abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58109152
quote:
Op donderdag 17 april 2008 12:27 schreef SilentChaos het volgende:
Gelukkig zit ik dan gewoon op een NL vestiging in Canada
Maar thanks Dat zijn tips waar iedereen zeker wat aan heeft

Beetje lullig als je echt helemaal naar de klote bent en doodziek bent alleen Ik zat't gister ff uit te zoeken maar heb daar niks over gelezen eigenlijk Maar goed, jij weet't ook niet zei je Maar goed om in het achterhoofd te houden natuurlijk!

Ik zat in Cleveland tijdje terug, was ook ijskoud Ik hou wel van echte winters en echte zomers
Ah ok dan zul je die kou misschien wel kunnen waarderen. Ik vond -30 er echt te koud! Gelukkig was het de dag erna maar -22 haha.
  donderdag 17 april 2008 @ 12:30:55 #52
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_58109171
Hahaha, zwembroek aan en naar het strand
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
pi_58109307
quote:
Op donderdag 17 april 2008 12:30 schreef SilentChaos het volgende:
Hahaha, zwembroek aan en naar het strand
Haha.. En dan ff het meer inlopen he
pi_58121042
Jaja, gelukt! Ik heb werk gevonden in Banff. Zometeen teken ik het contract en fax ik hem even door. Ik teken niet voor een einddatum, dus hoe lang ik daar blijf werken is niet officeel. Wel hebben we afgesproken dat ik mei en juni daar ga werken.
Als je eerder wilt stoppen, hoe onbeleefd is het in Canada om gewoon iets eerder weg te gaan dan je had beloofd? Ik wil namelijk korter werken dan ik van te voren had toegezegd.
pi_58121215
Volgens mij maakt dat geen zak uit, als die mensen die ik sprak in een hostel in Van deden dat
pi_58121298
Oké. Maar ik ga werken voor het bedrijf van mijn oom. Ik heb geen direct contact met mijn oom, maar toch
pi_58123102
quote:
Op donderdag 17 april 2008 12:23 schreef tevebe het volgende:
In Canada moet je vakantie min of meer verdienen. Als nieuweling heb je volgens mij 2 weken per jaar en langzaam bouw je dat op. De eerste maanden mag je je ook niet ziek melden of vrij vragen want dan mogen ze je ontslaan...
Dat is tenminste wat ze mij vertelde , maar of het ook waar is...
Als het waar is, is het wel superstreng!

Weet iemand er wat meer over?
 FR
pi_58123765
Ik weet alleen dat je als arts per jaar zowieso altijd maar 2 weken per jaar vakantie hebt hier
pi_58126696
quote:
Op donderdag 17 april 2008 20:47 schreef Cle0 het volgende:
Jaja, gelukt! Ik heb werk gevonden in Banff. Zometeen teken ik het contract en fax ik hem even door. Ik teken niet voor een einddatum, dus hoe lang ik daar blijf werken is niet officeel. Wel hebben we afgesproken dat ik mei en juni daar ga werken.
Als je eerder wilt stoppen, hoe onbeleefd is het in Canada om gewoon iets eerder weg te gaan dan je had beloofd? Ik wil namelijk korter werken dan ik van te voren had toegezegd.
Ah waar heb je werk gevonden? En als je weggaat gewoon een weekje notice geven..
pi_58127226
Bij wie mag ik op de bank komen slapen en de auto lenen?
Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
pi_58128720
Bij mij, ik zoek nog een roommate voor de maand mei!
pi_58149150
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 08:01 schreef Cle0 het volgende:
Bij mij, ik zoek nog een roommate voor de maand mei!
Wil wel minimaal een leenauto met een V8 he.
Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
pi_58152023
quote:
Op donderdag 17 april 2008 12:27 schreef SilentChaos het volgende:
Gelukkig zit ik dan gewoon op een NL vestiging in Canada
Maar thanks Dat zijn tips waar iedereen zeker wat aan heeft

Beetje lullig als je echt helemaal naar de klote bent en doodziek bent alleen Ik zat't gister ff uit te zoeken maar heb daar niks over gelezen eigenlijk Maar goed, jij weet't ook niet zei je Maar goed om in het achterhoofd te houden natuurlijk!

Ik zat in Cleveland tijdje terug, was ook ijskoud Ik hou wel van echte winters en echte zomers
Even uit nieuwsgierigheid, voor welk bedrijf werk je?
  zaterdag 19 april 2008 @ 15:39:15 #64
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_58159572
Fun Industries uit Utrecht
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
pi_58229073
Ik vertrekmorgen ochtend om half 8 vanuit Amsterdam en kom om half 2 Canadeese tijd aan in Vancouver! Ik verblijf dan in het Hi Hostel downtown.

eindelijk!
pi_58229305
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 16:05 schreef Cle0 het volgende:
Ik vertrekmorgen ochtend om half 8 vanuit Amsterdam en kom om half 2 Canadeese tijd aan in Vancouver! Ik verblijf dan in het Hi Hostel downtown.

eindelijk!
Heb je directe vlucht? Indien je in hetzelfde hostel als mij terechtkomt heb je een vrij goed ontbijt daar. De locatie is niet optimaal, maar als je lopen niet erg vind..

Veel plezier in Canada. Jammer dat je niet langer in Vancouver blijft. Misschien kom je nog bekende van me tegen in Banff die je de groeten van me kunt doen
pi_58231125
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 16:05 schreef Cle0 het volgende:

eindelijk!

je moet daar tegenover gaan slapen, het samesun, dat is een relaxed hostel. Onbeperkt pannenkoeken eten bij het ontbij
pi_58231272
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 17:37 schreef WooZ het volgende:

[..]

je moet daar tegenover gaan slapen, het samesun, dat is een relaxed hostel. Onbeperkt pannenkoeken eten bij het ontbij
Samesun is inderdaad relaxer dan HI. Ook goedkoper. Heeft ook een betere locatie.
pi_58231305
Betere locatie? Het zit er tegenover zegt WooZ net.
pi_58231366
o wacht het hi hostel central zit er tegenover. Downtown hi hostel zit idd ergens anders
pi_58231849
Ik zat ook met het Downtown in mijn hoofd
pi_58291625
Vanmorgen toen ik opstond en uit m'n raam keek was de wereld weer wit . Het positieve is wel dat alle rommel op straat niet meer te zien is .
pi_58294399
Waar zit jij dan?

Ik zit momenteel dus in Vancouver, vertrek morgen naar Banff. Het is hier zo schoon en fris!
pi_58294416
quote:
Op vrijdag 25 april 2008 06:20 schreef Cle0 het volgende:
Waar zit jij dan?

Ik zit momenteel dus in Vancouver, vertrek morgen naar Banff. Het is hier zo schoon en fris!

ben je al op stap geweeest in van?
pi_58297440
quote:
Op vrijdag 25 april 2008 06:20 schreef Cle0 het volgende:
Het is hier zo schoon en fris!
Dat was vorig jaar zomer wel anders!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')