Op de website van de stentor (link) is ook een video te zien over het informatie systeem.quote:Stentor brengt nieuws in de trein
De Stentor voorziet de lijn tussen Zwolle en Kampen vanaf vrijdag 11 april met nieuws. De informatieschermen laten 24 uur per dag, 7 dagen in de week regionaal nieuws zien. Dit gebeurt vanaf de redactie van de Stentor waar verslaggevers actueel nieuws direct publiceren, waardoor treinreizigers optimaal worden bediend.
Bron: http://www.destentor.nl/stentortv/regionieuws/article2917097.ece
Nou dan verwacht ik wel heel exotisch materieelquote:Op zondag 6 april 2008 00:43 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik heb nog een foto om het goed te maken. Overdag maar even posten
Gewoon blijven zitten tot Den Haag, dan ga je daarna wellicht vanzelf naar Enschede. Alleen dit weekend ff nietquote:Op zondag 6 april 2008 12:40 schreef dennistd het volgende:
sinds wanneer rijdt er een trein van groningen naar enschede?
volgens mij moet je dan altijd nog overstappen in zwolle hoor
Omdat Deventer overhoop ligt.quote:Op zondag 6 april 2008 13:01 schreef Zug-Chef het volgende:
[..]
Gewoon blijven zitten tot Den Haag, dan ga je daarna wellicht vanzelf naar Enschede. Alleen dit weekend ff niet
Wees blij dat je niet in Arnhem woont!quote:Op zondag 6 april 2008 16:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Als ze het voor mij doen, mogen ze het laten hoor
Zeg jij bent niet de enige op het spoor. Denk ook eens aan anderen!quote:Op zondag 6 april 2008 16:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Als ze het voor mij doen, mogen ze het laten hoor
Och gutquote:Op zondag 6 april 2008 16:51 schreef Zug-Chef het volgende:
Zeg jij bent niet de enige op het spoor. Denk ook eens aan anderen!
En vooral: andere treinen waar jij niets mee te maken hebt, zijn voor anderen wel belangrijk.
had eind dit jaar klaar moeten zijn, maar het wordt nu mei 2009quote:Op zondag 6 april 2008 16:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Wanneer wordt dat klûûnspoortsje in Almelo eens opgelost? Of vinden ze het zo ook wel best?
Waarom rijdt men meteen niet meer tussen Enschede en Gronau? Ze kunnen ook gewoon tot Enschede de Eschmarke rijden, en daar wachten en de andere kant op gaan?quote:Boom Enschede-Enschede De Eschmarke
Tussen Enschede en Gronau is vanaf 16.35 uur geen treinverkeer mogelijk in verband met een boom die op het spoor is gevallen.
stomme beveiliging....quote:Op zondag 6 april 2008 17:17 schreef Zug-Chef het volgende:
Kan niet vanwege de beveiliging :--)
Ezelsbruggetje:quote:Op zondag 6 april 2008 17:14 schreef dennistd het volgende:
Het verschil tussen die twee is een kwestie van tellen: een V heeft 2 bakken, een T heeft er 4.
foto's op nu.nl.quote:De Nederlandse Spoorwegen onthulde vandaag de naam van het door hen geadopteerde ijsbeertje dat in december in Ouwehands Dierenpark werd geboren: Sprintertje. De naam Sprintertje is gekozen uit 2.500 suggesties die binnenkwamen bij de Nederlandse Spoorwegen, die het dier adopteerde
Wie?quote:Op zondag 6 april 2008 17:23 schreef Zug-Chef het volgende:
DEUVM
Da Evil Uber Vingaverf Mastahquote:Op zondag 6 april 2008 17:43 schreef Duvel het volgende:
Wie?
Zo'n situatie ken ik, ik spijbelde eens een dag toen mijn school afbrande. Thuiskomend wist ik natuurlijk van niks.quote:Op zondag 6 april 2008 18:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Volgende week zondag 13 aprilDe aardbeving in Roermond. Die dag dat ik bijna door de mand viel omdat ik naar Nieuweschans geweest was, terwijl mijn ouders dachten dat ik op school zat, in Breda. En dus ZEKER wel iets gehoord zou moeten hebben
Nee, veel boeiender dan dit was het eigenlijk nietquote:Op zondag 6 april 2008 18:07 schreef Zug-Chef het volgende:
Nou hup, vertel je hele verhaal dan volgende week, incl picsOf heb je die niet gemaakt in '92
Ik las op Somda dat ze het kruiswissel op spoor 7/8 in Gn vervangen hebben en hier nog enkele stukjes spoor daar in de buurt.quote:Op zondag 6 april 2008 12:04 schreef Dichterbijer het volgende:
zo en nu vertrekt mijn trein vanuit groningen richting enschede.
iemand enig idee welke werkzaamheden ze uitvoeren op groningen?
Zo exotisch is het nu ook weer niet, maar wel iets nieuwsquote:Op zondag 6 april 2008 12:51 schreef Willy84 het volgende:
[..]
Nou dan verwacht ik wel heel exotisch materieel![]()
Of wordt het weer een spurt in een weilant of een ICM in een lange bocht![]()
CNL in Sneek ofzo
quote:Op zondag 6 april 2008 18:14 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Zo exotisch is het nu ook weer niet, maar wel iets nieuws
Nou..... kijk es an...quote:Op zondag 6 april 2008 19:06 schreef Peterselieman het volgende:
Nieuwe tekst bij Arriva:
[ afbeelding ]
Stond afgelopen vrijdag opeens op de borden aan de zijkant van een GTW. Hiervoor stond er Buitenpost - Groningen.
Nou Peterselie, bedankt voor dit grootse nieuws..!!!quote:Op zondag 6 april 2008 19:15 schreef Peterselieman het volgende:
In het noorden is het een grote verandering, omdat hiervoor het verschil sneltrein/stoptrein alleen via de CTA en binnenin de trein duidelijk was. En ik zei dat het niet exotisch was, maar wel nieuw
Kloptquote:Op zondag 6 april 2008 21:29 schreef Dr_Flash het volgende:
of is het gewoon dat Flirt geen motorunit ertussen heeft, maar de motoren gewoon in de draaistellen?
Trein is in zoverre bijzonder dat dit de eerste in deze variant die Nederland binnenkomt.quote:En dat dit dus eigenlijk een bar-on-bijzondere trein is. aangezien je er van alles tussen kan hangen qua powerunit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |