Zo'n situatie ken ik, ik spijbelde eens een dag toen mijn school afbrande. Thuiskomend wist ik natuurlijk van niks.quote:Op zondag 6 april 2008 18:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Volgende week zondag 13 aprilDe aardbeving in Roermond. Die dag dat ik bijna door de mand viel omdat ik naar Nieuweschans geweest was, terwijl mijn ouders dachten dat ik op school zat, in Breda. En dus ZEKER wel iets gehoord zou moeten hebben
Nee, veel boeiender dan dit was het eigenlijk nietquote:Op zondag 6 april 2008 18:07 schreef Zug-Chef het volgende:
Nou hup, vertel je hele verhaal dan volgende week, incl picsOf heb je die niet gemaakt in '92
Ik las op Somda dat ze het kruiswissel op spoor 7/8 in Gn vervangen hebben en hier nog enkele stukjes spoor daar in de buurt.quote:Op zondag 6 april 2008 12:04 schreef Dichterbijer het volgende:
zo en nu vertrekt mijn trein vanuit groningen richting enschede.
iemand enig idee welke werkzaamheden ze uitvoeren op groningen?
Zo exotisch is het nu ook weer niet, maar wel iets nieuwsquote:Op zondag 6 april 2008 12:51 schreef Willy84 het volgende:
[..]
Nou dan verwacht ik wel heel exotisch materieel![]()
Of wordt het weer een spurt in een weilant of een ICM in een lange bocht![]()
CNL in Sneek ofzo
quote:Op zondag 6 april 2008 18:14 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Zo exotisch is het nu ook weer niet, maar wel iets nieuws
Nou..... kijk es an...quote:Op zondag 6 april 2008 19:06 schreef Peterselieman het volgende:
Nieuwe tekst bij Arriva:
[ afbeelding ]
Stond afgelopen vrijdag opeens op de borden aan de zijkant van een GTW. Hiervoor stond er Buitenpost - Groningen.
Nou Peterselie, bedankt voor dit grootse nieuws..!!!quote:Op zondag 6 april 2008 19:15 schreef Peterselieman het volgende:
In het noorden is het een grote verandering, omdat hiervoor het verschil sneltrein/stoptrein alleen via de CTA en binnenin de trein duidelijk was. En ik zei dat het niet exotisch was, maar wel nieuw
Kloptquote:Op zondag 6 april 2008 21:29 schreef Dr_Flash het volgende:
of is het gewoon dat Flirt geen motorunit ertussen heeft, maar de motoren gewoon in de draaistellen?
Trein is in zoverre bijzonder dat dit de eerste in deze variant die Nederland binnenkomt.quote:En dat dit dus eigenlijk een bar-on-bijzondere trein is. aangezien je er van alles tussen kan hangen qua powerunit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |