Laten we dan Wilders en de moslims het land uitknikkeren.quote:Op dinsdag 1 april 2008 21:34 schreef gelly het volgende:
[..]
Wilders is onderdeel van het probleem en niet van de oplossing. Door te laten zien wat en hoe hij werkelijk is werk je aan een oplossing.
Waarom flikkeren we niet iedereen d'r uit. Lekker rustig.quote:Op dinsdag 1 april 2008 21:37 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Laten we dan Wilders en de moslims het land uitknikkeren.
De vragen die ze aan Wilders stelde telkens, het was op een gegeven moment gewoon zoeken naar vragen. En hoe v.Geel Balkendende tot diep in zijn reet steunde, gewoon te zielig voor woorden. Ik zag maar 1 winnaar, en dat was Wilders.quote:Op dinsdag 1 april 2008 21:30 schreef Wokkel het volgende:
Momenteel leuk om te zien qua sensatie, maar ik had liever dat het een keer over de extreme islam gaat. Elke politicus verwijt Wilders niet met oplossingen te komen, maar zelf zitten hun partijen ook al tientallen jaren te slapen. Wilders oplossingen zijn natuurlijk onhaalbaar, maar ga alsjeblieft in debat met elkaar en met wilders. Wat ik nu zie zijn 149 man die tegen 1 man staan te roepen hoe verschrikkelijk hij wel niet is. Wat schieten we daar mee op?
Don't shoot the messenger.
Radicale imans in Nederland die haat zaaien over hun volgelingen.quote:Op dinsdag 1 april 2008 21:34 schreef gelly het volgende:
[..]
Wilders is onderdeel van het probleem en niet van de oplossing. Door te laten zien wat en hoe hij werkelijk is werk je aan een oplossing.
Dit is de pauze act, zeg maar wat lee towers bij feyenoord in de rust doetquote:Op dinsdag 1 april 2008 21:43 schreef Banzaiaap het volgende:
Wat een lullo's die PVV'ers.
Is het al 10 voor 10??
Blijven wij twee over. Jij het noorden, ik het zuiden?quote:Op dinsdag 1 april 2008 21:41 schreef gelly het volgende:
[..]
Waarom flikkeren we niet iedereen d'r uit. Lekker rustig.
Dat krijg je als die vragen nauwelijks beantwoord worden.quote:Op dinsdag 1 april 2008 21:42 schreef wolferl het volgende:
[..]
De vragen die ze aan Wilders stelde telkens, het was op een gegeven moment gewoon zoeken naar vragen.
Nu niet meer. Wat een gezeik. Snap niet dat iemand alles nog weet wat de afgelopen 4 minuten gezegd is. Het is 10 voor tijd voor Wilders!quote:Op dinsdag 1 april 2008 21:46 schreef Dodecahedron het volgende:
Haha, wat een supersonisch debatje tussendoor.
Dank je, ik ben blij dat ik je wat wijzer heb kunnen maken.quote:Op dinsdag 1 april 2008 21:45 schreef gelly het volgende:
Een intellectueel hoogstaand stukje, waarvoor hulde.
Maar ach..volhouden dat Wilders het probleem is maakt het leven zo veel gemakkelijker.quote:Bijna helft jonge Marokkanen antiwesters
AMSTERDAM - Veertig procent van de Marokkaanse jongeren wijst de westerse waarden en democratie af. Zes à zeven procent is bereid de islam met geweld te verdedigen.
Jonge Marokkanen zijn in meerderheid tegen het recht op vrije meningsuiting als het gaat om toestaan van kwetsende uitspraken, vooral als het de islam betreft.
Politici, denken ze, zijn bang voor de islam en proberen die de kop in te drukken. Zelf zijn ze ‘actiebereid’ als het gaat om de verdediging van hun geloof. De meerderheid wil dit doen met legale middelen. Zes tot zeven procent is bereid geweld te gebruiken
Bron
Ze spelen niet op de man, ze gaan in op zijn voorstellen & uitspraken.quote:Op dinsdag 1 april 2008 21:49 schreef Steeven het volgende:
Waar blijven die oplossingen? Dat Wilders-bashen zijn mensen zo beu dat het ze stemmen gaat kosten. Of denken ze echt dat het op de man spelen kiezers gaat trekken? Jezus wat een stelletje domme sukkels zitten daar toch, plus een handvol landverraders ook nog. Mensen in Nederland zijn gek dat ze zich door zo'n zooitje ongeregeld laten regeren, inclusief mijzelf.
Gevonden.quote:Op dinsdag 1 april 2008 21:27 schreef Yildiz het volgende:
[..]
-edit: volgens mij was het auteur Youssef Azghari. Ik ga even verder zoeken-
Dan pak ik even de datum van de persconferentie van Balkenende, waarin het woord crisis in voorkwam, waarbij ik nadrukkelijk Balkenende wil herhalen dat hij niet zei dat déze situatie een crisis was, en dat is van datum:quote:26 februari
Een correspondent voor de Zwitserse televisie bracht me onlangs een bezoek. Hij wilde weten wat ik vond van het komende filmpje van Wilders. Hij had ook al met de maker gesproken. Dat hij erin was geslaagd om de leider van de PVV voor de camera te slepen verbaasde me. Ik vond het knap, want hier is het dit jaar nog niemand gelukt om hem te laten optreden in de vaderlandse media.
Wilders zoekt liever internationale aandacht op, getuige zijn medewerking aan Swiss TV.
[..]
Bron: Trouw
Nooit geweten dat ze over economie discussieerden.quote:Op dinsdag 1 april 2008 21:08 schreef Klopkoek het volgende:
Ik weet het nu zeker: Balkenende heeft zich laten inspireren door het optreden van hendrikus colijn in de jaren '30.
Ja!..quote:Op dinsdag 1 april 2008 21:53 schreef Liquidootje het volgende:
Is het live ditte?
Ongeregeld? Je snapt het systeem van eerste en tweede termijn niet?quote:Op dinsdag 1 april 2008 21:49 schreef Steeven het volgende:
Waar blijven die oplossingen? Dat Wilders-bashen zijn mensen zo beu dat het ze stemmen gaat kosten. Of denken ze echt dat het op de man spelen kiezers gaat trekken? Jezus wat een stelletje domme sukkels zitten daar toch, plus een handvol landverraders ook nog. Mensen in Nederland zijn gek dat ze zich door zo'n zooitje ongeregeld laten regeren, inclusief mijzelf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |