bron: Tv.comquote:This show is about a super social sister and her anti-social brother who are both dealing with living the Greek life in college. The series focuses on a group of college students in and out of the fraternity and sorority system at a campus.
Set at the fictitious Cyprus-Rhodes University, which focuses on the social minefield that is the Greek system. We will see the characters through this treacherous terrain as they try to find their place at this University or one of the Greek houses such as "Slacker" Cappie's house or "It Girl" Casey's house.
Directing the pilot is 10 Things I Hate About You and Kyle XY Gil Junger. The show is written by the creator and producer of Summerland and Wildfire Sean Smith.
Ach, twee epsilons zouden niet opvallenquote:
Dat geldt voor mij wel ja... lekker herkenbaar: dat gekunstelde wereldje vol met ogenschijnlijk zinloze tradities, neppe relaties, maar ook diepe vriendschappen. Ik vind dat ze zowel de zin als de onzin van het verenigingsleven goed weten neer te zettenquote:Op woensdag 2 april 2008 09:28 schreef OldJeller het volgende:
Mensen die dit helemaal geweldig vinden gaan zelf ook bij een grote vereniging als ze gaan studeren, of doen dat nu, of hebben dat gedaan.. neem ik aan?
quote:Op woensdag 2 april 2008 09:28 schreef OldJeller het volgende:
Mensen die dit helemaal geweldig vinden gaan zelf ook bij een grote vereniging als ze gaan studeren, of doen dat nu, of hebben dat gedaan.. neem ik aan?
Ik kijk het ook en geniet er nog steeds vanquote:Op dinsdag 20 mei 2008 17:29 schreef Lucky_Strike het volgende:
He, zijn er nog mensen die dit nog steeds kijken?
Ik wel ,ben nu aan t wachten op de ep van gisterenavond. volgende week de laatste van dit seizoen. Weet iemand of t verlengd wordt?
Best wel leuke serie, niet helemaal super maar dat kan nog komen.
Nu pas?!quote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:44 schreef -Mo- het volgende:
Toevallig een maandje geleden wat afleveringen gedownload, maar nog niet gekeken. Zie nu dit topic pas, en aangezien nu blijkt dat Zhenar het ook kijkt, ga ik ze snel kijken.
Kappa Tau Gamma, natuurlijk.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:56 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik kijk het ook en geniet er nog steeds vanDe serie is zo heerlijk zorgeloos
![]()
Welke fraternity vinden jullie het tofst?![]()
Ben nu alweer vergeten wat dat allerlaatste moment dan wel niet was...quote:Op dinsdag 10 juni 2008 17:03 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Beetje raar einde van het seizoen, dat allerlaatste moment.
"Dude, naked chicks! Are you thinking what I'm thinking...?"quote:Op dinsdag 10 juni 2008 22:44 schreef Headlong het volgende:
[..]
Ben nu alweer vergeten wat dat allerlaatste moment dan wel niet was...
Ineens was die 'echte' praeses erquote:Op woensdag 10 september 2008 23:16 schreef Zhenar het volgende:
Nieuwe eps zijn tof![]()
Ik moest wel lachen toen er aan het begin van ep3 werd uitgelegd dat Evan niet de praeses van de Omega Chi's was. Dat was altijd al zo vaag
idd, wiki:quote:Op dinsdag 16 september 2008 11:34 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Dat is wel gewoon Cappie. Dacht ik tenminste.
Die nieuwe Max houden ze ook lekker mysterieus, ben benieuwd...quote:* Evan Chambers (Jake McDorman) is Calvin's Big Brother and Pledge Educator at Omega Chi Delta.
*Cappie (Scott Michael Foster) is Rusty's Big Brother and president of Kappa Tau Gamma.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |