Ik denk dat Jaap vanmiddag echt een beetje betrokken was door haar te vertellen dat ze het huwelijk dan beter na de april stemming zou kunnen laten plaats vinden. Jaap is verder rustig, die weet volgens mij echt dat hij de finale mag spelen. Anders zou hij Claire er nu wel terstond uit zitten pesten. Volgens mij een klusje van drie dagen als hij haar er echt uit wil hebben.quote:Op maandag 31 maart 2008 23:34 schreef akveor het volgende:
[..]
Prima toch... heeft ie altijd gezegd en Claire kan er mee doen wat ze wil. Ze is een volwassen vrouw.
Ondertussen heeft Huub weer de discussie dat Jaap voor hem veel meer in het spel betekend en Claire emotioneel. Nu heeft ie beide. Perfect geregeld.
Dit werd van de week ook op Tv uitgezonden. Huub staat daar te pochen tegen Ricardo dat hij zowel Jaap als Claire nu in de tang heeft.quote:Op maandag 31 maart 2008 23:34 schreef akveor het volgende:
[..]
Prima toch... heeft ie altijd gezegd en Claire kan er mee doen wat ze wil. Ze is een volwassen vrouw.
Ondertussen heeft Huub weer de discussie dat Jaap voor hem veel meer in het spel betekend en Claire emotioneel. Nu heeft ie beide. Perfect geregeld.
Ik vermoed een bonus voor Claire en dat ook hij al weet dat het huwelijk niet plaats zal kunnen vinden in DGK en dus helemaal niet doorgaat. Dat was misschien dan ook die tekst die ze niet mocht voorlezen.quote:Op maandag 31 maart 2008 23:46 schreef coldstar het volgende:
[..]
Dit werd van de week ook op Tv uitgezonden. Huub staat daar te pochen tegen Ricardo dat hij zowel Jaap als Claire nu in de tang heeft.
Als ik dan die brief van die vader van Claire luister, dan denk ik, kijk je nou helemaal niet ,of ben jij ook zo mediageil, dat het koste wat het kost mooi is, dat je dochter op deze manier trouwt. Ik snap er echt geen moer meer van....
quote:Op maandag 31 maart 2008 23:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik denk dat Jaap vanmiddag echt een beetje betrokken was door haar te vertellen dat ze het huwelijk dan beter na de april stemming zou kunnen laten plaats vinden. Jaap is verder rustig, die weet volgens mij echt dat hij de finale mag spelen. Anders zou hij Claire er nu wel terstond uit zitten pesten. Volgens mij een klusje van drie dagen als hij haar er echt uit wil hebben.
Verder denk ik dat dit arrogante spel van Huub, dat hem best wel ver heeft gebracht, hem uiteindelijk de kop gaat kosten. Jaap zal hem met plezier fileren en ook Brian en Amanda hebben totaal geen compassie.
quote:Op maandag 31 maart 2008 23:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik denk dat Jaap vanmiddag echt een beetje betrokken was door haar te vertellen dat ze het huwelijk dan beter na de april stemming zou kunnen laten plaats vinden. Jaap is verder rustig, die weet volgens mij echt dat hij de finale mag spelen. Anders zou hij Claire er nu wel terstond uit zitten pesten. Volgens mij een klusje van drie dagen als hij haar er echt uit wil hebben.
Verder denk ik dat dit arrogante spel van Huub, dat hem best wel ver heeft gebracht, hem uiteindelijk de kop gaat kosten. Jaap zal hem met plezier fileren en ook Brian en Amanda hebben totaal geen compassie.
Daarom moet ook zij die keuze maken... zij weet wat er speelt en wie weet haar ouders ook.quote:Op maandag 31 maart 2008 23:46 schreef coldstar het volgende:
[..]
Dit werd van de week ook op Tv uitgezonden. Huub staat daar te pochen tegen Ricardo dat hij zowel Jaap als Claire nu in de tang heeft.
Als ik dan die brief van die vader van Claire luister, dan denk ik, kijk je nou helemaal niet ,of ben jij ook zo mediageil, dat het koste wat het kost mooi is, dat je dochter op deze manier trouwt. Ik snap er echt geen moer meer van....
Daar had i k nog niet aan gedacht, maar dit zou heel goed zo kunnen zijn. En terecht....ik vind dit zo'n achterlijk gedoe. Alsof het huwelijk in het dagelijkse leven altijd zo gaat. Voor mij lijkt het op een circus.quote:Op maandag 31 maart 2008 23:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik vermoed een bonus voor Claire en dat ook hij al weet dat het huwelijk niet plaats zal kunnen vinden in DGK en dus helemaal niet doorgaat. Dat was misschien dan ook die tekst die ze niet mocht voorlezen.
Media-circus. Welkom in de Gouden Kooi.quote:Op maandag 31 maart 2008 23:54 schreef coldstar het volgende:
[..]
Daar had i k nog niet aan gedacht, maar dit zou heel goed zo kunnen zijn. En terecht....ik vind dit zo'n achterlijk gedoe. Alsof het huwelijk in het dagelijkse leven altijd zo gaat. Voor mij lijkt het op een circus.
truste Coldstarquote:Op maandag 31 maart 2008 23:56 schreef coldstar het volgende:
Maar goed ik ga naar mijn mandje....morgen een hele druke dag (ik ben de hele dag in Duitsland). Slaap lekker allemaal en tot horens.
quote:Op maandag 31 maart 2008 23:56 schreef coldstar het volgende:
Maar goed ik ga naar mijn mandje....morgen een hele druke dag (ik ben de hele dag in Duitsland). Slaap lekker allemaal en tot horens.
Heftigquote:Op dinsdag 1 april 2008 00:09 schreef Margo37 het volgende:
Brian en de fabeltjeskrant, filmpje ikhoudervan123
Lekker dromen Lobascaquote:Op dinsdag 1 april 2008 00:19 schreef Lobasca het volgende:
Huub huub huub..ik ga slapen en dromen over Huub!![]()
![]()
Mooi filmpjequote:Op dinsdag 1 april 2008 00:17 schreef Varen het volgende:
[..]
HeftigMaar Amanda heeft er van geleerd, ze kruipt Brian compleet in zijn kont nu
quote:Op dinsdag 1 april 2008 00:34 schreef Prospera het volgende:
Brian: hij wil zijn naam het meest horen met interviews, zodat zijn naam het meest gonst in het medialand![]()
Bespeur ik hier jaloezie?
Er wordt heel veel gesproken over de jalouzie van Amanda maar die van Brian liegt er volgens mij ook niet om.quote:Op dinsdag 1 april 2008 00:34 schreef Prospera het volgende:
Brian: hij wil zijn naam het meest horen met interviews, zodat zijn naam het meest gonst in het medialand![]()
nee, maar ze komt nietquote:Op dinsdag 1 april 2008 00:47 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Iemand nog opgevangen, wanneer Huub nu precies Hedda heeft uitgenodigd ?
quote:Op dinsdag 1 april 2008 00:34 schreef Prospera het volgende:
Brian: hij wil zijn naam het meest horen met interviews, zodat zijn naam het meest
gonst in het medialand![]()
raindrop prelude van chopinquote:Op dinsdag 1 april 2008 00:52 schreef avonne het volgende:
Dit is een mooi stuk. Weet iemand hoe het heet?
quote:Op dinsdag 1 april 2008 00:09 schreef Margo37 het volgende:
Brian en de fabeltjeskrant, filmpje ikhoudervan123
Ik ook niet echt, maar als we het niet proberen, zullen we het nooit weten ........ toch ?quote:Op dinsdag 1 april 2008 00:56 schreef Lobasca het volgende:
Leuk bedacht dgk, maar die poll heb ik nooit vertrouwd..
TOP....doe mee stem dan wel op Claire en niet op Huub...sorryquote:Op dinsdag 1 april 2008 00:54 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
OPROEP AAN MEDE-STREAMERS
Ik weet dat velen hier er niet voor voelen om RTL met SMSjes te spekken, maar zou het
niet de ultieme dreun in het gezicht van dat trailer-trash zijn, als we bij de volgende PoPoll
er massaal voor gaan zorgen dat Huub en Claire bijvoorbeeld ieder 40% scoren ......
Op dit moment stemmen elke keer ongeveer 10.000 mensen, dat betekent dat je met 100 SMSjes
(totaal 60 Euro) voor 1% van de stemmen zorgt. Ik denk, dat als maar genoeg mensen hier en
op andere forums gewoon eens 100 SMSjes er tegen aan gooien ( ik denk echt de beste
60 Euro besteed dit jaar ....) we de PoPoll aardig naar onze hand kunnen zetten. We moeten
zo'n aktie alleen een beetje goed co-ordineren, en op het laaste moment pas, zodat RTL niet
alsnog er ook een paar honderd SMSjes tegen aan gaat gooien voor B en A .......
TOP....doe mee stem dan wel op Claire en niet op Huub...sorry
Ik vind dat we gewoon eens zelf wat tegengas moeten gaan bieden aan die corrupte FEBO,
en ja, dan kost het ons wat geld. Laten we het één keer proberen en zien wat het oplevert.
Mij is het 60 Euro meer dan waard![]()
Ik ben voor, wie volgt .... ?
ah..gossiequote:Op dinsdag 1 april 2008 00:54 schreef Desii het volgende:
ehhh jasses.... komt de kat hier binnengelopen met een levende muis in zijn bek...![]()
lichte paniek hiero.... zielig voor dat kleine beestje
Let's do itquote:Op dinsdag 1 april 2008 01:01 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Okay, over de verdeling valt altijd te praten, uitgangspunt zou kunnen zijn 50 voor Huub
en 50 voor Claire, maar het is denk ik belangrijk om op ze allebei te stemmen. Bovendien,
hoe meer er van deze stemmen gaan komen, hoe kleiner het percentage zal zijn dat over
blijft voor het trailertrash ........ die zullen dan nooit aan hun huidige percentages meer komen.
Zou het niet beter zijn om die eventuele sms-jes te bewaren voor de finale?quote:Op dinsdag 1 april 2008 00:54 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ik weet dat velen hier er niet voor voelen om RTL met SMSjes te spekken, maar zou het
niet de ultieme dreun in het gezicht van dat trailer-trash zijn, als we bij de volgende PoPoll
er massaal voor gaan zorgen dat Huub en Claire bijvoorbeeld ieder 40% scoren ......
Op dit moment stemmen elke keer ongeveer 10.000 mensen, dat betekent dat je met 100 SMSjes
(totaal 60 Euro) voor 1% van de stemmen zorgt. Ik denk, dat als maar genoeg mensen hier en
op andere forums gewoon eens 100 SMSjes er tegen aan gooien ( ik denk echt de beste
60 Euro besteed dit jaar ....) we de PoPoll aardig naar onze hand kunnen zetten. We moeten
zo'n aktie alleen een beetje goed co-ordineren, en op het laaste moment pas, zodat RTL niet
alsnog er ook een paar honderd SMSjes tegen aan gaat gooien voor B en A .......
Ik vind dat we gewoon eens zelf wat tegengas moeten gaan bieden aan die corrupte FEBO,
en ja, dan kost het ons wat geld. Laten we het één keer proberen en zien wat het oplevert.
Mij is het 60 Euro meer dan waard![]()
Okay, dat zijn er nu dus al twee, 200 SMSjes is al 2% ... laten we eens zien hoe hard het gaat.quote:
Dat ben ik met je eens, maar dan doen we het gewoon weer .... Nee, ik denk dat hetquote:Op dinsdag 1 april 2008 01:03 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Zou het niet beter zijn om die eventuele sms-jes te bewaren voor de finale?
eeeehhm, ben een alleenstaande moeder hahahaha, maar 10/10 wil ik er wel tegenaan gooienquote:Op dinsdag 1 april 2008 01:06 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens, maar dan doen we het gewoon weer .... Nee, ik denk dat het
de ultieme klap voor die bosmongolen is, als ze nu zien wat de bruiloft van H en C al los
maakt aan stemmen in de PoPoll. Want dat gaan ze natuurlijk denken.
Mooi, dan verdubbel ik mijn bod, het worden er 100 voor Huub en 100 voor Claire, fuck it.quote:Op dinsdag 1 april 2008 01:07 schreef Margo37 het volgende:
[..]
eeeehhm, ben een alleenstaande moeder hahahaha, maar 10/10 wil ik er wel tegenaan gooien
Die stemmen voor B en A tellen ze gewoon zonder de bijbehorende SMSjes te versturen. En bij H en C trekken ze eenzelfde hoeveelheid af !quote:Op dinsdag 1 april 2008 00:54 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
(....) en op het laaste moment pas, zodat RTL niet alsnog er ook een paar honderd SMSjes tegen aan gaat gooien voor B en A .......
(....)
quote:Op dinsdag 1 april 2008 00:54 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
het heilige koppel zou de best man, vanavond nog bellen, snollie miste hem zo..maar ja..straal vergeten...quote:Op dinsdag 1 april 2008 01:07 schreef CHAOS_ het volgende:
Is Mike nu al terug stiekum, want ze liggen nog niet en ik hoor er toch een snurken.
Vanmiddag toen Huub net terug van z'n motorlessen kwam werd in de COS gemeld dat ie had gezegd dat Hedda niet komt.quote:Op dinsdag 1 april 2008 00:47 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Iemand nog opgevangen, wanneer Huub nu precies Hedda heeft uitgenodigd ?
die muil van haar is een mooie grot voor osama bin laden, om in te schuilen, met al zijn handlangersquote:Op dinsdag 1 april 2008 01:21 schreef Ziet het volgende:
meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen dat gegil van amanda....
waar is dat goed voor?
wil ze er nog ff een operatietje of een doktersbezoek aan uitslepen ofzo?
Vind dit een onnodig commentaar na alle eerdere discussies. Slabek voldoet denk ik persoonlijkquote:Op dinsdag 1 april 2008 01:24 schreef Lobasca het volgende:
[..]
die muil van haar is een mooie grot voor osama bin laden, om in te schuilen, met al zijn handlangers
Klopt, maar waarom ze niet komt werd niet echt duidelijk geloof ik..quote:Op dinsdag 1 april 2008 01:24 schreef akveor het volgende:
[..]
Vanmiddag toen Huub net terug van z'n motorlessen kwam werd in de COS gemeld dat ie had gezegd dat Hedda niet komt.
Oww jullie zijn alle heel pagina verder...
Slabek is al 1000000 x gezegd...ik ga voor de orginaliteitsprijsquote:Op dinsdag 1 april 2008 01:28 schreef Musje456 het volgende:
[..]
Vind dit een onnodig commentaar na alle eerdere discussies. Slabek voldoet denk ik persoonlijk
Count me in!!!!!quote:Op dinsdag 1 april 2008 01:01 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Okay, over de verdeling valt altijd te praten, uitgangspunt zou kunnen zijn 50 voor Huub
en 50 voor Claire, maar het is denk ik belangrijk om op ze allebei te stemmen. Bovendien,
hoe meer er van deze stemmen gaan komen, hoe kleiner het percentage zal zijn dat over
blijft voor het trailertrash ........ die zullen dan nooit aan hun huidige percentages meer komen.
quote:Op dinsdag 1 april 2008 01:39 schreef akveor het volgende:
@DGK_Tegengas( aka John de Mol?).... het is wel een leuke idee maar we kunnen beter iets ludieks bedenken... Gewoon iets ten faveure van Huub en Claire wat een paar dagen in de villa blijft rondgonzen en iets waar ze in de regulire niet om heen kunnen. Daardoor nieuwe Huub aanhangers die voor hem SMS-en die ie misschien ook in de finale nodig heeft.
quote:Op dinsdag 1 april 2008 01:43 schreef Lobasca het volgende:
[..]
![]()
![]()
Lach je niet uit hoor, tEGENGAS, maar deze vindingrijkheid is hilarisch!!
Trusten Ziet!quote:Op dinsdag 1 april 2008 01:46 schreef Ziet het volgende:
[..]
ik moest er ook om lachen![]()
nu naar bed,
truste allemaal!
Ohw bestaat dat ook?Trok een keer partij voor Nix inplaats van Huub en heb geloof ik levenslange ban bij dat forumquote:Op dinsdag 1 april 2008 01:49 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Trusten Ziet!![]()
![]()
Kaatje, je hebt het toch niet over dat forum, waar je een ban krijgt, zodra je anti B en A post???![]()
Ik zal nooit en te nimmer voor welk programma dan ook, betaald gaan stemmen, maar ik betaal weer netjes voor de streams...quote:Op dinsdag 1 april 2008 01:50 schreef eusjuh het volgende:
De poll wordt duidelijk gemanipuleerd dus doe wat beters met je centen!Stem zelf wel altijd maar toch
Dat werkt nooit... reacties hier waren in zijn algemeenheid te enthousiast, dan weet je... sorry maar als je algemeen leest dan leer je (gvd, ik haat die negativiteit, ik log off voor meerdere dagen, als ik kan)quote:Op dinsdag 1 april 2008 01:42 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Count me in!!!!!
Weet zeker dat er een grote buurforum is die hier ook aan mee wil doen dus komt oké!
orginaliteits of negativiteitsprijs?quote:Op dinsdag 1 april 2008 01:35 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Slabek is al 1000000 x gezegd...ik ga voor de orginaliteitsprijs
Musje maak je ajb niet zo sappel, ook jouw mening telt hier. Ik lees je iig graag!!quote:Op dinsdag 1 april 2008 01:53 schreef Musje456 het volgende:
[..]
Dat werkt nooit... reacties hier waren in zijn algemeenheid te enthousiast, dan weet je... sorry maar als je algemeen leest dan leer je (gvd, ik haat die negativiteit, ik log off voor meerdere dagen, als ik kan)
Ik ben wel benieuwd...maar laat gaan...
En dat mag jij schrijvenquote:Op dinsdag 1 april 2008 01:58 schreef Musje456 het volgende:
[..]
orginaliteits of negativiteitsprijs?
Ik zei slechts dat ik die opmerking onnodig vond.
Geen idee.Kom niet zo vaak en ken niet alle postersquote:
Slabekquote:Op dinsdag 1 april 2008 02:02 schreef Musje456 het volgende:
lAAT MAAR lOBASCA, HET IS HET NIET WAARD. iK BEN HET VAAK EENS MET JE, EN HEB GEEN ZIN IN HERRIE (GETVER cAPS). Ik heb respect voor je, en blijkbaar zijn we het vreslelijk oneens... Kan gebeuren... toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |