ja ruggegraat zelfsquote:Op vrijdag 16 mei 2008 01:25 schreef Esses het volgende:
pumatje, was 't niet de rug van 't leger? :p
Nee zeker niets mis mee. Maar in ieder geval bedankt voor het ophelderen. Heb jij btw de KMS gedaan of ga je dat nog doen?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 00:56 schreef Pumatje het volgende:
[..]
ligt er maar aan wat je wil gaan doen.
gevechtsondersteuning is minimaal -3 .
en ja, dat wordt kms.. maar niets mis mee.. Onderofficieren zijn de schouders van het leger
Na met goed gevolg afronden van de KMS ben je altijd wmr/sgt titulair je draagt dan wel de rang maar krijgt betaald als korporaal. en sgt worden door goed presteren is niet mogelijk al helemaal niet voor spijkerbroeken.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:14 schreef JeffreyXL het volgende:
[..]
word je altijd sergeant na de KMS of bestaat er de mogelijkheid iets sneller in functie te groeien bij bijv goed presteren?
Ik ga KMS doen, ben bezig met laatste keuringen,quote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:14 schreef JeffreyXL het volgende:
[..]
Nee zeker niets mis mee. Maar in ieder geval bedankt voor het ophelderen. Heb jij btw de KMS gedaan of ga je dat nog doen?
En heb natuurlijk nog veel meer vragen, word je altijd sergeant na de KMS of bestaat er de mogelijkheid iets sneller in functie te groeien bij bijv goed presteren?
Je zou zo maar mij tegen het lijf kunnen lopenquote:Op maandag 19 mei 2008 11:41 schreef ought2bmine het volgende:
wie kan ik tegenkomen op 23 mei keuringen?
had eigenlijk 7 mei me GO&AFB maar ben tot 2 keer toe ziek geweest![]()
maar gelukkig zijn we al 4 weken helemaal gezond!
ik blijf slapen de avond ervoor (donderdag 22 mei dus)
moet clu1 halen , maar met mijn gewicht en lengte ect. zou ik zo'n 5 min moeten fietsen voor clu1! haha
weeg 55 kg. en ben 1.65 ( jaa ukkepukkie )
dus we gaan gewoon lekker voor zo hoog mogenlijk.
xx
Rokershok blijf ik ver vandaanquote:Op maandag 19 mei 2008 12:07 schreef ought2bmine het volgende:
haha wie weet, ben wel in het rokershok te vinden
anders trek ik het niet al dat wachten:P
Kloptquote:Op maandag 19 mei 2008 12:12 schreef ought2bmine het volgende:
ik moet om 8 uur "beginnen"met de keuringen
waar ga je voor ?
ik heb je trouwens toegevoegd op hyvesinitialen zijn S.B. toch?
Wacht eens, dit is mij heel anders verteld bij aanmelding.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 10:58 schreef elilim het volgende:
[..]
Na met goed gevolg afronden van de KMS ben je altijd wmr/sgt titulair je draagt dan wel de rang maar krijgt betaald als korporaal. en sgt worden door goed presteren is niet mogelijk al helemaal niet voor spijkerbroeken.
Ik zeg tijd voor een belletje naar je P&O adviseurquote:Op maandag 19 mei 2008 12:28 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Wacht eens, dit is mij heel anders verteld bij aanmelding.
Na afronding van de KMA, en je wordt bij je onderdeel geplaatst, blijf je doorbetaald krijgen als een korporaal..
?? waar slaat dat nou op
na je kms dus gedurende je vto en evt wachtclick krijg je betaald als korporaal. wanneer je dit alles heb afgerond zul je bij een onderdeel geplaatst worden en als wmr/sgt betaald krijgen.quote:Op maandag 19 mei 2008 12:28 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Wacht eens, dit is mij heel anders verteld bij aanmelding.
Na afronding van de KMA, en je wordt bij je onderdeel geplaatst, blijf je doorbetaald krijgen als een korporaal..
?? waar slaat dat nou op
je weet wat ik heb gezegt he:P je mag achter me lopen zolang je ogen maar omhoog blijvenquote:Op maandag 19 mei 2008 14:10 schreef Esses het volgende:
Yups we worden wel opkomstmaatjes ^-^, gaat wel goed komen in ieder geval. Ik trouwens wel dat ik GO&SPORT zou moeten halen... zou wel stom zijn als ik dat niet haal :-D.
En ik jaloers? Mwoah, zolang je maar weet dat ik achter je loop (A)
Je hebt kans dat we samen fietsen ik moet ook om 8 uur sporttest doen.quote:Op maandag 19 mei 2008 12:12 schreef ought2bmine het volgende:
ik moet om 8 uur "beginnen"met de keuringen
waar ga je voor ?
ik heb je trouwens toegevoegd op hyvesinitialen zijn S.B. toch?
8 uur er zijn is iets anders hequote:Op woensdag 21 mei 2008 23:32 schreef JaFFe het volgende:
[..]
Je hebt kans dat we samen fietsen ik moet ook om 8 uur sporttest doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |