Wat een viespeuk ben jij.quote:Op woensdag 2 april 2008 00:16 schreef Varen het volgende:
[quote]Op woensdag 2 april 2008 00:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Hoe bedoel je.
[ afbeelding ]
goed zo!!quote:Op woensdag 2 april 2008 00:19 schreef Lady-night het volgende:
7 heb ik op school geleerd...
Europa
Azië
Afrika
Oceanië
Noord-Amerika
Zuid-Amerika
Antarctica
quote:Op woensdag 2 april 2008 00:13 schreef Guuskeee het volgende:
heeft huub fout, er zijn wel 7 continenten... Noord Amerika, Zuid Amerika, Europa, Azië, Antartica, Afrika en Oceanië...
Amanda slaat hem altijd....quote:Op woensdag 2 april 2008 00:21 schreef Varen het volgende:
Brian heeft 2 grote bloeduitstortingen aan de binnenkant van zijn benen
Ja jezus. Niemand heeft een bal over de streams te melden, maar als ik dan iets van Huub en Brian opschrijf, valt iedereen er met z'n basisschoolboekje overheen. Pfff.quote:
Ik ook over Liekequote:Op woensdag 2 april 2008 00:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat een viespeuk ben jij.
Het gaat even over Lieke, maar ik heb het gemist.
quote:Op woensdag 2 april 2008 00:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja jezus. Niemand heeft een bal over de streams te melden, maar als ik dan iets van Huub en Brian opschrijf, valt iedereen er met z'n basisschoolboekje overheen. Pfff.
Vind jij het allemaal zo grappig joh? Ik vind het maar stupide. Dit is de COS, het is heel normaal als iemand nog de moeite neemt iets weer te gevenquote:Op woensdag 2 april 2008 00:24 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
![]()
![]()
ik post nog caps! Daarnaast is er niks op de streams. Al was dit continenten gezever toch wel stream-gerelateerd![]()
Maar dan weer on topic allemaal
heb ik nu iets verkeerd gadaan? nee toch?quote:Op woensdag 2 april 2008 00:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Vind jij het allemaal zo grappig joh? Ik vind het maar stupide. Dit is de COS, het is heel normaal als iemand nog de moeite neemt iets weer te geven
Neuh.... laat de simplisten maar lekker googelen en hun basisschoolwijsheid spuien terwijl Varen en jij en ik de streams weergeven.quote:Op woensdag 2 april 2008 00:30 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
heb ik nu iets verkeerd gadaan? nee toch?
*krak* daar ging mn hart
Volgens mij nietquote:Op woensdag 2 april 2008 00:33 schreef Guuskeee het volgende:
vraagje... heeft iemand ooit b en a zo gezellig lief zien liggen doen? met knuffen en aaien de hele tijd??
[ afbeelding ]
Bij Brian en Amanda is het 'gezellig' samenzijn altijd zwaar seksueel geladen.quote:Op woensdag 2 april 2008 00:33 schreef Guuskeee het volgende:
vraagje... heeft iemand ooit b en a zo gezellig lief zien liggen doen? met knuffen en aaien de hele tijd??
[ afbeelding ]
pffffiew, gelukkigquote:Op woensdag 2 april 2008 00:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Neuh.... laat de simplisten maar lekker googelen en hun basisschoolwijsheid spuien terwijl Varen en jij en ik de streams weergeven.
Huub vindt samenwonen maar praktisch. Kom je thuis, ligt de ander al in bed, geef je gewoon een schopje en praat je de dag nog even door.
van mij mag jij de volgende openenquote:Op woensdag 2 april 2008 00:36 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Nieuwe COS in 80, gaan we dat nog redden ???
Ik wil me wel weer opofferen eventueel ..........
pakt lijm! en maakt je hart weer!quote:Op woensdag 2 april 2008 00:30 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
heb ik nu iets verkeerd gadaan? nee toch?
*krak* daar ging mn hart
quote:Op woensdag 2 april 2008 00:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Vind jij het allemaal zo grappig joh? Ik vind het maar stupide. Dit is de COS, het is heel normaal als iemand nog de moeite neemt iets weer te geven
Okay, maar het gaat moeilijk worden, met nog meer dan 60 te gaan, gaan we niet redden vrees ik ........quote:
Opvallend is dat Huub zegt dat het vooral om Amanda is. Zij heeft zo'n kort lontje en gaat snel tot agressie over. Goh, laat ik nu denken dat dit voornamelijk Brian is....quote:Op woensdag 2 april 2008 00:40 schreef Desii het volgende:
Huub: Jaap en ik hebben grote plannen in mei, maar we mogen geen 52 dagen los van achter
maar vanaf mei, word er weer van alles toegestaan..... maar ook dan zal er in de gaten worden gehouden, dat het niet teveel van hetzelfde wordt.
Jaap gaat een hele dag achter Amanda lopen.... maar ze(=achter) blijven wel goed waken
Heeft ze uberhaupt een taktisch spel gespeeld?quote:Op woensdag 2 april 2008 00:46 schreef Varen het volgende:
Claire kan niet zeggen tegen Huub, wat haar taktisch spel in geweest in dGK
Ik vermoed van niet. Of alleen ervoor zorgen dat je er zo min mogelijk beschadigd uitkomt door vooral niet teveel op te vallen. Hoewel dat huwelijk natuurlijk nogal spraakmakend is.quote:Op woensdag 2 april 2008 00:49 schreef petraa het volgende:
[..]
Heeft ze uberhaupt een taktisch spel gespeeld?
Moete Brian die Quote uit z'n hoofd leren ofzoquote:Op woensdag 2 april 2008 00:51 schreef Varen het volgende:
Huub zegt dat het trouwen ook een taktische zet is.
Brian ziet weer iets in de Quote, hij vertelt dat aan A en A vraagt of de taart in de koelkast staat.
Koetsikoetsikoe
Het is zijn Bijbelquote:Op woensdag 2 april 2008 00:52 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Moete Brian die Quote uit z'n hoofd leren ofzoZie hem nu al 2 dagen in dat blad staren....
Jij zegt het! En nu begint me iets te dagen!! De Quote heeft iets met het eindspel te maken! En brian weet datquote:Op woensdag 2 april 2008 00:52 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Moete Brian die Quote uit z'n hoofd leren ofzoZie hem nu al 2 dagen in dat blad staren....
quote:Op woensdag 2 april 2008 00:48 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Opvallend is dat Huub zegt dat het vooral om Amanda is. Zij heeft zo'n kort lontje en gaat snel tot agressie over. Goh, laat ik nu denken dat dit voornamelijk Brian is....
Dat is het mijn inziens ook ..... zeker omdat er in de finale een mogelijkheidquote:Op woensdag 2 april 2008 00:51 schreef Varen het volgende:
Huub zegt dat het trouwen ook een taktische zet is.
dat wordt moeilijk zo ja... tis nog geen 1 uur en iedereen ligt al weer te maffen...quote:Op woensdag 2 april 2008 00:47 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Okay, maar het gaat moeilijk worden, met nog meer dan 60 te gaan, gaan we niet redden vrees ik ........
die lettertjes zijn ook zo klein!! en lezen is moeilijk hoor!!quote:Op woensdag 2 april 2008 00:52 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ik post nog wel effe twee uur door of zo ....... aan mij zal het niet liggen.quote:Op woensdag 2 april 2008 00:57 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
dat wordt moeilijk zo ja... tis nog geen 1 uur en iedereen ligt al weer te maffen...
Dat zou te makkelijk zijn. Ik hoop echt dat Amanda zich tegen Brian zal kerenquote:Op woensdag 2 april 2008 00:56 schreef Ziet het volgende:
[..]
ja dat is wel zo
maar als ze amanda pakken,
wordt de master vanzelf wel para,
dus dan hoeven ze daar niets meer aan te doen natuurlijk
quote:Op woensdag 2 april 2008 00:59 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ik post nog wel effe twee uur door of zo ....... aan mij zal het niet liggen.
quote:Op woensdag 2 april 2008 00:16 schreef Varen het volgende:
[quote]Op woensdag 2 april 2008 00:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Hoe bedoel je.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |