?quote:Op donderdag 25 september 2008 14:34 schreef flyguy het volgende:
PS. dat wijf dat de HELE tijd 'JEEJ!' zegt moet echt er uit geschreven worden!
Yups!quote:Op donderdag 25 september 2008 14:39 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Je bedoeld Ashley?
[ afbeelding ]
Lekkerste meid?quote:Op donderdag 25 september 2008 19:07 schreef Seam het volgende:
Waarom zou je de lekkerste meid eruit willen ? Goed haar personage is niet echt interessant, maar het zorgt wel altijd voor mooie plaatjes
Ja ik val op vrouwen. Jij niet ?quote:
Ja zeker daarom vraag ik het even. Vind Franny, Casey en Jen K allemaal toch een stuk beterquote:
Seizoen 1 begon daar wel mee hoor en vanwege de staking eindigde dat seizoen. Dus seizoen 2 zal ook wel netjes stoppen bij het einde van het schooljaar.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 00:37 schreef Lucky_Strike het volgende:
Vind t wel leuk dat deze serie niet standaard met een seizoen begint aan het begin van het schooljaar en daar ook mee eindigt. Ben benieuwd naar Hell Week en hoe t verder met Rusty gaat.
Arme Dale...
Nee joh; na de staking hebben ze seizoen 1 gewoon weer opgepakt en afgemaakt (20 eps ofzo). En dat eindigde dus halverwege het schooljaar.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 00:59 schreef Seam het volgende:
[..]
Seizoen 1 begon daar wel mee hoor en vanwege de staking eindigde dat seizoen. Dus seizoen 2 zal ook wel netjes stoppen bij het einde van het schooljaar.
Frannyquote:Op woensdag 29 oktober 2008 18:45 schreef Purky het volgende:
Omg wat een kuteind!Stomme Franny met d'r lelijke kop!
![]()
Wist niet dat hiervan een topic was dus ben blij dat ik ff ging zoeken en nu m'n gal kan spuien![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |