maakt dat wat uit ?quote:Op maandag 19 mei 2008 18:31 schreef TiMPiN het volgende:
Als je niet weet wat opkomst is wat doe je dan in DEF?
Afhankelijk van het wapen? Waar de neuck heb je het over?quote:Op maandag 19 mei 2008 22:50 schreef Esses het volgende:
en dan moet je opkomen voor je eerste basistraining (amo/ambv/amol/maritieme vormingemmv) afhankelijk van het wapen. En als je hieraan begint noem je het je opkomst. Je eerste lesdag.
Nja, ik hoop mijne ook iets in die trent te hebben.
wapen der Cavaleriequote:Op maandag 19 mei 2008 23:02 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Afhankelijk van het wapen? Waar de neuck heb je het over?
Oh zeg dan gewoon krijgsmachtonderdeelquote:Op maandag 19 mei 2008 23:23 schreef Pumatje het volgende:
[..]
wapen der Cavalerie
wapen der Infanterie
ga zo door..
KMS is 12 augustus, door dit soort foutieve info heb ik een hoop gezeur in mn topicquote:Op maandag 19 mei 2008 18:37 schreef Pumatje het volgende:
Opkomst betekent wanneer je op je basis/school/academie moet opkomen / verschijnen voor Militaire training.
Zo hoop ik dat mijn opkomst 13 augustus is, dan begint de Koninklijke Militaire school met een nieuwe lichting.
snap je het nu?
Nee dat klopt ook niet, krijgsmachtonderdeel zijn marine, marechaussee, landmacht, luchtmacht.quote:
Ah zoquote:Op dinsdag 20 mei 2008 10:54 schreef Esses het volgende:
[..]
Nee dat klopt ook niet, krijgsmachtonderdeel zijn marine, marechaussee, landmacht, luchtmacht.
Luchtwapen is er weer wel, maar zeewapen weer niet. Wapen der infanterie weer wel. Het is gewoon een deel. Een onderdeel van een strijdmacht in de oorlogsvoering.
Nope, je kunt bij het 14e terecht.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 13:50 schreef Pumatje het volgende:
stel je gaat naar de Artillerie, bv commandant van een Phz2000
kom je dan automatisch bij de Gele rijders?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |