Was toch niet tegen jou??? Was tegen alle off-topic posters. In de COS kan je geen lange off-topic discussies gaan liggen voeren vind ik...quote:Op maandag 31 maart 2008 23:08 schreef coldstar het volgende:
[..]
Oeps Guuskeee, en je had nog wel een deal met mij......
Helaas verschillen wij van mening hier. Niet dat ik Claire een naar meisje vind, echt niet maar ik vind het een sukkel. Vreselijk simpel, waar je in het normale leven niet echt een goede discussie mee kan hebben.quote:Op maandag 31 maart 2008 23:11 schreef akveor het volgende:
[..]
Claire het meest normale meisje in DGK. Ik vind haar een verademing. Leuk, lief enthousiast en mekkert niet. Speelt zo te zien geen rol. Doet lekker haar eigen ding en laat zich door niemand raken met wie ze niets heeft. Heerlijk om te zien dat fora users zo meeleven. En daar gaat het in dit programma ook om. Spel of niet de emoties zijn echt.
Nu zitten ze heerlijk saampjes de post te lezen en hebben de grootste lol.
Niks mooier dan leedvermaak. Toch?quote:Op maandag 31 maart 2008 23:13 schreef coldstar het volgende:
Claire leest een brief van haar vader voor. Hij verteld dat er vele reactie' s zijn. Van het is een spel, tot het is een echt goed stel. Hij steek een dikke middelvinger op naar Heel Nedelrand, hij ziet het wel zitten allemaal.
Nou ik hoop dat die dikke middelvinger ook omhoog gaat wanneer zijn dochter voor het eerst huilend thuis komt en zegt......GVD heeft half Nederland toch gelijk gehad hahahah
Je hebt wel gelijk, maar er gebeurt zo heel erg weinig. Daarom vind ik het ook niet zo heel erg als er dan een ander discussie onstaan alswaar de topic eigenlijk voor bedoeld is.quote:Op maandag 31 maart 2008 23:20 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
Was toch niet tegen jou??? Was tegen alle off-topic posters. In de COS kan je geen lange off-topic discussies gaan liggen voeren vind ik...
Natuurlijk heeft ie gelijk, al valt het wel vaak op dat wanneer er anti-huub geluiden zijn het dan opeens aangekaart wordt.....in ieder ander geval mag het rustig een tijd plaats vinden.quote:Op maandag 31 maart 2008 23:26 schreef coldstar het volgende:
[..]
Maar uiteindelijk heb je gelijk....
Dat is al snel dan, dat Huub zijn bedenkingen heeft. Maar ach, Claire zal het wel begrijpenquote:Op maandag 31 maart 2008 23:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Huub kaart aan of het huwelijk wel door zou moeten gaan na DGK....hij maakt al een terugtrekkende beweging, zo lijkt het, want buiten wil hij het niet doen.
Clair kijkt niet blij maar gaat weer mee met Huub als hij aangeeft buiten DGK niet zit te wachten op een huwelijk......
Helemaal...ietwat schoorvoetend....maar natuurlijk begrijpt ze het...quote:Op maandag 31 maart 2008 23:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is al snel dan, dat Huub zijn bedenkingen heeft. Maar ach, Claire zal het wel begrijpen
wrom nietquote:Op maandag 31 maart 2008 23:20 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
Was toch niet tegen jou??? Was tegen alle off-topic posters. In de COS kan je geen lange off-topic discussies gaan liggen voeren vind ik...
Prima toch... heeft ie altijd gezegd en Claire kan er mee doen wat ze wil. Ze is een volwassen vrouw.quote:Op maandag 31 maart 2008 23:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Wat een ontzettende loser toch....je houdt van iemand, je wil met iemand trouwen of je wil het niet. Maar nee, het gaat hem één op één om show en poen, Clair is bijzaak, zoals Lieke ook altijd bijzaak was. Alleen voegde Lieke zich wat minder.....
Daar loop ik al maanden tegen aan.quote:Op maandag 31 maart 2008 23:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Natuurlijk heeft ie gelijk, al valt het wel vaak op dat wanneer er anti-huub geluiden zijn het dan opeens aangekaart wordt.....in ieder ander geval mag het rustig een tijd plaats vinden.
Nou neem van mij aan ze begrijpt alles behalve dit. Hoe dom kan dom zijn.quote:Op maandag 31 maart 2008 23:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is al snel dan, dat Huub zijn bedenkingen heeft. Maar ach, Claire zal het wel begrijpen
morgenquote:Op maandag 31 maart 2008 23:31 schreef Lobasca het volgende:
Brian en Dino in 'gevecht' op RTL 5
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |