thanksquote:Op dinsdag 1 april 2008 17:39 schreef scrub_nurse het volgende:
schokkende beelden voor de jeugdige kijkers![]()
donderdagavond
vrijdagmiddag en dan maandagmorgen
Thanksquote:Op dinsdag 1 april 2008 21:55 schreef Michellee het volgende:
Mooie OP!
quote:Op dinsdag 1 april 2008 20:16 schreef Angelic_Rose het volgende:
Oh ik vind die Maddie zo irritant!![]()
Zeg nou gewoon dat je het niet gedaan hebt, inplaats van te lopen mormelen over dat je dit allemaal niet gewild had bla bla bla..
Ik kan daar echt heel slecht tegen, passieve gedoe van d'r..
quote:Luke laten we Luke niet vergeten hoe gaat het verder met zijn homosueel zijn????
Vraag mij af hoe ze deze afl. morgen willen knippen, ze kunnen hem dan beter niet uitzendenquote:
Grapje ooit door Robert Long gemaakt,ik vind hem leuk.quote:Op dinsdag 1 april 2008 23:33 schreef Etcetera het volgende:
prachtige OP maarre... wat is homosueel?
[..]
quote:Op dinsdag 1 april 2008 23:34 schreef maril het volgende:
[..]
Vraag mij af hoe ze deze afl. morgen willen knippen, ze kunnen hem dan beter niet uitzenden![]()
![]()
meen je datquote:Op woensdag 2 april 2008 08:42 schreef maril het volgende:
[..]
Grapje ooit door Robert Long gemaakt,ik vind hem leuk.
Het is gezongen door Robert Long en Leen Jongewaard in hun show destijds.quote:Op woensdag 2 april 2008 10:06 schreef Etcetera het volgende:
[..]
meen je datwist ik niet
ik dacht dat je een typo gemaakt had
Wij roepen ook altijd homosueel; klinkt een stuk leuker; wij hebben het ook altijd over prostitutiehoeren, die is dan weer van Theo en Thea.quote:Op woensdag 2 april 2008 10:06 schreef Etcetera het volgende:
[..]
meen je datwist ik niet
ik dacht dat je een typo gemaakt had
quote:Op woensdag 2 april 2008 11:16 schreef Muis006 het volgende:
Tante Esselien zegt ook homosueel ipv homoseksueel, wat dat betreft
Verder had ik de afl. van gisteravond opgenomen omdat ik me ergerde aan dat geknip overdag, maar hij heeft verkeerd opgenomendus nu moet ik alsnog vanmiddag kijken. Ik heb wel de laatste 10 minuten gezien
. Kwamen er veel lijken langs?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ik heb geen nachtmerries gehad
[ Bericht 0% gewijzigd door maril op 02-04-2008 12:48:51 ]Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
Die waarschuwing kwam pas tussendoor ergensquote:Op woensdag 2 april 2008 18:06 schreef kv26 het volgende:
Ik vind het allemaal heel vaag nu. Ga het toch maar vanavond kijken. Dat stomme geknip! Ze kunnen toch ook een waarschuwing geven aan het begin.
En zelfs daar is ingeknipt, dit is geen spoiler maar het eindigt orgineel dat Lowie Maddie pakt en dan zegt dat hij niet de moordenaar is maar op moment dat hij wil zeggen wie het is wordt hij door de moordenaar in de rug gestoken, we hebben ook niet de prachtige scene gezien waar Gwen achterna werd gezeten en gepakt en in de dij werd gestoken, en zij smeekte om genade/niet dood te worden gestoken , je zag de moordenaar wijfelen en toen redde Wil, Gwen.quote:Op woensdag 2 april 2008 17:46 schreef kv26 het volgende:
Wat is dit irritant zeg met dat geknip. Het begin kende ik wel maar het laaste stukje nog niet.
quote:Op woensdag 2 april 2008 18:11 schreef maril het volgende:
[..]
En zelfs daar is ingeknipt, dit is geen spoiler maar het eindigt orgineel dat Lowie Maddie pakt en dan zegt dat hij niet de moordenaar is maar op moment dat hij wil zeggen wie het is wordt hij door de moordenaar in de rug gestoken, we hebben ook niet de prachtige scene gezien waar Gwen achterna werd gezeten en gepakt en in de dij werd gestoken, en zij smeekte om genade/niet dood te worden gestoken , je zag de moordenaar wijfelen en toen redde Wil, Gwen.
We we zagen het vervolg wel met Wil in dat huisje dat hij haar verbindt.
Ik dacht echt precies hetzelfde hahaquote:Op woensdag 2 april 2008 23:13 schreef Maartel het volgende:
Ik was met Maddie en dat mes even bang dat ze nog een "iemand betrapt haar en denkt dat Maddie Casey heeft neergeschoten"-scenariootje uit de kast gingen trekken..
Maar dat lijkt mee te vallen.. Morgen zullen we dus wel zien wie de moordenaar is![]()
(ik weet het al, ben overigens benieuwd of spoilervrije kijkers t inmiddels ook niet doorhebben)
quote:Op woensdag 2 april 2008 23:36 schreef maril het volgende:
Voor de mensen die op de middag kijken heb ik een link van vertalingen van afl. die in amerika zijn geweest, je moet als je op de link klikt september 2006 nemen in de linker kolom
de gele balk[augustus] is maart vandaar., de eerste 3 afleveringen kun je lezen daar zitten wel de antwoorden van de vragen zoals wie is de moordenaar. dus je moet even kijken hoe ver je wilt kijken. ik plaats de link omdat ik vanmiddag gezien heb dat het verhaal kop nog staart heeft met die cencuur.
http://fansiteatwt.nl/scoop/index.html
hebben ze wl gedaan.. tussen de aflevering doorquote:Op donderdag 3 april 2008 19:22 schreef Urnie het volgende:
Dat knippen is idd behoorlijk verwarrend, zie je het ene moment Maddie in een politieauto stappen en het volgende moment heeft Casey (terwijl je denkt dat die nog ergens dood ligt te wezen) ineens haar leven gered.![]()
En ik had er geen idee van dat de avond-afleveringen ongecensureerd waren! Dat hadden ze dan ook wel in die tekstbalk kunnen zetten.![]()
En door al dat geknip zie je de helft van de aflevering de volgende dag weer voorbijkomen.
Ik ben het met je eens.quote:Op woensdag 9 april 2008 08:15 schreef MiLalaa het volgende:
Ik begin een beetje moe te worden van Lucy. Ze praat en kijkt nog zeikeriger dan Jade.
Toch jammer dat het moordgebeuren is afgelopen. Zo spannend. Nu komen alle Paul/Emily/Meg/Lucy/Dusty kleffe lijntjes weer naar voren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb het vorige week eigenlijk gemist maar..Draagt Lucy nog steeds die ene zwarte jurk?quote:Op woensdag 9 april 2008 08:15 schreef MiLalaa het volgende:
Ik begin een beetje moe te worden van Lucy. Ze praat en kijkt nog zeikeriger dan Jade.
Toch jammer dat het moordgebeuren is afgelopen. Zo spannend. Nu komen alle Paul/Emily/Meg/Lucy/Dusty kleffe lijntjes weer naar voren
Wat hebben veel vrouwen daar trouwens een naam die op 'y'/'ie' eindigt.![]()
quote:Op zaterdag 12 april 2008 16:50 schreef Sk00p het volgende:
Ik heb het vorige week eigenlijk gemist maar..Draagt Lucy nog steeds die ene zwarte jurk?
Die had ze echt lang aan..
Die zien we dan ook een week of 3 zo rondlopenquote:Op zaterdag 12 april 2008 18:41 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
nee het is nu een rode
![]()
heb gisteren gemist, dus ben er benieuwd naar maandag, aan die spoiler te zien
Ze is aan het bevallen in de stallen van de Snijdersquote:Op donderdag 24 april 2008 10:49 schreef Koningin het volgende:
Ik heb het al zeker een week niet meer gevolgd, echt erg.
Hoe gaat het met Emily en haar zwangerschap?
Ik geloof je ook nogquote:Op donderdag 24 april 2008 10:51 schreef maril het volgende:
[..]
Ze is aan het bevallen in de stallen van de Snijders
quote:
Maar van heel Oakdale heeft zij het nog best bekeken: de rest zit allemaal in een kettingbotsing..quote:Op donderdag 24 april 2008 23:18 schreef maril het volgende:
Emily yijdens een wee, Ik hoor koeien loeien omg het lijkt wel of ik meespeel in een kerstspel
Dat was ook mijn eerste gedachte..quote:Op vrijdag 25 april 2008 02:54 schreef Ladyxima het volgende:
Normaal zitten ze allemaal binnen... is er een storm, moeten ze ineens allemaal naar buiten
Toen ik Johny zag vond ik dat hij erg op Craig leekquote:Op vrijdag 25 april 2008 17:44 schreef Rebbedebje het volgende:
En ze kunnen allemaal niet rijden, want iedereen verongelukt.![]()
Iedereen hard die rem intrappen.
Uiterlijk is helaas soms belangerijker dan acteerprestaties..quote:Op dinsdag 29 april 2008 00:30 schreef Ghostfury het volgende:
Lucy heeft van die bambi-oogjes, maar actrice acteert heel slecht
.
Paul acteert heel slecht als het om huilen gaat.quote:Op dinsdag 29 april 2008 12:48 schreef .Sparkling. het volgende:
Paul kijkt wel altijd erg apart ja![]()
Gisteren moest ik er gewoon om lachen, ook al was de scene best wel zielig op zich..
Heb het gedeelte met lily dan een beetje gemist..quote:
Ze kreeg ruzie met Luke en viel van de trap en lag daarna in coma.quote:Op woensdag 30 april 2008 15:42 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Heb het gedeelte met lily dan een beetje gemist..
Waar was ze dan ineens gebleven?
Ik denk dat je het wakkerword-gedoe bedoelt en niet de hele verhaallijn?quote:Op woensdag 30 april 2008 15:42 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Heb het gedeelte met lily dan een beetje gemist..
Waar was ze dan ineens gebleven?
Ja dat bedoelde ik ...quote:Op woensdag 30 april 2008 20:56 schreef Rebbedebje het volgende:
[..]
Ik denk dat je het wakkerword-gedoe bedoelt en niet de hele verhaallijn?
Ze was blijkbaar wakker geworden en toen heeft de geest van Rose haar naar dat ziekenhuiskapelletje gebracht, waar ze altijd gaan bidden.
En niemand die haar ziet, terwijl Holden, Luke etc met z'n allen aan het zoeken zijn, verdieping voor verdieping en ze elkaar dan pas op het eind zien.![]()
= toch wel m'n favo en meest gebruikte smiley
Ik zeg:quote:Op donderdag 1 mei 2008 17:45 schreef Rebbedebje het volgende:
Wat vinden we trouwens van de nieuwe Craig?![]()
quote:Op donderdag 1 mei 2008 17:45 schreef Rebbedebje het volgende:
Voor een nachtje zou ik ze doen hoorquote:Op zaterdag 3 mei 2008 15:11 schreef Angelic_Rose het volgende:
Zou ik de enige zijn die daar niet warm of koud van wordt?![]()
![]()
Ze zien er goed uit hoor, maar nee dank je, ik sla even over..
Vind Emily sowieso een hysterisch wijf. Dat loeien, dat schreeuwen, dat janken. Vreselijke actrice eigenlijk.quote:Op donderdag 24 april 2008 23:18 schreef maril het volgende:
Emily yijdens een wee, Ik hoor koeien loeien omg het lijkt wel of ik meespeel in een kerstspel
Vond dat de oude Craig wel goed speelde maar had ook een hele rare blik altijd in zijn ogen. Alsof hij een verstandelijke beperking heeft ofzo.quote:Op donderdag 1 mei 2008 17:45 schreef Rebbedebje het volgende:
Je bedoeld Gwen en Will en Will dus.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 15:44 schreef vencodark het volgende:
[..]
Vond dat de oude Craig wel goed speelde maar had ook een hele rare blik altijd in zijn ogen. Alsof hij een verstandelijke beperking heeft ofzo.Beetje een rotkop eigenlijk.
Moet ondanks dat wel beetje aan deze wennen, hij ziet er wel meer als een slechterik uit, zo met dat donkere haar.
Btw die Dusty vind ik ook zo'n idioot om te zien. Zo'n raar groot hoekig hoofd en zo'n serieuse blik. Totaal niet aantrekkelijk vind ik. Alleen Simon en die andere donkere man (weet ff zijn naam niet, die kerel die zo graag een kindje wilt met die blonde meid) hebben wel fijne looks.
Nee Will niet, die vind ik niet aantrekkelijk.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 19:30 schreef maril het volgende:
[..]
Je bedoeld Gwen en Will en Will dus.
Ik vind deze Graig erd goed spelen
'quote:Op zaterdag 3 mei 2008 15:36 schreef vencodark het volgende:
[..]
Vind Emily sowieso een hysterisch wijf. Dat loeien, dat schreeuwen, dat janken. Vreselijke actrice eigenlijk.
Haha, ooh ik dacht al even: Goh koeien, waren die er dan? Maar dat leek me zo'n stomme gedachte omdat ik Emily weer op een koe vond lijken.quote:Op woensdag 7 mei 2008 12:14 schreef Rebbedebje het volgende:
[..]
'
Hij bedoelde dat Emily dat zei over de koeien in stal, niet dat ze zelf loeide als een koe.![]()
Hoewel ik het wel met je eens ben over wat voor geluiden er uit haar komen.
quote:Op woensdag 21 mei 2008 08:37 schreef FritsFlits het volgende:
Dan moet je om 9 uur al kijken deze ochtend. De aflevering was gistermiddag. Gisteravond was dus het vervolg op de Hal-aflevering.
Hoe is hij in de serie nu doodgegaan?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 21:06 schreef kv26 het volgende:
En, wat vonden jullie van de aflevering van vandaag? Ik heb wel een traantje weggepink, vooral omdat je ook weet dat hij in het echt ook dood is. Maar ze hebben het mooi gedaan moet ik zeggen.
Ik ook! Zitten echt hele mooie creaties tussen zeg!quote:Op woensdag 28 mei 2008 09:46 schreef KWAKje het volgende:
ik zit al 2 dagen te smullen van al die kostuums en intriges natuurlijk
Is ze met SImon over de bank gaan rollen? Heb het gemist.quote:Op woensdag 4 juni 2008 08:10 schreef Koningin het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook al!
Ik zette de tv aan en toen zag ik hen over de bank gaan....
Meerdere personen van de cast hebben bewezen dat ze konden zingen..Ik kan niet zo snel een filmpje vinden, maar ik denk dat het geen playback is.quote:
Juist daarom heb ik bij haar het idee, dat het geen playback isquote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:23 schreef Dragonwizard het volgende:
Ik weet niet, maar het klinkt afschuwelijk
Tis een mazzelpik die nieuwe hij mocht bij de 2e opnamedag al neuken.quote:Op donderdag 26 juni 2008 14:14 schreef Angelic_Rose het volgende:
Die Jade blijft ook gewoon vervelend he..![]()
En ik vind persoonlijk deze Adam toch wat beter, aan die vorige kon ik helemaal niet wennen..
quote:Op donderdag 26 juni 2008 14:19 schreef maril het volgende:
[..]
Tis een mazzelpik die nieuwe hij mocht bij de 2e opnamedag al neuken.
Nou ja ik vind wel dat ze er nu leuker uitziet dan in het begin, het gaat me meer om hoe ze is..quote:
Ja, maar doordat ze zo'n kutpersoontje speelt, vind ik haar verschijning erg irritant worden.quote:Op donderdag 26 juni 2008 14:43 schreef Dragonwizard het volgende:
Jade is 1 van de beter uitziende dames in de serie![]()
Indd, Mike en Simon zijn de 2 mooiste mannen in die soap.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 18:24 schreef Dragonwizard het volgende:
Dat Katie niet voor een trio is gegaan
Jaquote:Op vrijdag 27 juni 2008 16:42 schreef Saphia het volgende:
Ik krijg een hekel aan Katiewat een onvolwassen en irritant kind.Mevrouw gaat vreemd terwijl ze een geweldige vent heeft,die haar -heel logisch- dumpt en nu wil ze wraak nemen omdat haar onrecht is aangedaan
(tis maar soap maar toch)
Helemaal mee eens, ik moest me inhouden niet voor jou al zo'n bericht hier neer te plempen.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 16:42 schreef Saphia het volgende:
Ik krijg een hekel aan Katiewat een onvolwassen en irritant kind.Mevrouw gaat vreemd terwijl ze een geweldige vent heeft,die haar -heel logisch- dumpt en nu wil ze wraak nemen omdat haar onrecht is aangedaan
(tis maar soap maar toch)
Klopt, dit is mij ook net té veel soap!quote:Op zaterdag 28 juni 2008 15:04 schreef Rebbedebje het volgende:
[..]
Maar ik vind het ook wel allemaal té toevallig/onrealistisch worden.
-Katie schrijft in één nacht haar boek af
-datzelfde boek ligt de volgende dag gedrukt en wel al in de winkel![]()
-mensen zeggen dat ze het (zeker 200 pagina's tellende boek) al hebben gelezen![]()
-Katie bedenkt in haar fantasie de juwelenroof, precies zoals die gebeurd is![]()
-en Jessica begint toevallig tegen Carly over een vrouw in de gevangenis die iets soortgelijks gedaan heeft als haar en Simon.![]()
zucht...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja een beetje welquote:Op dinsdag 1 juli 2008 23:06 schreef Maartel het volgende:
Zit net even Las Vegas te kijken.. jemig wat lijkt deze dame op Jade![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 11:33 schreef Rebbedebje het volgende:
Ze heeft verteld dat Paul de kogels weer in het pistool heeft gedaan, nadat zij ze zelf er uit gehaald had en dat hij daarna geprobeerd heeft het karwei af te maken in het ziekenhuis met dat kussen.
Meg zei de hele tijd dat Emily weg moest, ze de politie zou bellen en het niet geloofde, maar ondertussen geloofde ze het dus wel.
Oh ja en ze verscheen opeens achter Meg als een geest![]()
Ze was via de achterdeur gekomen en niemand heeft haar gezien.![]()
(later wel Will, maar dat is dus weer een andere aflevering)
Dat viel me gisteren ook al op ja!!! Ik had gisteren ook tijdens Las Vegas al zitten googlen of het dezelfde was...quote:Op dinsdag 1 juli 2008 23:06 schreef Maartel het volgende:
Zit net even Las Vegas te kijken.. jemig wat lijkt deze dame op Jade![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 17:29 schreef vencodark het volgende:
Belachelijk geacteerd en voorspellend weer dat Gwen en die platengozer zoenen.![]()
Die gast kijkt ook altijd zo van: oh wat ben ik toch geil, lekker en iedereen vindt mij geil en lekker.Wat een schijthoofd.
Vind Sage (dat kutkind van Carly en Jack) ook zwaar irritant. Ze kijkt zo irritant onschuldig en kan voor geen meter acteren. Hoop dat Carly en Simon niet gepakt worden, vind ze wel leuk samenquote:Op woensdag 16 juli 2008 01:32 schreef Sk00p het volgende:
[..]
![]()
![]()
Volledig mee eens..wat een gladjanus!!![]()
Op dit moment de enige die ik zo niet waardeer eigenlijk..
Ook altijd op dezelfde plek lijkt welquote:Op donderdag 17 juli 2008 13:37 schreef Angelic_Rose het volgende:
Dat stuk over Paul, dat die half dood ging en in die andere wereld terecht kwam..
Tenenkrommend slecht..![]()
Trouwens waarom krijgen ze altijd een ongeluk als ze in de auto stappen..
Zo voorspelbaar dat het niet leuk meer is..
Als er iemand in de auto stapt weet je gewoon dat het fout gaat..
idd..iedere keer dezelfde bos/park of wat het ook mag zijn.quote:Op donderdag 17 juli 2008 14:14 schreef massy het volgende:
[..]
Ook altijd op dezelfde plek lijkt wel
Tja, dat krijg je met soaps. Die zijn vaak voorspelbaarquote:Op donderdag 17 juli 2008 13:37 schreef Angelic_Rose het volgende:
Trouwens waarom krijgen ze altijd een ongeluk als ze in de auto stappen..
Zo voorspelbaar dat het niet leuk meer is..
Als er iemand in de auto stapt weet je gewoon dat het fout gaat..
Dat ziet ie op dit moment vast en zeker al aankomenquote:Op donderdag 31 juli 2008 12:21 schreef Urnie het volgende:
Kan iemand Paul om zeep helpen aub, ik word niet goed van die man!
quote:Op donderdag 31 juli 2008 12:42 schreef Koningin het volgende:
[..]
Dat ziet ie op dit moment vast en zeker al aankomen
Ow jaquote:Op donderdag 31 juli 2008 12:42 schreef Koningin het volgende:
[..]
Dus is dat een zinloze aktiequote:Op donderdag 31 juli 2008 12:42 schreef Koningin het volgende:
[..]
Dus is dat een zinloze aktiequote:Op donderdag 31 juli 2008 12:42 schreef Koningin het volgende:
[..]
Me too, wat een lamzak is het toch. Ik haat zijn hoofd. En maar Gwen willen jatten van Will!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:37 schreef kv26 het volgende:
Ben die Adam echt zat.
Dat was Caseyquote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:52 schreef vencodark het volgende:
[..]
Me too, wat een lamzak is het toch. Ik haat zijn hoofd. En maar Gwen willen jatten van Will!
Nee Adam nu ook al..quote:
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:59 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Nee Adam nu ook al..
Kan me trouwens niet herinneren dat hij zo een gladjanus was?
Hij ziet eruit als een gladjanus dus laten ze hem die rol ook spelen. Zie je wel vaker, nieuwe acteur voor een oud personage en gelijk gaat hij/zij een ander karakter ontwikkelen, iets wat bij zijn uiterlijk past. Lekker standaard en cliché houden.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:59 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Nee Adam nu ook al..
Kan me trouwens niet herinneren dat hij zo een gladjanus was?
Je hebt gelijk idd..Jammer genoeg vind ik hem toch maar een rot rol hebben.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:43 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hij ziet eruit als een gladjanus dus laten ze hem die rol ook spelen. Zie je wel vaker, nieuwe acteur voor een oud personage en gelijk gaat hij/zij een ander karakter ontwikkelen, iets wat bij zijn uiterlijk past. Lekker standaard en cliché houden.
Ja, tis gewoon een schijthoofd wat hij heeft. En dan die enge strakke truitjes die hij aantrekt om maar zo sexy mogelijk te zijn. "Zie mijn goddelijke lijf Gwennie...heb je geen zin om dit toch al te strakke truitje van mijn lijf te scheuren"?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:41 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Je hebt gelijk idd..Jammer genoeg vind ik hem toch maar een rot rol hebben.
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:43 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, tis gewoon een schijthoofd wat hij heeft. En dan die enge strakke truitjes die hij aantrekt om maar zo sexy mogelijk te zijn. "Zie mijn goddelijke lijf Gwennie...heb je geen zin om dit toch al te strakke truitje van mijn lijf te scheuren"?
Hahaha, inderdaad!quote:Op zondag 17 augustus 2008 21:56 schreef Rebbedebje het volgende:
Ik moet bij die Tele2 reclame steeds aan Paul denken.![]()
![]()
Das dat kind van Lily toch? Die zo allejezus veel op dr 'moeder' lijkt. Vind ze wel beter spelen dan dat monster van Carly, Sage. Die praat zo raar.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:48 schreef Relin het volgende:
*zucht* Die Faith irriteert me mateloos! Wat een verwend snert kind zeg!
Ach ja..je hebt gelijkquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 13:55 schreef Rebbedebje het volgende:
En ik mag het waarschijnlijk niet zeggen, maar ze is zo dik en lelijk!
Wanneer gisteravond of gistermiddag??quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 11:14 schreef lookinforyou het volgende:
Oh en Meg zoenen met Craig......prachtig
Vanochtend heb ik gekekenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 11:21 schreef Koningin het volgende:
[..]
Wanneer gisteravond of gistermiddag??
Nee volgens mij is dat dan gisteren om 17.00 uur uitgezonden.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 11:52 schreef Koningin het volgende:
[..]
Komt dat dan vanmiddag ook nog op 17.00uur?
Nee, dat is dan gistermiddag geweest.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 11:52 schreef Koningin het volgende:
[..]
Komt dat dan vanmiddag ook nog op 17.00uur?
Jammer.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:19 schreef Urnie het volgende:
[..]
Nee, dat is dan gistermiddag geweest.
Viennaquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 16:22 schreef Saphia het volgende:
Ja hoor Craig en Meg,ik had dat ook echt niet zien aankomenen Paul maar veroordelen om wie hij is en dan gaat ze uitgerekend met de grootste boef zoenen
![]()
Vienna voegt niks aan ATWT toe dus die mag wegwezen en die verhaallijn rond Faith is![]()
Misschien moet ik stoppen met kijken?
Ik vind het prachtig, Meg en Craigquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 16:22 schreef Saphia het volgende:
Ja hoor Craig en Meg,ik had dat ook echt niet zien aankomenen Paul maar veroordelen om wie hij is en dan gaat ze uitgerekend met de grootste boef zoenen
![]()
Vienna voegt niks aan ATWT toe dus die mag wegwezen en die verhaallijn rond Faith is![]()
Misschien moet ik stoppen met kijken?
Dat ga je niet menen..quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 17:15 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Ik vind het prachtig, Meg en Craig
is toch een heerlijk stel, het toch wel brave meisje en de grootste boef........quote:
Vind het anders smerigquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:44 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
is toch een heerlijk stel, het toch wel brave meisje en de grootste boef........
ow dat heb ik dan waarschijnlijk gemist..quote:Op woensdag 27 augustus 2008 14:43 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
t is niet voor niks een soap.
Oh en Craig wilde niet eens
Ze vond het wel jammer dat Craig niet wildequote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:04 schreef Sk00p het volgende:
[..]
ow dat heb ik dan waarschijnlijk gemist..
Maar idd..thank god it's soap..
Maar doet Meg dit niet gewoon expres?
Ik kijk op dit moment ook alleen maar als het toevallig op tv is..quote:Op woensdag 27 augustus 2008 16:45 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Ze vond het wel jammer dat Craig niet wilde![]()
Maar ik heb niet alles gezien. Dat gezeur met die Faith hangt me mijlenver mijn keel uit.
En waar is Emily mee bezig? Dat heb ik een beetje gemist.
Vind het meisje goed spelen trouwens.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 17:30 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Ik kijk op dit moment ook alleen maar als het toevallig op tv is..
Faith wil afvallen omdat ze zichzelf te dik vindt? (overgeven en zo)
Vindt ik eigenlijk wel zielig voor d'r.
Mwa..Haar expressies zijn soms een beetje dood.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 17:44 schreef vencodark het volgende:
[..]
Vind het meisje goed spelen trouwens.
Ja das waar, maar naast dat, vind ik ze wel overtuigend.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 17:46 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Mwa..Haar expressies zijn soms een beetje dood.
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 18:27 schreef Doedezemaar het volgende:
Emily werd door ene Steve per ongeluk aangezien voor call-girl en heeft dat niet ontkend en nu krijgt ze via die Steve meer klanten.
Vanochtend met een half oog gekeken. Ze ging naar een vriend van die Steve en ze vroeg 1000 dollar. Ik weet overigens niet of ze het werkelijk gedaan heeft.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 18:38 schreef Sk00p het volgende:
[..]
![]()
Emily zegt natuurlijk geen nee tegen geld
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. echtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.??? die maddie toch![]()
en emily als hoer. tja, tis een concept![]()
leuk hoor, dat casey zo ontzettend in de puree zit. alles bij elkaar ist wel wat veel voor tom&margo
" 'n stukkie van 'n bloemkool is ok weer'n bloemkooltie op zich"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 5 september 2008 11:10 schreef kitchenbreak het volgende:
Spoiler over Adam!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 5 september 2008 11:10 schreef kitchenbreak het volgende:
Spoiler over Adam!Nee!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jawel, ze is met zwangerschapsverlof, zag je haar buik niet groeien dan de laatste tijd..quote:Op woensdag 17 september 2008 16:25 schreef Rebbedebje het volgende:Duh
![]()
Ik bedoel in real live, daarom zette ik Maura erachter voor de mensen die niet weten hoe ze echt heet.
Ze was toch niet zwanger ofzo?
Anyone?
Blijkbaar nietquote:Op woensdag 17 september 2008 17:49 schreef Angelic_Rose het volgende:
Jawel, ze is met zwangerschapsverlof, zag je haar buik niet groeien dan de laatste tijd..
ik weet dat ze het ook wel zelf zoekt...maar aan de andere kant is ze zo traag van begrip als de achterkant van een schildpad...dat het soms zielig is voor dr...quote:
Nou idd, ik vond die oude Dalles echt heerlijk, deze is een stuk minderquote:Op dinsdag 16 september 2008 22:32 schreef Rebbedebje het volgende:
Nee hè![]()
Hebben ze die lekkere Dallas verruild voor een niet-lekkere Dallas![]()
(neef van Jessica)
Hou daar eens mee op, met dat verlelijken van personages.
En waar is Carly/Maura eigenlijk heen? Dat ze nu op dit moment uit de serie is?
Lucy heeft hem meegenomen waar ze zijn nog niet bekendquote:Op vrijdag 19 september 2008 18:25 schreef Burdie het volgende:
Ok, ik heb een aantal weken weinig/niet gekeken, maar wat is er tussen Meg en Craig gebeurd? Waren dat niet ooit vijanden, en nu staan ze romantisch te doen?.
Zelfde geldt voor Dusty en Emily... waarom is hij ineens haar beste vriend?
En waar is Johnny?.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maddy, Gwen, Parker, en Faith mogen inderdaad wat vaker lachen ja.
Die nieuwe Brad is best grappig. En waaar is Emily mee bezig :S
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 13:27 schreef kitchenbreak het volgende:De nieuwe Brad heeft ooit ook in Days of Our lives gespeeld, ook als vervanger.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maddy, Gwen, Parker, en Faith mogen inderdaad wat vaker lachen ja.
Die nieuwe Brad is best grappig. En waaar is Emily mee bezig :S![]()
Maare, leuke man, knap ook.![]()
Adam was bewusteloos onder de grond en bleek dus niet dood.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 17:54 schreef Burdie het volgende:
Ik snap er geen drol van waarom Adam nou toch nog (weer?) in leven is, hoe Craig nou eigenaar van WorldWide is geworden en wat er nu mis is met Lily..
en ze leefden nog lang en gelukkigquote:Op donderdag 16 oktober 2008 12:48 schreef Koningin het volgende:
Dat hele Adam gebeuren was ook een anticlimax. Hij liep gewoon weg...
Jaquote:Op donderdag 16 oktober 2008 21:00 schreef psv-gomes het volgende:
ze heeft het contract NIET gelezen omdat ze craig vertrouwde
[ Bericht 10% gewijzigd door kitchenbreak op 18-10-2008 21:25:15 (spoiler fix) ]
Overigens dit is een beetje spoiler maar die Graig die we gisteren hebben gezien was de laatste keer helaasquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 21:16 schreef scrub_nurse het volgende:
je spoiler is mislukt
Ja klop in Days speelde hij een heel ander type dus het was wel grappig want Brad en Austin (Days) verschillen als dag en nacht.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:37 schreef vencodark het volgende:
[..]
De nieuwe Brad heeft ooit ook in Days of Our lives gespeeld, ook als vervanger.![]()
Maare, leuke man, knap ook.
quote:Op zondag 19 oktober 2008 20:43 schreef kitchenbreak het volgende:
Dit allemaal binnen 1 jaar en paar maanden....
Waarom kunnen ze niet 2 afleveringen per dag uitzendenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
quote:Op zondag 19 oktober 2008 20:35 schreef kitchenbreak het volgende:
Ah wel jammer Jeffrey Meek die nu Craig speelt doet het wel goed. Ja dat is de eerste Craig maar...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
quote:Op zondag 19 oktober 2008 21:54 schreef maril het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |