quote:
Op dinsdag 1 april 2008 19:38 schreef sp3c het volgende:[..]
misschien moet je die zin nog wat editten want nu lijkt het alsof je het jammer vind dat dit soort zaken nog niet aanvaardbaar zijn ... heb je een vroegrijp buurmeisje ofzo?

maar goed, dat heeft natuurlijk niets met Islam te maken maar meer met de staat van dat land.
Tijdens de hongerwinter gingen er hier ook gewoon heel jonge meisjes de straat op als prostituee voor een handvol aardappels
Ik probeerde het enorme gat te duiden wat tussen onze cultuur en die cultuur ligt. Als ik dat soort beelden zie waarin meisjes van ELF met oude mannen moeten omgaan denk ik niet 's lands wijs, 's lands eer.
Daar moet gewoon als de donder iets aan gebeuren, dit is abnormaal. Net zoals we niet willen dat China en India kinderarbeid toestaan, moet de wereld hier oproepen tot het onmiddelijk stoppen van deze
achterlijkheden.
Dit is een achterlijke, zwaar infantiele cultuur die niet in de wereld van heden past. Als mensen deze praktijken massaal zouden legitimeren door bepaalde verzen in de koran dan ben ik zelfs geneigd die koran achterlijk te noemen.
Van kinderen blijf je af.[ Bericht 0% gewijzigd door Wokkel op 01-04-2008 21:01:46 ]