Zelfs daar heeft ze geen notie vanquote:Op dinsdag 1 april 2008 23:37 schreef Guuskeee het volgende:
amanda wast even dr flosje, het enige waarvan ze zeker weet dat het ranzig is...
[ afbeelding ]
20 seconde laer is het douchen alweer over (no joke)
Nee dat was ik. Ik kreeg een recept voor oordoppen en een blinddoek uit het revalidatiecentrum mee.quote:Op dinsdag 1 april 2008 23:43 schreef Lady-night het volgende:
[..]
Heb je de pillen nog gekregen bij de apotheek
nu je het zegt ja... grote kans dat je gelijk hebtquote:Op dinsdag 1 april 2008 23:46 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Zelfs daar heeft ze geen notie van
ja, en hij wil ZO'N grote !!quote:Op dinsdag 1 april 2008 23:52 schreef petraa het volgende:
Brian krijgt tieten!
Claire is een MUTS. en ik ga slapenquote:Op dinsdag 1 april 2008 23:58 schreef Disana het volgende:
Huub vindt het huwelijk elke dag een beter idee. Claire vindt het steeds echter.
en welterusten maar weer, slaperdquote:Op dinsdag 1 april 2008 23:59 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Claire is een MUTS. en ik ga slapen![]()
valt me altijd op,,, hij praat heel positief over brian, over z'n trainingen en z'n drankgebruik en zo. Brian scheld en zeikt altijd alleen maar over Huub, zal wel komen doordat brain drijft op haat en geweld, en Huub niet.quote:Op woensdag 2 april 2008 00:01 schreef Varen het volgende:
Huub praat heel anders over Brian dan omgekeerd
Huub weet niet hoe laat hij naar Oldenzaal gaat, het Gemeentehuis is vlakbij waar Huub zijn moeder woont
Dat zat vandaag ook mooi in de uitzending... Huub die zegt respect en waardering voor Brian te hebben. Hij moest eens weten hoe B&A over hem tekeer gaan, elke dagquote:Op woensdag 2 april 2008 00:03 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
valt me altijd op,,, hij praat heel positief over brian, over z'n trainingen en z'n drankgebruik en zo. Brian scheld en zeikt altijd alleen maar over Huub, zal wel komen doordat brain drijft op haat en geweld, en Huub niet.
ava met pam grier?quote:Op woensdag 2 april 2008 00:06 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Dat zat vandaag ook mooi in de uitzending... Huub die zegt respect en waardering voor Brian te hebben. Hij moest eens weten hoe B&A over hem tekeer gaan, elke dag
Jaaaquote:
? stond op mute hier..quote:Op woensdag 2 april 2008 00:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Brian denkt dat er 7 continenten zijn; Huub helpt hem uit de droom.
Noord en Zuid Amerika zijn één continent.quote:Op woensdag 2 april 2008 00:13 schreef Guuskeee het volgende:
heeft huub fout, er zijn wel 7 continenten... Noord Amerika, Zuid Amerika, Europa, Azie, Antartica, Afrika en Oceanie...
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |