nope, sorry, zijn 2 continentenquote:Op woensdag 2 april 2008 00:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Noord en Zuid Amerika zijn één continent.
Ik weet niet waarom hij het vroeg, want ik had dus juist het geluid van hem, Ricardo en Amanda niet aan staanquote:
quote:Op woensdag 2 april 2008 00:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Onjuistquote:Op woensdag 2 april 2008 00:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Jeetje, grotere tieten dan Amanda, langer haar dan Amandaquote:Op woensdag 2 april 2008 00:16 schreef Varen het volgende:
[quote]Op woensdag 2 april 2008 00:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Hoe bedoel je.
[ afbeelding ]
ja, ja, smoesjes !!quote:Op woensdag 2 april 2008 00:18 schreef Disana het volgende:
Hee hallo zeg, ik schreef alleen maar op wat Huub zei.
Wat een viespeuk ben jij.quote:Op woensdag 2 april 2008 00:16 schreef Varen het volgende:
[quote]Op woensdag 2 april 2008 00:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Hoe bedoel je.
[ afbeelding ]
goed zo!!quote:Op woensdag 2 april 2008 00:19 schreef Lady-night het volgende:
7 heb ik op school geleerd...
Europa
Azië
Afrika
Oceanië
Noord-Amerika
Zuid-Amerika
Antarctica
quote:Op woensdag 2 april 2008 00:13 schreef Guuskeee het volgende:
heeft huub fout, er zijn wel 7 continenten... Noord Amerika, Zuid Amerika, Europa, Azië, Antartica, Afrika en Oceanië...
Amanda slaat hem altijd....quote:Op woensdag 2 april 2008 00:21 schreef Varen het volgende:
Brian heeft 2 grote bloeduitstortingen aan de binnenkant van zijn benen
Ja jezus. Niemand heeft een bal over de streams te melden, maar als ik dan iets van Huub en Brian opschrijf, valt iedereen er met z'n basisschoolboekje overheen. Pfff.quote:
Ik ook over Liekequote:Op woensdag 2 april 2008 00:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat een viespeuk ben jij.
Het gaat even over Lieke, maar ik heb het gemist.
quote:Op woensdag 2 april 2008 00:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja jezus. Niemand heeft een bal over de streams te melden, maar als ik dan iets van Huub en Brian opschrijf, valt iedereen er met z'n basisschoolboekje overheen. Pfff.
Vind jij het allemaal zo grappig joh? Ik vind het maar stupide. Dit is de COS, het is heel normaal als iemand nog de moeite neemt iets weer te gevenquote:Op woensdag 2 april 2008 00:24 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
![]()
![]()
ik post nog caps! Daarnaast is er niks op de streams. Al was dit continenten gezever toch wel stream-gerelateerd![]()
Maar dan weer on topic allemaal
heb ik nu iets verkeerd gadaan? nee toch?quote:Op woensdag 2 april 2008 00:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Vind jij het allemaal zo grappig joh? Ik vind het maar stupide. Dit is de COS, het is heel normaal als iemand nog de moeite neemt iets weer te geven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |