Niet dusquote:Op dinsdag 1 april 2008 17:46 schreef Tinkepink het volgende:
Je zou bijna denken dat het een 1-aprilgrap is hè?
Jaquote:Op dinsdag 1 april 2008 17:54 schreef waslap het volgende:
Whehe zeiden Geert wilders en Alexander Pechtold nou: "ROFLen?
Ja ik ookquote:Op dinsdag 1 april 2008 18:01 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik word gek dat ze elk zinnetje met voorzitter beginnen
politiek24.nl kan je ook kijkenquote:Op dinsdag 1 april 2008 18:04 schreef Tism het volgende:
GVD!!..![]()
Onderbreekt de NOS net de verbinding nu juist Geert W. aan 't woord is, klootzakken!!..![]()
Nu heb ik de helft gemist..Voor zover 't interessant was!..
Er is ook een 24 politiek nieuws kanaal op digitv hehe dus daar kan je verder zonder onderbreking kijkenquote:Op dinsdag 1 april 2008 18:04 schreef Tism het volgende:
GVD!!..![]()
Onderbreekt de NOS net de verbinding nu juist Geert W. aan 't woord is, klootzakken!!..![]()
Nu heb ik de helft gemist..Voor zover 't interessant was!..
Zo is 't ooit afgesproken zodat iemand "de leiding" heeft, 't loopt wat minder snel uit de hand zoals in andere landen wel een gebeurd isquote:Op dinsdag 1 april 2008 18:07 schreef paultjuhhh het volgende:
Maar waarom praten ze nooit met elkaar maar via de voorzitter ?
Ja, daar kijk ik nu naar, inmiddels!..quote:Op dinsdag 1 april 2008 18:06 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Er is ook een 24 politiek nieuws kanaal op digitv hehe dus daar kan je verder zonder onderbreking kijken
Die liep de hele tijd vast bij mij, nu kijk ik via de link uit de OP:quote:
Nee, het gaat eigenlijk over het hele oeuvre van Wilders.quote:Op dinsdag 1 april 2008 18:11 schreef Boze_Appel het volgende:
Hebben ze nou serieus een debat over een filmpje van amper een kwartier?
Veel zenderpakketten hebben ook 'Tweede Kamer TV' waar het live signaal 24/7 op te zien is.quote:Op dinsdag 1 april 2008 18:06 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Er is ook een 24 politiek nieuws kanaal op digitv hehe dus daar kan je verder zonder onderbreking kijken
Ja, ik hoor het ja. Beetje vreemde reden om een debat te beginnen.quote:Op dinsdag 1 april 2008 18:13 schreef Dodecahedron het volgende:
Nee, het gaat eigenlijk over het hele oeuvre van Wilders.
Iedereen moet natuurlijk even stoer zijn/haar zegje doen.quote:Op dinsdag 1 april 2008 18:16 schreef remlof het volgende:
En Geert is nog steeds pas aan het einde van z'n eerste alinea
Vind ik niet. Dit is beter dan al dat gerel in de media. Hier kan Wilders niet wegsluipen wanneer hij een dom statement de ether in heeft geslingerd.quote:Op dinsdag 1 april 2008 18:15 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ja, ik hoor het ja. Beetje vreemde reden om een debat te beginnen.
-niet op de man-quote:Op dinsdag 1 april 2008 18:20 schreef Mutant01 het volgende:
Mooi zo, Geert wordt verbaal neergehakt.
Ehm, zie jij hetzelfde als ik? Los van de inhoud, wordt Wilders keihard te kakken gezet door niet concreet te zijn en antwoorden te ontwijken.quote:
Via http://www.nos.nl/politiek24/ wel, ja!..quote:Op dinsdag 1 april 2008 18:31 schreef Dodecahedron het volgende:
Gaat het bij jullie opeens ook zo traag?
Die is juist de enige die bij mij een beetje vlot is.quote:Op dinsdag 1 april 2008 18:35 schreef Tism het volgende:
Via http://www.nos.nl/politiek24/ wel, ja!..
quote:Op dinsdag 1 april 2008 18:33 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Met z'n allen bashen op Wilders. Erg moedig.
Dat krijg je gratis bij je GroenLinkslidmaatschap.quote:Op dinsdag 1 april 2008 18:36 schreef BartUlft het volgende:
wat heeft die halsema een bekakte stem zeg pfff
Tja, links lullen, rechts vullen he.quote:Op dinsdag 1 april 2008 18:36 schreef BartUlft het volgende:
wat heeft die halsema een bekakte stem zeg pfff
huh?quote:Op dinsdag 1 april 2008 18:41 schreef Mutant01 het volgende:
Prachtig debat. Ik heb nu weer vertrouwen in de VVD.
Het gaat ook een beetje over Wilders poltiiek in geheel.quote:Op dinsdag 1 april 2008 18:43 schreef Mike.Strutter het volgende:
Alle partijen hebben de film van Wilders maanden gedemoniseerd en blijven daar nu aan vasthouden. Ze kunnen simpelweg niet toegeven dat het allemaal wel meevalt.
iedereen kijkt 't vanuit een bepaalde mening, ik vind dat Wilders 't aardig doetquote:
Ach, genoeg lui die vinden dat wilders zelfs een ontzettend goed punt maakt als-ie met een emmer rammelt.quote:Op dinsdag 1 april 2008 18:55 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
iedereen kijkt 't vanuit een bepaalde mening, ik vind dat Wilders 't aardig doet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |