SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 5 september 2008 11:10 schreef kitchenbreak het volgende:
Spoiler over Adam!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 5 september 2008 11:10 schreef kitchenbreak het volgende:
Spoiler over Adam!Nee!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jawel, ze is met zwangerschapsverlof, zag je haar buik niet groeien dan de laatste tijd..quote:Op woensdag 17 september 2008 16:25 schreef Rebbedebje het volgende:Duh
![]()
Ik bedoel in real live, daarom zette ik Maura erachter voor de mensen die niet weten hoe ze echt heet.
Ze was toch niet zwanger ofzo?
Anyone?
Blijkbaar nietquote:Op woensdag 17 september 2008 17:49 schreef Angelic_Rose het volgende:
Jawel, ze is met zwangerschapsverlof, zag je haar buik niet groeien dan de laatste tijd..
ik weet dat ze het ook wel zelf zoekt...maar aan de andere kant is ze zo traag van begrip als de achterkant van een schildpad...dat het soms zielig is voor dr...quote:
Nou idd, ik vond die oude Dalles echt heerlijk, deze is een stuk minderquote:Op dinsdag 16 september 2008 22:32 schreef Rebbedebje het volgende:
Nee hè![]()
Hebben ze die lekkere Dallas verruild voor een niet-lekkere Dallas![]()
(neef van Jessica)
Hou daar eens mee op, met dat verlelijken van personages.
En waar is Carly/Maura eigenlijk heen? Dat ze nu op dit moment uit de serie is?
Lucy heeft hem meegenomen waar ze zijn nog niet bekendquote:Op vrijdag 19 september 2008 18:25 schreef Burdie het volgende:
Ok, ik heb een aantal weken weinig/niet gekeken, maar wat is er tussen Meg en Craig gebeurd? Waren dat niet ooit vijanden, en nu staan ze romantisch te doen?.
Zelfde geldt voor Dusty en Emily... waarom is hij ineens haar beste vriend?
En waar is Johnny?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |