thanksquote:Op dinsdag 1 april 2008 17:39 schreef scrub_nurse het volgende:
schokkende beelden voor de jeugdige kijkers![]()
donderdagavond
vrijdagmiddag en dan maandagmorgen
Thanksquote:Op dinsdag 1 april 2008 21:55 schreef Michellee het volgende:
Mooie OP!
quote:Op dinsdag 1 april 2008 20:16 schreef Angelic_Rose het volgende:
Oh ik vind die Maddie zo irritant!![]()
Zeg nou gewoon dat je het niet gedaan hebt, inplaats van te lopen mormelen over dat je dit allemaal niet gewild had bla bla bla..
Ik kan daar echt heel slecht tegen, passieve gedoe van d'r..
quote:Luke laten we Luke niet vergeten hoe gaat het verder met zijn homosueel zijn????
Vraag mij af hoe ze deze afl. morgen willen knippen, ze kunnen hem dan beter niet uitzendenquote:
Grapje ooit door Robert Long gemaakt,ik vind hem leuk.quote:Op dinsdag 1 april 2008 23:33 schreef Etcetera het volgende:
prachtige OP maarre... wat is homosueel?
[..]
quote:Op dinsdag 1 april 2008 23:34 schreef maril het volgende:
[..]
Vraag mij af hoe ze deze afl. morgen willen knippen, ze kunnen hem dan beter niet uitzenden![]()
![]()
meen je datquote:Op woensdag 2 april 2008 08:42 schreef maril het volgende:
[..]
Grapje ooit door Robert Long gemaakt,ik vind hem leuk.
Het is gezongen door Robert Long en Leen Jongewaard in hun show destijds.quote:Op woensdag 2 april 2008 10:06 schreef Etcetera het volgende:
[..]
meen je datwist ik niet
ik dacht dat je een typo gemaakt had
Wij roepen ook altijd homosueel; klinkt een stuk leuker; wij hebben het ook altijd over prostitutiehoeren, die is dan weer van Theo en Thea.quote:Op woensdag 2 april 2008 10:06 schreef Etcetera het volgende:
[..]
meen je datwist ik niet
ik dacht dat je een typo gemaakt had
quote:Op woensdag 2 april 2008 11:16 schreef Muis006 het volgende:
Tante Esselien zegt ook homosueel ipv homoseksueel, wat dat betreft
Verder had ik de afl. van gisteravond opgenomen omdat ik me ergerde aan dat geknip overdag, maar hij heeft verkeerd opgenomendus nu moet ik alsnog vanmiddag kijken. Ik heb wel de laatste 10 minuten gezien
. Kwamen er veel lijken langs?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ik heb geen nachtmerries gehad
[ Bericht 0% gewijzigd door maril op 02-04-2008 12:48:51 ]Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
Die waarschuwing kwam pas tussendoor ergensquote:Op woensdag 2 april 2008 18:06 schreef kv26 het volgende:
Ik vind het allemaal heel vaag nu. Ga het toch maar vanavond kijken. Dat stomme geknip! Ze kunnen toch ook een waarschuwing geven aan het begin.
En zelfs daar is ingeknipt, dit is geen spoiler maar het eindigt orgineel dat Lowie Maddie pakt en dan zegt dat hij niet de moordenaar is maar op moment dat hij wil zeggen wie het is wordt hij door de moordenaar in de rug gestoken, we hebben ook niet de prachtige scene gezien waar Gwen achterna werd gezeten en gepakt en in de dij werd gestoken, en zij smeekte om genade/niet dood te worden gestoken , je zag de moordenaar wijfelen en toen redde Wil, Gwen.quote:Op woensdag 2 april 2008 17:46 schreef kv26 het volgende:
Wat is dit irritant zeg met dat geknip. Het begin kende ik wel maar het laaste stukje nog niet.
quote:Op woensdag 2 april 2008 18:11 schreef maril het volgende:
[..]
En zelfs daar is ingeknipt, dit is geen spoiler maar het eindigt orgineel dat Lowie Maddie pakt en dan zegt dat hij niet de moordenaar is maar op moment dat hij wil zeggen wie het is wordt hij door de moordenaar in de rug gestoken, we hebben ook niet de prachtige scene gezien waar Gwen achterna werd gezeten en gepakt en in de dij werd gestoken, en zij smeekte om genade/niet dood te worden gestoken , je zag de moordenaar wijfelen en toen redde Wil, Gwen.
We we zagen het vervolg wel met Wil in dat huisje dat hij haar verbindt.
Ik dacht echt precies hetzelfde hahaquote:Op woensdag 2 april 2008 23:13 schreef Maartel het volgende:
Ik was met Maddie en dat mes even bang dat ze nog een "iemand betrapt haar en denkt dat Maddie Casey heeft neergeschoten"-scenariootje uit de kast gingen trekken..
Maar dat lijkt mee te vallen.. Morgen zullen we dus wel zien wie de moordenaar is![]()
(ik weet het al, ben overigens benieuwd of spoilervrije kijkers t inmiddels ook niet doorhebben)
quote:Op woensdag 2 april 2008 23:36 schreef maril het volgende:
Voor de mensen die op de middag kijken heb ik een link van vertalingen van afl. die in amerika zijn geweest, je moet als je op de link klikt september 2006 nemen in de linker kolom
de gele balk[augustus] is maart vandaar., de eerste 3 afleveringen kun je lezen daar zitten wel de antwoorden van de vragen zoals wie is de moordenaar. dus je moet even kijken hoe ver je wilt kijken. ik plaats de link omdat ik vanmiddag gezien heb dat het verhaal kop nog staart heeft met die cencuur.
http://fansiteatwt.nl/scoop/index.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |