Ik heb noch rijbewijs noch auto, en ik ga waarschijnlijk liften.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 20:57 schreef tevebe het volgende:
[..]
Bij Lake Louise naar het restaurantje lopen boven op die berg. In Jasper moet je naar Maligne lake gaan. Als je met de auto gaat kun je ook de Bow Valley Parkway nemen. Toch weer iets leuker dan de snelweg. Die gletsjer met zon bus opgaan is ook wel leuk om gedaan te hebben.
Tja je kunt beter bacardi cola ofzo drinken in de kroeg. Betaal je veel minder voor dat bierquote:Op zondag 1 juni 2008 21:32 schreef WooZ het volgende:
Uitgaan in Vancouver op zaterdagavond. (On)betaalbaar.
Starten in een club nabij davie. 10$ omdat er net een of ander optreden tijdens het eten was.
Wat frietjes+ halve pizza gegeten en wat biertjes. 50$
Taxi heen en terug granville. 7$
Handjeklap met de bouncer. 20$
Entree. 18 $
Bier in de republic. 7$/stuk. (x10)
quote:Op maandag 2 juni 2008 02:34 schreef Cle0 het volgende:
Ik ga vanavond voor een derde pub crawl in Banff en weet je, ik neem geen geld mee maar mijn charmes!
Heb ik ook eens geprobeerd maar kwam niet verquote:Op maandag 2 juni 2008 02:34 schreef Cle0 het volgende:
Ik ga vanavond voor een derde pub crawl in Banff en weet je, ik neem geen geld mee maar mijn charmes!
Ik was wel ver heen. Heeft me tien dollar gekost, daarna heb ik niets meer uitgegeven.quote:Op maandag 2 juni 2008 15:29 schreef tevebe het volgende:
[..]
Heb ik ook eens geprobeerd maar kwam niet ver![]()
Zover ligt het allemaal niet uit elkaar. Trouwens als je ervaring hebt met skien dan zuigt Norquay echt,quote:Op maandag 2 juni 2008 20:02 schreef DJvearlez het volgende:
Jezus ik hoor net de planning voor december als ik even met me ouders heen en weer ga!
's middags aanvliegen op calgary. daar blijven we bij vrienden 1 dag
dan naar edmonton 1 dag (slapen in red deer) dan terug naar calgary voor oud en nieuw volgnde dag naar golden (waar me ouders een huis aan t laten bouwen zijn..) zelfde dag nog terug naar canmore bij vrienden. volgende dag ff snel 1 dagje skien (wordt waarschijnlijk gewoon mount norquay, lekker dichtbij) volgende dag weer terug vliegen
Lekker strak geplanned haha
Trouwens pubcrawl op maandag? Maandag is het super rustig en saai. Tenminste tot eind januari, want toen ben ik weggegaan.quote:Op maandag 2 juni 2008 20:14 schreef Cle0 het volgende:
[..]
Ik was wel ver heen. Heeft me tien dollar gekost, daarna heb ik niets meer uitgegeven.
quote:Op woensdag 4 juni 2008 03:08 schreef Cle0 het volgende:
Het hoogseizoen is bijna begonnen he.
Nuja, ik ga over een paar weken weg hier en vertrek naar Nelson. Schijnt daar een goede muziek scene te zijn en ik wil heel graag hand drums kopen daar. Ookal moet ik daarna terug naar Banff voor Canada day! En twee dagen later moet ik alweer in Vancouver zijn voor mn vliegtuig terug naar Holland. Ik wil niet weg...
Dan ben je niet lang in Canada geweest. Trouwens Vancouver is ook relax met Canada Day.. Lekker op het strand vieren als het goed weer is.quote:Op woensdag 4 juni 2008 03:08 schreef Cle0 het volgende:
Het hoogseizoen is bijna begonnen he.
Nuja, ik ga over een paar weken weg hier en vertrek naar Nelson. Schijnt daar een goede muziek scene te zijn en ik wil heel graag hand drums kopen daar. Ookal moet ik daarna terug naar Banff voor Canada day! En twee dagen later moet ik alweer in Vancouver zijn voor mn vliegtuig terug naar Holland. Ik wil niet weg...
Ja ik weet dat t allemaal in de buurt ligt maar als je voor alles maar 1 of een halve dag heb dan moet je toch nog best een beetje haasten.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:24 schreef tevebe het volgende:
[..]
Zover ligt het allemaal niet uit elkaar. Trouwens als je ervaring hebt met skien dan zuigt Norquay echt,
Ik ben over de Icefields Parkway geredenquote:Op zaterdag 31 mei 2008 20:52 schreef Cle0 het volgende:
[..]
Iemand nog tips, waar ik heen moet en wat ik perse moet doen?
Klopt maar ik moet om redenen die jullie niets aan gaan, terug naar Nederland in july. En ik werk nu inderdaad in Banff (Coffeeshop Evelyn's, misschien kennen jullie die wel) en ga voordat ik terug ga nog wat rondreizen. Hoewel ik alle toeristische dingen zoals de Icefields jaren terug al eens allemaal heb bezocht met mn ouders. Dus echt goede tips... waar zijn de Indianen die mijn handdrum gaan maken en waar kan ik naakt het water in rennen zonder geflitst te worden door Japanners?!quote:Op woensdag 4 juni 2008 15:23 schreef tevebe het volgende:
[..]
Dan ben je niet lang in Canada geweest. Trouwens Vancouver is ook relax met Canada Day.. Lekker op het strand vieren als het goed weer is.
Coffeeshop Evelyn's ligt die naast The Keg? Je zegt het zelf.. Je hebt ze jaren terug bezocht. Altijd leuk om toch nog even langs te gaan toch. 7 jaar geleden vond ik die natuur niet zo interessant en bleef ik in de auto als mn ouders weer naar een waterval wouden kijken. Toen ik er nu weer was kon ik het wel waarderen..quote:Op donderdag 5 juni 2008 19:30 schreef Cle0 het volgende:
[..]
Klopt maar ik moet om redenen die jullie niets aan gaan, terug naar Nederland in july. En ik werk nu inderdaad in Banff (Coffeeshop Evelyn's, misschien kennen jullie die wel) en ga voordat ik terug ga nog wat rondreizen. Hoewel ik alle toeristische dingen zoals de Icefields jaren terug al eens allemaal heb bezocht met mn ouders. Dus echt goede tips... waar zijn de Indianen die mijn handdrum gaan maken en waar kan ik naakt het water in rennen zonder geflitst te worden door Japanners?!
Ik denk dat je komend weekend @ the English Bay wel een kans maaktquote:Op donderdag 5 juni 2008 19:30 schreef Cle0 het volgende:
[..]
waar zijn de Indianen die mijn handdrum gaan maken en waar kan ik naakt het water in rennen zonder geflitst te worden door Japanners?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |