Ik denk dat Jaap vanmiddag echt een beetje betrokken was door haar te vertellen dat ze het huwelijk dan beter na de april stemming zou kunnen laten plaats vinden. Jaap is verder rustig, die weet volgens mij echt dat hij de finale mag spelen. Anders zou hij Claire er nu wel terstond uit zitten pesten. Volgens mij een klusje van drie dagen als hij haar er echt uit wil hebben.quote:Op maandag 31 maart 2008 23:34 schreef akveor het volgende:
[..]
Prima toch... heeft ie altijd gezegd en Claire kan er mee doen wat ze wil. Ze is een volwassen vrouw.
Ondertussen heeft Huub weer de discussie dat Jaap voor hem veel meer in het spel betekend en Claire emotioneel. Nu heeft ie beide. Perfect geregeld.
Dit werd van de week ook op Tv uitgezonden. Huub staat daar te pochen tegen Ricardo dat hij zowel Jaap als Claire nu in de tang heeft.quote:Op maandag 31 maart 2008 23:34 schreef akveor het volgende:
[..]
Prima toch... heeft ie altijd gezegd en Claire kan er mee doen wat ze wil. Ze is een volwassen vrouw.
Ondertussen heeft Huub weer de discussie dat Jaap voor hem veel meer in het spel betekend en Claire emotioneel. Nu heeft ie beide. Perfect geregeld.
Ik vermoed een bonus voor Claire en dat ook hij al weet dat het huwelijk niet plaats zal kunnen vinden in DGK en dus helemaal niet doorgaat. Dat was misschien dan ook die tekst die ze niet mocht voorlezen.quote:Op maandag 31 maart 2008 23:46 schreef coldstar het volgende:
[..]
Dit werd van de week ook op Tv uitgezonden. Huub staat daar te pochen tegen Ricardo dat hij zowel Jaap als Claire nu in de tang heeft.
Als ik dan die brief van die vader van Claire luister, dan denk ik, kijk je nou helemaal niet ,of ben jij ook zo mediageil, dat het koste wat het kost mooi is, dat je dochter op deze manier trouwt. Ik snap er echt geen moer meer van....
quote:Op maandag 31 maart 2008 23:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik denk dat Jaap vanmiddag echt een beetje betrokken was door haar te vertellen dat ze het huwelijk dan beter na de april stemming zou kunnen laten plaats vinden. Jaap is verder rustig, die weet volgens mij echt dat hij de finale mag spelen. Anders zou hij Claire er nu wel terstond uit zitten pesten. Volgens mij een klusje van drie dagen als hij haar er echt uit wil hebben.
Verder denk ik dat dit arrogante spel van Huub, dat hem best wel ver heeft gebracht, hem uiteindelijk de kop gaat kosten. Jaap zal hem met plezier fileren en ook Brian en Amanda hebben totaal geen compassie.
quote:Op maandag 31 maart 2008 23:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik denk dat Jaap vanmiddag echt een beetje betrokken was door haar te vertellen dat ze het huwelijk dan beter na de april stemming zou kunnen laten plaats vinden. Jaap is verder rustig, die weet volgens mij echt dat hij de finale mag spelen. Anders zou hij Claire er nu wel terstond uit zitten pesten. Volgens mij een klusje van drie dagen als hij haar er echt uit wil hebben.
Verder denk ik dat dit arrogante spel van Huub, dat hem best wel ver heeft gebracht, hem uiteindelijk de kop gaat kosten. Jaap zal hem met plezier fileren en ook Brian en Amanda hebben totaal geen compassie.
Daarom moet ook zij die keuze maken... zij weet wat er speelt en wie weet haar ouders ook.quote:Op maandag 31 maart 2008 23:46 schreef coldstar het volgende:
[..]
Dit werd van de week ook op Tv uitgezonden. Huub staat daar te pochen tegen Ricardo dat hij zowel Jaap als Claire nu in de tang heeft.
Als ik dan die brief van die vader van Claire luister, dan denk ik, kijk je nou helemaal niet ,of ben jij ook zo mediageil, dat het koste wat het kost mooi is, dat je dochter op deze manier trouwt. Ik snap er echt geen moer meer van....
Daar had i k nog niet aan gedacht, maar dit zou heel goed zo kunnen zijn. En terecht....ik vind dit zo'n achterlijk gedoe. Alsof het huwelijk in het dagelijkse leven altijd zo gaat. Voor mij lijkt het op een circus.quote:Op maandag 31 maart 2008 23:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik vermoed een bonus voor Claire en dat ook hij al weet dat het huwelijk niet plaats zal kunnen vinden in DGK en dus helemaal niet doorgaat. Dat was misschien dan ook die tekst die ze niet mocht voorlezen.
Media-circus. Welkom in de Gouden Kooi.quote:Op maandag 31 maart 2008 23:54 schreef coldstar het volgende:
[..]
Daar had i k nog niet aan gedacht, maar dit zou heel goed zo kunnen zijn. En terecht....ik vind dit zo'n achterlijk gedoe. Alsof het huwelijk in het dagelijkse leven altijd zo gaat. Voor mij lijkt het op een circus.
truste Coldstarquote:Op maandag 31 maart 2008 23:56 schreef coldstar het volgende:
Maar goed ik ga naar mijn mandje....morgen een hele druke dag (ik ben de hele dag in Duitsland). Slaap lekker allemaal en tot horens.
quote:Op maandag 31 maart 2008 23:56 schreef coldstar het volgende:
Maar goed ik ga naar mijn mandje....morgen een hele druke dag (ik ben de hele dag in Duitsland). Slaap lekker allemaal en tot horens.
Heftigquote:Op dinsdag 1 april 2008 00:09 schreef Margo37 het volgende:
Brian en de fabeltjeskrant, filmpje ikhoudervan123
Lekker dromen Lobascaquote:Op dinsdag 1 april 2008 00:19 schreef Lobasca het volgende:
Huub huub huub..ik ga slapen en dromen over Huub!![]()
![]()
Mooi filmpjequote:Op dinsdag 1 april 2008 00:17 schreef Varen het volgende:
[..]
HeftigMaar Amanda heeft er van geleerd, ze kruipt Brian compleet in zijn kont nu
quote:Op dinsdag 1 april 2008 00:34 schreef Prospera het volgende:
Brian: hij wil zijn naam het meest horen met interviews, zodat zijn naam het meest gonst in het medialand![]()
Bespeur ik hier jaloezie?
Er wordt heel veel gesproken over de jalouzie van Amanda maar die van Brian liegt er volgens mij ook niet om.quote:Op dinsdag 1 april 2008 00:34 schreef Prospera het volgende:
Brian: hij wil zijn naam het meest horen met interviews, zodat zijn naam het meest gonst in het medialand![]()
Bespeur ik hier jaloezie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |